نشاط

تنها اتفاق مثبت در روزِ بدِ پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

بازی تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس از هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی دو بر دو به پایان رسید. با این تساوی پرسپولیس ۲۲ امتیازی شد و در همان رده پنجم باقی ماند.

این نتیجه اصلا نتیجه خوبی برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نبود و باعث شد انتقاداتی که در روز‌های اخیر کمرنگ شده بود دوباره شدت بگیرد. چون استقلال خوزستان تیم قعرنشین جدول لیگ است و توقع می‌رفت پرسپولیس بتواند این تیم را شکست بدهد.

اما در همین روز بد، یک اتفاق خوب هم برای پرسپولیس افتاد و آن باز شدنِ پایِ نبیل باهویی به گل بود. مهاجم سوئدی امروز بازی را از روی نیمکت شروع کرد، اما در دقیقه ۶۴ به جای محمد عمری وارد زمین شد و ۴ دقیقه بعد موفق شد با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه میزبان کند.

باهویی در ۸ بازی قبلی (۵ بازی در لیگ برتر و ۳ بازی در لیگ قهرمانان آسیا) نتوانسته بود گل بزند و همین باعث شده بود هواداران پرسپولیس حسابی از او انتقاد کنند. او در بازی‌های قبلی به خصوص بازی با هوادار فرصت‌های مناسبی برای گل زدن داشت، اما بدشانسی و کم دقتی خود او باعث شد نتواند گل بزند.

این طلسم امروز شکسته شد و باهویی در دقیقه ۶۸ گل دوم پرسپولیس را زد. او البته می‌توانست در دقایق پایانی بازی گل دوم خودش و گل سوم پرسپولیس را هم بزند، اما ضربه کم‌دقتش از بالای دروازه به بیرون رفت.

حالا با این گل باهویی توانست فشار روانی زیادی را که روی دوش خودش حس می‌کرد از بین ببرد و از این به بعد با تمرکز و آرامش کمتری بازی کند. پرسپولیسی‌ها امیدوارند با این اتفاق، باهویی بتواند گل‌های بیشتری هم بزند.

منبع:فوتبالی

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا