استان ها

طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

معاون دانشجویی وزارت علوم:

طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: طرح ملی مهارت افزایی و توانمندسازی فکری، فرهنگی، معرفتی، اقتصادی، هنری، ادبی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر تابستان امسال به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی_ هنری، قرآنی شهید آوینی با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از جشنواره گفت: امیدوارم در سومین دوره این جشنواره جشنی باشکوه‌تر داشته باشیم تا بتوانیم خادمی برای ایثار و شهادت و نماد‌های آن یعنی شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: از همان قدم اول که قرار شد خادمان همه دانشجویان در سازمان امور دانشجویان باشیم تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در خدمت دانشجویان شاهد و ایثارگر هم باشیم بنابراین از همان ابتدا اقدامات متعددی را آغاز کردیم و بنا را براین گذاشتیم تا در بستر ایثار و شهادت مبلغ خوبی‌ها و نیکی‌ها و البته رویداد‌های ویژه‌ای باشیم که جشنواره شهید آوینی، شهید سلیمانی و ضیافت ایثار از جمله آنها است.

داداش پور ادامه داد: کلیه این اقدامات در راستای اهداف و ماموریت‌های است که پدران ما و پدران شما برای ما گذاشته‌اند، زیرا عاقبت بخیری در انجام این امور است.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که از سوی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد، طرح ملی مهارت افزایی و توانمند سازی فکری، فرهنگی، معرفتی، اقتصادی، دانشجویان شاهد و ایثارگر است که به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه این جشنواره با نام شهید آوینی آغاز به کار کرده است؛ ادامه داد: شهید آوینی راوی ایثار وشهادت بوده است و از همه می‌خواهم که زندگی نامه ایشان را مطالعه کنند.

داداش پور اظهار کرد: امیدوارم خط مبارزه و شهادت نصیب ما شود و بتوانیم همچون گذشتگان از این طریق خدمتی به انقلاب اسلامی کنیم. 

دکمه بازگشت به بالا