عمومی

اختلافی بین گروسیان و باشگاه نیست/ جایگاه فعلی در شأن ما نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، در خصوص شرایط این تیم برای بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در تعطیلات لیگ برتر داشته ایم و بازیکنان از آمادگی خوبی برای رویارویی با تیم فولاد برخوردار هستند.

او ادامه داد: با توجه به نتایج ضعیفی که در ۶ بازی لیگ برتر داشته ایم، سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم تا آنها آماده بازی با فولاد شوند. جلساتی هم بین اعضای تیم و مدیران باشگاه صورت گفت که الحمدالله خروجی خوبی داشت و همه با هم متحد شدیم تا بازی‌های پیش روی خودمان در لیگ برتر را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

روشنایی در مورد وضعیت فرزین گروسیان و اینکه او در اختیار باشگاه قرار گرفته است، بیان کرد: چنین صحبت‌هایی صحت ندارد، یکسری سوءتفاهماتی پیش آمده بود که با جلساتی که داشتیم حل شد. او از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت شده و پس از بهبود به تمرینات باز خواهد گشت و سایر دیگر نفرات تمرین می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر گفت: در فصل گذشته همانند این فصل ما در دقایق پایانی گل دریافت می‌کردیم اما همه دیدند که با لطف خدا و تلاش اعضای تیم به لیگ برتر صعود کردیم. مطمئن باشید روند نتیجه گیری تیم اینگونه باقی نخواهد ماند و استقلال خوزستان را به جایگاهی که در شأن آن است، خواهیم رساند تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او در مورد پرداخت مطالبات اعضای تیم گفت: در ابتدای فصل ۲۰ درصد از مبلغ قراداد بازیکنان را پرداخت کردیم و مابقی مطالبات آنان را هم طبق مفادی که در قراردادهایشان است، پرداخت می‌کنیم. باشگاه استقلال خوزستان از جمله تیم‌هایی در لیگ برتر است که انضباط مالی دارد و پرداختی‌ها با تمام مشکلاتی که بوده، به موقع به حساب اعضای تیم واریز شده و امیدوارم تا پایان فصل هم این روند ادامه دار باشد.

دکمه بازگشت به بالا