استان ها

آماده‌باش هلال‌احمر گلستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مجله روز/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از آماده‌باش روزانه ۱۳۵ نیروی عملیاتی با تجهیزات و خودروهای عملیاتی در ایام برگزاری مراسم‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی صبح جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به نزدیک بودن ایام سوگواری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تقارن آن با تعطیلات چند روزه و احتمال افزایش مسافرت‌های بین شهری و استانی، نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان گلستان از پنج‌شنبه ۱۱ خرداد در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: در این ایام ۳۰ پایگاه امداد و نجات ثابت، کشیک اضطراری شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مرکز استان(EOC)، تیم آنست و واکنش سریع با بکارگیری روزانه ۱۳۵ نفر نیروی نجاتگر داوطلب و کادر، آماده خدمت‌رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ادامه داد: ناوگان امدادی استان شامل ۱۶ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات و ۱۲ دستگاه خودروی کمک دار در مجاورت پایگاه‌ها و مسیرهای پرتردد مستقر هستند.

غریب‌آبادی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش رگباری و شدید باران، و وزش شدید باد از پنج‌شنبه ۱۱ خردادماه در چندین استان از جمله استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان، خاطرنشان کرد: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان برای مقابله با هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی در آمادگی کامل عملیاتی و امدادی قرار گرفته است.

به گزارش مجله روز، همه ساله در ایام تعطیلات خرداد، مسافران زیادی استان‌های شمالی کشور را به عنوان مقصد گردشگری خود و خانواده انتخاب می‌کنند. علاوه براین استان گلستان در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) قرار گرفته که این موارد موجب ترافیک سنگین جاده‌های استان گلستان و افزایش حوادث جاده‌ای می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا