استان ها

برپایی میز تخصصی «هوش مصنوعی» در همایش «ITCOMP» کاشان

احمد رضایی در گفت و گو با مجله روز با اشاره به اینکه اولین همایش «ITCOMP» سال گذشته در کاشان برگزار شد، اظهار داشت: دومین دوره از این همایش امسال با حضور بیش از ۶۰۰ فعال، کارشناس، متخصص و کارآفرین حوزه فناوری اطلاعات ۲۴ تیرماه در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش یک رویداد تخصصی در این حوزه است، ابراز داشت: در این رویداد سعی می کنیم با حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان این حوزه پیشنهادهایی در حوزه زیرساخت و سخت افزار برای آنها داشته باشیم.

دبیر دومین همایش فناوری اطلاعات و کامپیوتر کاشان با اشاره به اینکه امسال این همایش در سه حوزه آموزش، تجربه و ارتباط فعالیت دارد، تصریح کرد: در بخش آموزش یک سری ارائه های آموزشی توسط متخصصین و فعالین حوزه فناوری اطلاعات انجام می شود که این ارائه ها در سطح بالای کیفی است.

برپایی پنل های کارآفرینی و سرمایه گذاری

وی با اشاره به اینکه در بخش تجربه یک سری پنل های کارآفرینی و سرمایه گذاری ارائه می شود که در آن به بیان تجربه و مشکلات و چالش ها و فرصت ها پرداخته می شود، خاطرنشان کرد: در بخش ارتباط هم سعی می‌کنیم محفلی ایجاد کنیم که در آن جامعه کامپیوتر و فناوری اطلاعات همدیگر را بشناسند تا در آینده ارتباط بهتری با همدیگر داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در این همایش دستاوردها و استعدادهای جامعه فناوری اطلاعاتی و کامپیوتر کاشان ظهور و بروز کند، گفت: این فضا حتی برای نیروی کار تازه وارد به این صنعت مفید است.

وی با اشاره به اینکه «ITCOMP» دارای یک پازل سه بخشی است که ما سعی می کنیم نقطه تلاقی آن باشیم، تاکید کرد: این سه بخش شامل نیروی انسانی متخصص، فعال فناوری اطلاعات و کامپیوتر و همچنین کارآفرین و سرمایه گذار می شود.

دبیر دومین همایش «ITCOMP» کاشان با اشاره به اینکه در این رویداد یک بخش هم مربوط به کارآفرینان است، گفت: در این بخش کارآفرینان و سرمایه گذاران مطرح منطقه حضور و در طرف مقابل آنها فعالین فناوری اطلاعات حضور دارند که دغدغه ها، فرصت ها و راهکارهای موجود بررسی می شود.

وی با بیان اینکه در این همایش یک سری میزهای تخصصی مشاوره ای هم خواهیم داشت، افزود: این میزها در حوزه های مختلف برنامه نویسی، هوش مصنوعی، حوزه بازاریابی الکترونیکی، راه اندازی استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی خواهد بود.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا