استان ها

باید فکری اساسی برای حل مشکل آب کرد

به گزارش خبرگزاری مجله روز استان سمنان ، محسن رضایی ، معاون اقتصادی رئیس جمهور روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در دیدار با استاندارکه به میزبانی دفتر استاندار برگزار شد : با اشاره به مواجهه کشور با تنش آبی گفت:کارهای کوتاه مدت خوب است اما باید فکری اساسی برای حل این مشکل کرد تا در ۲۰ سال آینده کشور و مردم دچار مشکل آبی نشوند.

رضایی با اشاره به مواجهه کشور با تنش آبی گفت:کارهای کوتاه مدت خوب است اما باید فکری اساسی برای حل این مشکل کرد تا در ۲۰ سال آینده کشور و مردم دچار مشکل آبی نشوند.

رضایی با اشاره به مواجهه کشور با تنش آبی گفت:کارهای کوتاه مدت خوب است اما باید فکری اساسی برای حل این مشکل کرد تا در ۲۰ سال آینده کشور و مردم دچار مشکل آبی نشوند.

وی افزود موضوع تنش آبی در استان سمنان چه برای شرب و چه برای صنعت مشکلی است که باید به صورت جدی بررسی و حل شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به سفر رییس جمهور به استان گفت: مصوبات سفر استانی هیات دولت پیگیری می‌شود.

رضایی با اشاره به ظرفیت خوب استان سمنان در حوزه ترانزیت گفت: این استان می تواند انبار کالا برای مبادلات تجاری با آسیای مرکزی باشد و در اقتصاد ملی نقش آفرینی کند.

وی در پایان با اشاره به تفویض اختیار مقام معظم رهبری به سران ۳ قوه برای سرعت بخشی به تحولات و اصلاحات عمیق اقتصادی گفت: امیدواریم این دستور هرچه سریعتر انجام شود تحولات بسیار بزرگی در کشور بوجود خواهد آمد.

***دیدار معاون اقتصادی رییس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

معاون اقتصادی رییس جمهور در ادامه سفر به استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

محسن رضایی ، معاون اقتصادی رییس جمهور روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در دیدار با امام جمعه سمنان با یادآوری سالروز ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) گفت: استان سمنان در عرصه خدمت به انقلاب و دفاع مقدس شجاعانه و مخلصانه حضور داشت.

وی افزود: ۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران و جرقه شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به محاصره خرمشهر و از جان گذشتگی جوانان در آزادسازی خاک وطن بیان کرد:مردم سمنان با فداکاری خود از سقوط کرمانشاه جلوگیری کردند و اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت:کشور با انباشتگی مشکلات بیش از ۴۵ سال و حتی قبل از رژیم پهلوی مواجه است و حل مشکلات با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهبود شاخص‌های اقتصادی افزود: اصلاح در بخش‌های مختلف مانند ساختار بودجه‌، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با اهتمام ویژه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: با افزایش حوزه اختیارات سران قوا از طریق شورای عالی، تحولات اقتصادی خوبی در کشور رخ خواهد داد.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: با وزیر نیرو برای مشکل کم‌ آبی استان سمنان صحبت شد.

رضایی در پایان با اشاره به غفلت تاریخی استفاده از ظرفیت جوانان فعال در دفاع مقدس گفت: اگر ظرفیت سه میلیون جوان آبدیده که در هشت‌سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند استفاده می‌شد امروز شاهد مشکلات در کشور نبودیم‌.

46

دکمه بازگشت به بالا