ایرانی کسب و کارعمومی

 موارد هشدار در مورد استفاده از اسپری دو فاز

اسپری دوفاز مو چیست؟ و چه کاری انجام می دهد؟

یکی از محصولات تقویت کننده مو در بازار آرایش و حالت دهنده اسپری دوفاز مو است. این اسپری حاوی مواد ترمیمی است که موهای آسیب دیده را مانند یک بانداژ نازک می پوشاند.

قبل از استفاده از سشوار یا هر وسیله حرارتی می توان اسپری دو فاز را به موها زد. این اسپری به لطف ترکیبات استفاده شده باعث نرمی و حالت دادن به موها می شود. همچنین استفاده از این محصول به دلیل داشتن فاز مرطوب کننده و مغذی و همچنین سیلیکونی، مواد مغذی را به ریشه موهای آسیب دیده هدایت و از موها در برابر حرارت این دستگاه ها محافظت می کند.

حال به مهم ترین ویژگی های این محصول اشاره می کنیم:

۱- گره موها را باز کرده و شانه زدن آنها را آسان می کند.

با کمک اسپری دو فاز مو می توانید موهای خود را راحت تر شانه کنید و به موهای خود حالت بهتری بدهید. مشکل گره خوردن مو در افرادی که موهای مجعد و وز یا موهای خیلی خشک دارند بیشتر دیده می شود.

۲- موها را تغذیه می کند

بسیاری از اسپری ها حاوی مواد مغذی هستند که می توانند در افزایش نرمی مو موثر باشند. به عنوان مثال، روغن آرگان و کراتین هیدرولیز شده به این اسپری اضافه شد تا باعث تغذیه و آبرسانی مو می شود. در این صورت موهای آسیب دیده ترمیم و تارهای مو سلامت از دست رفته خود را بازیابند.

۳ – به بهبود مو و زیباتر شدن آن کمک می کند

اسپری دوفاز مو بر روی لایه کوتیکول مو (لایه بیرونی مو) تاثیر می گذارد تا خشکی موها را کاهش دهد و هر چه زیباتر به نظر برسند. نوع و ضخامت موها، جنسیت یا حتی سن شما تغییری روی مواد ندارد. این مواد افزودنی برای بهبود خواص و تقویت و استحکام مو استفاده می شود.

۴- موها را نرم و مرطوب می کند

یکی از موثرترین مواد برای مرطوب نگه داشتن موها در این اسپری ها وجود دارد. پس یکی از بزرگترین مزایای آن را می توان نرم کردن مو در نظر گرفت. این محصول را می توانید بعد از دوش گرفتن برای آبرسانی به موهای خشک و آسیب دیده استفاده کنید. اگر موهای شما با استفاده از رنگ مو، مواد سفید کننده یا صاف کننده مو آسیب دید، در استفاده از اسپری دو فاز مو تردید نکنید.

اگر سابقه استفاده زیاد از وسایل حرارتی حالت دهنده مو را دارید پس از استفاده از این محصول، به وضوح می توانید متوجه شوید که موها نرم و لطافت خود را به دست می آورند. به طور خاص، شانه کردن مو آسان تر از همیشه است و موها صاف تر، نرم تر و براق تر می شوند. یک اسپری دو فاز می تواند به تنهایی جایگزین بسیاری از محصولات مراقبت از مو شود. در عین حال تماس اجزای اسپری با پوست سر مشکلی ایجاد نمی کند.

حتی اگر شوره سر دارید، می توانید از این اسپری استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این محصول نیازی به آبکشی و شستن موها ندارد. پس این ویژگی استفاده از آن را راحت تر می کند.

اسپری دوفاز مو چیست؟

اگر به موهایتان رسیدگی نکنید، شاهد ضعیف شدن و ریزش آن‌ها خواهید شد. اسپری دوفاز مو یکی از محصولات مراقبت از مو است که در دو فاز سیلیکون و آب فرموله شده است، از این رو به آن اسپری دو فاز می‌گویند. اگر به ظاهر اسپری دوفاز مو دقت کنید به آسانی متوجه می‌شوید که شامل دو ترکیب اصلی است. اسپری دوفاز موها را چرب و روغنی نمی‌کند بلکه به آن‌ها حالت ابریشمی و نرمی می‌بخش. سعی کنید با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین اسپری دوفاز مو را تهیه کنید.

طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

در این قسمت می‌خواهیم طرز استفاده از اسپری دوفاز مو را توضیح دهیم.

همان‌طور که در قسمت اسپری دوفاز مو چیست؟ ذکر کردیم، اسپری دوفاز مو از دو ترکیب آب و سیلیکون تشکیل شده است، بنابراین قبل از استفاده از اسپری بایستی آن را به خوبی تکان دهید تا هر دو فاز با یکدیگر ترکیب شوند. از اسپری دوفاز مو می‌توانید برای موهای مرطوب و یا موهای خشک استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید به موهای خود حالت دهید، سعی کنید بعد از حمام موهای خود را مقداری با حوله خشک کنید تا کاملاً خیس نباشد و با همان حالت نمدار، اسپری دو فاز را استفاده کنید.

برای آنکه به موهای خود حالت دهید، باید محصول را به ساقه مو اسپری کرده و سپس موهای خود را شانه کنید. هنگام اسپری کردن دقت کنید که مواد روی چشم‌ها، صورت و زخم شما پاشیده نشود. بعد از اسپری محصول به موهایتان، در صورتی که قصد سشوار کشیدن و یا اتو مو را دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که بعد از استفاده از اسپری مو نیازی به آبکشی موها نیست.

فواید اسپری دو فاز

همانطور که تا به حال متوجه شده اید، وظیفه اصلی این اسپری ایجاد لایه محافظ بر روی مو است و همین امر سبب می شود که نرمی و لطافت مو حفظ شود و آسیب نبیند. از فواید دیگر این اسپری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد لایه محافظ بر روی مو
  • جلوگیری از کاهش رطوبت مو
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن پس از سشوار
  • تسهیل شانه کردن مو
  • قابل استفاده در موهای خشک و تر

ترکیبات موثر سرم (اسپری) دو فاز موهای رنگ شده سریتا :

پروتئین ابریشم  :  که حالت ابریشم مانند به ساقه‌های مو داده و احساس رضایت وصف ناپذیری برای ساق‌های مو به همراه دارد.کراتین موجود در سرم موی دو فاز سریتا افزایش استحکام و مقاومت تارهای مو را در برابر عوامل آسیب رسان، موجب می‌شود. در کنار این ترکیبات، استفاده هوشمندانه از روغن زیتون و سرامید، نرمی و انعطاف پذیری موها را موجب شده که باعث رفع مشکلاتی نظیر خشکی، گره خوردگی و عدم حالت پذیری مو می‌شود. سلیکون موجود در سرم مو دو فاز، یک ساختار شبکه مانند بر روی ساقه‌های مو ایجاد کرده که باعث درخشندگی چشم نواز در موها می‌شود. الماس صورتی سریتا یک محصول ویژه برای افزایش درخشندگی، نرمی، شانه پذیری و حالت پذیری موها است.

ویژگی ها و خواص سرم (اسپری) دو فاز موهای رنگ شده سریتا :

تثبیت و افزایش ماندگاری رنگ مو به کمک فیلترهای UV و ترکیبات آنتی اکسیدان

رطوبت‌رسانی مؤثر و افزایش نرمی و انعطاف‌پذیری مو بدون ایجاد حس چربی

ساخته شده بر پایه‌ فرمولاسیون گیاهی و بسیار ملایم

جلوگیری از ابتلا به موخوره و دوشاخه شدن تار مو

رفع خشکی و شکنندگی ساقه موهای رنگ شده

حاوی کراتین هیدرولیزشده، سرامید و سیلیکون

پیشگیری از آسیب‌دیدن مو بر اثر دکلره کردن

جلوگیری از نازکی و شکنندگی تار مو

حاوی پروتئین هیدرولیزشده‌ ابریشم

افزایش لطافت و شانه‌پذیری مو

سم‌زدا و آنتی باکتریال قدرتمند

تقویت‌کننده‌ ریشه و ساقه مو

حاوی عصاره‌ انار و چای سبز

افزایش درخشندگی مو

جلوگیری از ریزش مو

موارد مصرف سرم (اسپری) دو فاز موهای رنگ شده سریتا :

این محصول برای افراد با موهای بلند و رنگ شده ، برای سهولت در شانه کردن ، محافظت در برابر عوامل محیطی ، افزایش نرمی و لطافت موها و ترمیم مو ها توصیه میشود.

روش مصرف سرم (اسپری) دو فاز موهای رنگ شده سریتا :

ابتدا سرم دو فاز مو را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را روی ساقه مو اسپری نمایید. موها را شانه کرده به حالت دلخواه درآورید.

به علت غنی بودن ترکیبات این سرم ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.

هشدار ها و موارد قابل توجه :

اسپری دو فاز اصل سریتا تنها به منظور استعمال خارجی است.

در محیطی خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

از تماس با چشم، داخل بینی، گوش و دهان خودداری کنید.  و در صورت تماس با چشم ها، آنها را به كمك آب، شستشو دهيد.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دکمه بازگشت به بالا