بین الملل

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله روز، منابع محلی بامداد چهارشنبه از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان و جنوب سوریه خبر دادند.

دقایقی بعد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که جنگنده‌ها و توپخانه‌های این رژیم به تعدادی از زیرساخت‌ها و مواضع ارتش سوریه حمله کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است که زیرساخت‌ها و مکان پرتاب موشک‌های حزب‌الله در جنوب لبنان هدف حملات جنگنده‌های این رژیم قرار گرفته است.

پیش از این، خبرنگار شبکه «المنار» تصاویری را از حملات هوایی صهیونیست‌ها به شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان منتشر کرده بود.

ساعتی قبل نیز جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان تصاویر هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرده بود.

چندی پیش شبکه «الحدث» به نقل از منابعی ادعا کرده بود که آمریکا قصد دارد برای جلوگیری از حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان، نیروهایی را در مرز شمال فلسطین اشغالی مستقر کند.

با این حال، کاخ سفید بامداد سه‌شنبه گزارش‌ها درباره تصمیم آمریکا برای استقرار نیروی نظامی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را تکذیب کرد. (جزئیات بیشتر)

 

 

در حال تکمیل…




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا