عمومی

سند کشت گیاهان دارویی در مازندران تهیه می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بابک مؤمنی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه از حاشیه پردازی دوری کنیم و کار کردن را فدای حاشیه‌ها نکنیم، گفت: سعی کنیم همه هدفمان کار کردن و پیشرفت در بخش کشاورزی باشد.

وی با بیان اینکه تمام اختیارات را در هر حوزه کاری به معاونان مربوطه تنفیذ اختیار می‌کنم، افزود: هیچ فردی در حوزه ریاست سازمان تحت عنوان مشاور قرار نخواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما در مدیریت انسانی نگاه عملکردگراست و به دنبال صمیمیت بیشتر در این بخش هستیم و این صمیمیت را با عملکرد و کار ادغام نمی‌کنیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: ظرفیت‌های دانش بنیان و تصدی گری مربوط به تشکل‌ها را به خودشان واگذار خواهیم کرد و اینها از مواردی است که با ادبیات جدید به دنبال تحقق آن هستیم.

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها

مؤمنی اضافه کرد: انتظار بر این است عملیات اجرایی تمام پروژه‌های شهرستانی تا پایان هفته آغاز شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: تدبیر کردن بحران از موارد دیگری بوده که برای ما مهم است و از اکنون برای سال آینده و شرایط خشکسالی آن برنامه ارائه شود.

وی ادامه داد: گزارش مستمر از وضعیت آبگیری آببندان ها به مدیریت آب و خاک از تأکیدات جدی بنده است.

وی با اشاره به اینکه اختلافات آماری را در سطح سازمان نباید شاهد باشیم و آمارها باید یکپارچه سازی شود و بخش‌های تخصصی با معاونت برنامه ریزی نشست مشترک برگزار کنند و تکلیف آماری مشخص شود و به رویه ثابت برسد، گفت: مرجعیت آماری سازمان، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران است و کسی حق ندارد آمار و ارقامی را ارائه کند که از فیلتر معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران عبور نکرده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ظرفیت کشاورزان پیشرو در بخش ترویج استفاده شود چراکه کشاورز زبان کشاورز را بهتر می فهمد.

وی با بیان اینکه کشت پاییزه در دیمزارها از موضوعات جدی است، افزود: کشت گیاهان دارویی یک ظرفیت نهفته در بخش کشاورزی است و به حتم سندی در این حوزه ارائه خواهد شد.

مؤمنی بیان کرد: بازار را با کار رسانه‌ای به حرکت درآوردید و با برنامه ریزی درست به کشاورز آرامش دهید تا محصول خود را وارد بازار کند.

مؤمنی با بیان اینکه به دنبال استمرار صادرات مرکبات هستیم، افزود: مدیریت ما مدیریت زنجیره‌ای است و کسی که خلاف این زنجیره حرکت کند، ناهماهنگی خود را نشان می‌دهد و مجبور به ترمیم زنجیره مدیریت خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا