استان ها

بازدید شبانه دادستان قزوین از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر

بازدید شبانه دادستان قزوین از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید شبانه خود از بازداشتگاه دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر با تعدادی از این افراد گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری مجله روز قزوین به گزارش روابط عمومی دادگستری استان؛ حسین رجبی دادستان و انقلاب قزوین شبانه با حضور در بازداشتگاه دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر با این افراد گفتگو کرد.

رجبی در حاشیه این بازدید گفت: نظارت مستمر دادسرا بر نحوه و مکان دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر است و این اطمینان را بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق متهمان و برخورد با آنها به خانواده ها می دهیم. و قوانین و مقررات مربوط به حقوق متهم».

وی افزود: بسیاری از دستگیرشدگان فاقد سوابق کیفری بوده و بر اساس اظهارات خود مورد هیجان و تحریک عده ای قرار گرفته و در این اغتشاشات حضور داشته اند و قطعا در روزهای آینده وضعیت آنها مشخص خواهد شد. دلایل آزادی وی با تعیین قرار مناسب مشخص خواهد شد.»

این مقام قضایی استان در ادامه تصریح کرد: تعدادی از این دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و مسئول مستقیم هدایت تجمعات تخریب اموال عمومی و مقابله با نیروهای انتظامی که به عنوان سرکرده در این تجمعات غیرقانونی حضور داشتند، با قاطعیت و بدون رضایت برخورد خواهد شد. و بازدارندگی و پرونده این افراد به سرعت حل و فصل و برای تصمیم قضایی به دادگاه ارسال می شود.

رجبی تاکید کرد: قضات ویژه برای رسیدگی به پرونده دستگیرشدگان در دادسرای قزوین تعیین شده اند و همکاران قضایی به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: برخی افراد و شخصیت ها با انتشار مطالب تحریک آمیز در فضای مجازی از اقدامات اغتشاشگران حمایت کرده و آنها را به ادامه اقدامات خرابکارانه تشویق کردند و این افراد نیز تحت نظر هستند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا