بهترین رستوران های کیش با منوی دریایی

بهترین رستوران های کیش

جزیره کیش به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران بسیاری است در نتیجه تعداد رستوران هایی که در آن ساخته شده است نیز بسیار بالاست. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا بهترین رستوران های دریایی کیش را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از کلیک کنید.

رستوران میرمهنا با منوی عالی غذای دریایی

رستوران میرمهنا یکی از بهترین انتخاب ها در جهت خوردن غذاهای دریایی است. این رستوران علاوه بر منوی متنوعی که دارد به دلیل اینکه دارای کیفیت بالایی در پخت غذا است، یکی از بهترین رستوران های دریایی کیش محسوب می شود. البته همین کیفیت بالای غذاها سبب شده است تا قیمت آن نیز بالاتر باشد. رستوران میرمهنا در ساحل کیش قرار گرفته است، در نتیجه هنگام صرف غذا می توانید از مناظر زیبای آن لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این رستوران پخش موزیک زنده در هنگام خوردن غذا است. در منوی رستوران میرمهنا می توانید انواع غذاهای دریایی، خوراک سنتی و کبابی را میل کنید. از سایر مزایای این رستوران می توان به اینترنت پرسرعت، رزرو میز، پارکینگ و دستگاه پوز است.

رستوران توتی فروتی از بهترین رستوران های دریایی کیش

رستوران توتی فروتی نیز از معروف ترین رستوران های دریایی کیش است. کسانی که به کیش زیاد سفر می کنند، احتمالا نام این رستوران را زیاد شنیده اند. رستوران توتی فروتی در سال 84 در جزیره کیش تاسیس شده است. از اصلی ترین نکاتی که افراد را به بازدید از رستوران توتی فروتی ترغیب می کند، چشم انگیز دل انگیز این رستوران است. رستوران توتی فروتی در کنار اسکله دریا قرار گرفته است. همین طور به دلیل اینکه  بیشتر فضای این رستوران در محیط باز قرار گرفته است گردشگران می توانند تا بین فضای باز و بسته یکی را انتخاب کنند.

وجود یک کافی شاپ در بالای رستوران باعث شده است که بتوان از انواع نوشیدنی های مختلف لذت برد. به دلیل اینکه در رستوران توتی فروتی پیش غذاهای مختلفی سرو می شود، می توانید تا زمانی که منتظر غذای اصلی باشید گرسنگی خود را رفع کنید. منوی معروف این رستوران شامل پیتزا، ماهی و سالاد سزار می شود.

رستوران هواری از بهترین رستوران های دریایی کیش

برای کسانی که علاقمند به چشیدن غذاهای سنتی کیش هستند، رستوران هواری انتخاب بسیار ویژه ای خواهد بود. با اینکه تعدادی از غذاهای محلی کیش در سایر نقاط ایران هم یافت می شود با این حال نوع طبخ متفاوت و استفاده از ادویه های مختلف باعث می شود تا تفاوت ویژه ای با سایر غذاهای سنتی داشته باشند. رستوران هواری از بهترین رستوران های دریایی کیش است که شما می توانید در آن انواع غذاهای محلی و سنتی کیش را تجربه کنید.

همین طور به دلیل اینکه در این رستوران فست فود نیز سرو می شود می تواند برای کودکان و کسانی که علاقه ای به غذاهای دریایی و محلی ندارند مناسب باشد. منوی رستوران هواری شامل انواع شاه میگو و خرچنگ است. از سایر غذاهای معروف آن می توان به سوپ مخصوص دریایی، سالاد، سمبوسه میگو، کرپسی و… اشاره کرد. همچنین برای کسانی که امکان حضور در رستوران را ندارند، امکان سفارش و تحویل در منزل نیز در نظر گرفته شده است.

رستوران رویال استار کیش

این رستوران که به خاطر محیط شیک و لوکس خود معروف شده است یکی از بهترین رستوران های دریایی جزیره کیش به شمار می رود. رستوران رویال استار در سال 91 با هدف پخت غذاهای ایرانی و خارجی تاسیس شد. این رستوران در شهرک صدف واقع شده است و به دلیل محیط ویژه ای که دارد به شهرت رسیده است. رستوران رویال استار از دو قسمت باز و سرپوشیده تشکیل شده است که فضای داخلی آن می تواند 100 نفر را پذیرا باشد. رویال استار از ساعت 12 تا ساعت 1 از گردشگران پذیرایی می کند. پرنسل حرفه ای این رستوران قادرند تا به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی هم سخن گویند که کار را برای افراد خارجی آسان تر کرده است. از منوی این رستوران می توان انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را انتخاب نمود.

رستوران فود لند از بهترین رستوران های دریایی کیش

رستوران فود لند از سه سالن بزرگ تشکیل شده است که هر یک ویژگی خاص خود را دارند. در منوی رستوران فودلند در حدود 100 نوع غذا وجود دارد که انتخاب را برای شما بسیار آسان تر کرده است. رستوران فود لند کیش در ساحل مرجانی است در نتیجه برای کسانی که بعد از گشت و گذار در این پارک ساحلی احساس گرسنگی می کنند مناسب خواهد بود. احتمالا می‌دانید که یکی از شاخه‌های مهم گردشگری، مربوط به خوراک است و تحت عنوان گردشگری غذا شناخته می‌شود. یعنی افرادی هستند که با هدف رستوران‌گردی و خوردن غذاهای متنوع سفر می‌کنند.

از طرف دیگر هستند مسافرانی که دوست دارند در سفرهایشان غذاهای جدید میل کنند. از آنجایی که کیش یکی از مقاصد پرطرفدار و پرتردد ایران است، در این مطلب از مستربلیط تعدادی از بهترین رستوران‌های کیش را معرفی می‌کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با این راهنمای گردشگری همراه باشید تا با خوشمزه‌ ترین رستوران ‌های کیش برای یک شکم‌گردی حسابی آشنا شوید.

رستوران دریایی میر مهنا

رستوران‌های ساحلی از آن جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانند همه افراد را مجذوب خود کنند. یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی کیش، رستوران میرمهنا است که در خیابان فردوسی، روبروی هتل آبادگران قرار دارد و با غذاهای خوشمزه میزبان مهمانان جزیره می‌شود. در رستوران میرمهنا منوی کاملی از انواع ایرانی، فرنگی و دریایی وجود دارد که همه در بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌شوند و می‌توانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند. از غذا که بگذریم باید به منظره زیبای رستوران بپردازیم. بدون شک صرف غذا در هنگام تماشای دریا تجربه‌ای نیست که در هر جایی به دست بیاید. از دیگر مزایای رستوران ساحلی میر مهنا می‌توان به وجود منوی کافی‌شاپ و موسیقی زنده اشاره کرد.

رستوران هواری، خوردن غذاهای اصیل کیش

رستوران هواری یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کیش است که می‌تواند روی دیگری از شکم‌گردی را به شما نشان دهد. در این رستوران با غذاهای محلی خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌شود. با ورود به این رستوران، جلوه‌ی دیگری از کیش را می‌بینید؛ رستورانی که با استفاده از المان‌های سنتی کیش تزیین شده است و تمام پرسنل و کارکنان آن از افراد بومی و محلی جزیره هستند. برای رفتن به این رستوران کافی است به شهرک صدف بروید و در حوالی میدان گلستان خودتان را به غذاهایی چون سوپ مخصوص دریایی، قلیه میگو، استیک ماهی، دوپیازه میگو، ماهی شکم‌پر و ته‌چین هواری مهمان کنید. جالب است بدانید که نام این رستوران، یعنی «هواری» در زبان محلی «نوعی استانبولی» است که از ترکیب میگو یا ماهی، برنج و ادویه‌های محلی تهیه می‌شود.

رستوران سالود، صرف غذا در فضایی لوکس

رستوران ساحلی سالود از دیگر مکان‌هایی است که باید در فهرست بهترین رستوران‌های کیش جای بگیرد. فضایی شیک و لوکس که در خیابان جهان واقع شده است. این رستوران با معماری و طراحی جذابش چشمان شما را مسحور کرده و با منوی ویژه و کاملش دل شما را خواهد برد. در رستوران سالود انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی در بالاترین کیفیت سرو می‌شود. وجود موسیقی زنده و چشم‌انداز دریا از دیگر مزایای این غذاخوری هستند.

رستوران نهنگ سفید، تجربه غذاخوردن در دل نهنگ

همه افراد دوست دارند بعد از یک بازارگردی طولانی و خسته‌کننده، غذایی خوشمزه میل کنند و دلی از عزا در بیاورند. رستوران نهنگ سفید همان‌جایی است که می‎‌تواند ناجی شما باشد. رستورانی شیک، با طراحی زیبا و موقعیت مکانی خوب. این رستوران دقیقا شبیه به یک نهنگ بزرگ طراحی و ساخته شده است و درست در پشت بازار مریم قرار دارد. با ورود به رستوران نهنگ وارد دنیای جدیدی می‌شوید؛ دنیایی پر از شگفتی و خوشمزگی. در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای دریایی و ایرانی سرو می‌شوند که با طعم منحصربه‌فرد خود مهمانان را حیرت‌زده می‌کنند. مطمئن باشید تنها یک ‌بار چشیدن غذاهای رستوران نهنگ سفید کافی است تا به مشتری ثابت این رستوران تبدیل شوید.

رستوران هوک لانژ، تجربه غذاخوردن کنار دریا

رستوران هوک لانژ از آن غذاخوری‌هایی است که در طول سال‌های فعالیتش توانسته است، رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد. رستورانی از مجموعه آوای خلیج فارس که با فضاسازی لوکس، چشم‌انداز زیبا به خلیج فارس، نورپردازی خاص و غذاهای تازه و خوشمزه مسافران را مجذوب خود کرده و در لیست بهترین رستوران ‌های کیش قرار گرفته است. در این رستوران لوکس برای هرکس با هر سلیقه‌ای غذا وجود دارد؛ بنابراین اگر رژیم غذایی خاصی دارید یا مایل هستید غذاهای خاصی را امتحان کنید، رستوران هوک لانژ را از دست ندهید.

رستوران رویال استار، صرف غذا بر فراز دریا

شهرک صدف یکی از بهترین مناطق مسکونی جزیره کیش است؛ منطقه‌ای با امکانات و دسترسی‌های خوب. از میان مهم‌ترین امکانات این شهرک می‌توان به وجود رستوران‌های لوکس و باکیفیت اشاره کرد. رستوران رویال استار این شهرک، به‌ عنوان یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی جزیره کیش شناخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. این غذاخوری مجلل بیش‌تر به خاطر سرو غذاهای باکیفیت دریایی معروف است؛ غذاهایی چون میگو سوخاری، بشقاب مخلوط سوخاری دریایی، استیک ماهی، بشقاب مخلوط تنوری و ماهی سرخ شده. مهم‌ترین مزیت رستوران رویال استار امکان سرو غذا در تراس است؛ این یعنی غذاخوردن با چشم‌انداز زیبایی از دریا.

رستوران بین‌‌المللی پاشا، غذاخوردن زیر سقف آسمان

نمی‌شود فهرستی از بهترین و خوشمزه ‌ترین رستوران‌ های کیش تهیه کنیم و از رستوران بین‌المللی پاشا غافل شویم؛ رستورانی زیبا و مجلل که پشت بازار دیپلمات و نزدیک به بازار عرب‌ها قرار گرفته است و می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای مسافران باشد. مخصوصا اگر پس از بازارگردی و خرید قصد داشته باشید به یک رستوران خوب بروید.

در رستوران پاشا انواع مختلفی از غذاهای ایرانی، بین‌المللی و گیاهی سرو می‌شود. بدون شک، خوردن غذاهای لذیذ در فضایی شیک و تمیز همراه با موسیقی زنده تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش است. از تمام این موارد که بگذریم  باید به سقف متحرک رستوران اشاره کنیم که در صورت مساعد بودن هوا باز می‌شود و مشتریان زیر سقف آسمان غذا میل می‌کنند.

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب یکی دیگر از خوشمزه ‌ترین رستوران‌ های کیش محسوب می‌شود که در میدان المپیک واقع شده است و با انواع کباب‌های لذیذ، خورشت‌های خوشمزه و آبگوشت از مهمانانش پذیرایی می‌کند. مهم‌ترین تفاوت رستوران پایاب دکوراسیون آن است. این رستوران را در سبک سنتی و با استفاده از تخت‌هایی بزرگ دکور کرده‌اند که در کنار موسیقی زنده فضایی دوست‌داشتنی به وجود آورده ‌است. از دیگر مزایای این رستوران می‌توان به فضای بازی کودکان، اینترنت و نزدیک بودن به مجموعه تاریخی پایاب اشاره کرد.

رستوران توتی فروتی، اولین رستوران دریایی کیش

رستوران توتی فروتی از آن‌ جاهایی است که همه مسافران باید یک بار در آن غذا میل کنند؛ رستورانی که بیش از 500 نفر ظرفیت دارد و به ‌عنوان یکی از بهترین غذاخوری‌های کیش شناخته می‌شود. این رستوران به خصوص در حیطه غذاهای دریایی بین هم‌‌رده‌های خود سرآمد است. موقعیت مکانی خوب و قرارگیری رستوران در کنار اسکله تفریحی جدید، از جمله مزایایی است که توتی فروتی را از سایر رستوران‌های ساحلی متمایز می‌کند.

رستوران کوه ‌نور، غذا خوردن در دل نقوش تاریخی

در میدان امیرکبیر جزیره کیش رستورانی وجود دارد که از همان بدو ورود عاشق آن می‌شوید؛ رستورانی با دکوراسیون منحصربه‌فرد که با مصالحی چون سنگ و صخره و با نقوشی چون تصاویر ایرانیان باستان تزیین شده است. سازندگان رستوران کوه نور سعی کرده‌اند کوه نور واقعی را برای مشتری تداعی کنند که تا حدودی هم موفق بوده‌اند. از دیگر ویژگی‌های بصری این رستوران می‌توان به نورپردازی و دکوراسیون خاص آن اشاره کرد که در شب جلوه‌ای حیرت‌انگیز دارد. از این موارد که بگذریم باید به منوی ویژه رستوران خرچنگ کیش بپردازیم. در رستوران مجلل کوه نور می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سفارش دهید و در هنگام شنیدن موسیقی زنده از خوردن آن‌ها لذت ببرید.

معرفی سایر رستوران ‌های خوب در کیش

تا اینجا با تعدادی از بهترین رستوران‌های کیش آشنا شدید؛ مواردی که در طی سال‌های فعالیتشان موفق شده‌اند رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورند. در این بین موارد دیگری نیز هستند که به‌ عنوان خوشمزه ‌ترین رستوران‌ های کیش شناخته می‌شوند و مشتریان خاص خود را دارند.

از جمله این رستوران‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • رستوران فودلند
  • رستوران شاندیز صفدری
  • رستوران دامون
  • رستوران هشتگ
  • رستوران دارچین
  • رستوران پدیده کیش
  • رستوران بابا قدرت
  • رستوران خانه اسپاگتی
  • رستوران کلبه درویش
  • رستوران کابان
  • رستوران دریایی عمو اکبر
  • رستوران انرژی
  • رستوران خانه برگر
  • رستوران ایوان

رستوران‌ های کیش، بهترین مکان برای شکم‌گردی

بدون شک غذاخوردن و چشیدن مزه‌های جدید برای همه لذت‌بخش است، مخصوصا اگر در سفر و به دنبال تجربه‌های جدید باشیم. در این مطلب از مستربلیط تعدادی از بهترین رستوران‌های کیش را معرفی کردیم و اکنون شما می‌توانید در طول سفر به کیش بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را میل کنید.

دکمه بازگشت به بالا