عمومی

کاشت میلیاردها درخت را به طبیعت بدهکار هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کرامت عزیززاده دوچرخه سوار جهانگرد آستارایی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: حدود بیست سال است که با شعارهای مختلف در حوزه صلح، دوستی، حفاظت از محیط زیست، حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و حمایت از کودکان سرطانی، ایرانگردی و جهانگردی می‌کنم.

وی افزود: کاشت میلیاردها درخت را به طبیعت بدهکاریم، تا خسارت این همه لطمه‌ای که به منابع طبیعی زده‌ایم جبران کنیم و باید برای سلامت جوانان و نسل آینده به فکر فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ کاشت درخت و احترام به محیط زیست باشیم.

«مازیار رضوی» مدیرکل منابع طبیعی گیلان نیز در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: در قالب طرح کاشت یک میلیارد درخت قرار است به همت جمعی مردم و دستگاه‌های اجرایی طی ۴ سال یک میلیارد درخت در سراسر کشور کاشته شود که قطعاً همکاری عزیزانی همچون کرامت عزیززاده به عنوان سفیر منابع طبیعی و محیط زیست در تحقق این امر کمک شایانی برای اجرای این طرح و تشویق و ترغیب مردم برای درختکاری و اشاعه فرهنگ درختکاری خواهد بود.

کاشت میلیاردها درخت را به طبیعت بدهکار هستیم

گفتنی است، در مراسمی کرامت عزیز زاده دوچرخه سوار صلح و دوستی با حضور در اداره منابع طبیعی آستارا به همراه مدیر کل منابع طبیعی گیلان ۴ اصله نهال غرس کردند.

«کرامت عزیز زاده» دوچرخه‌سوار بین‌المللی آستارایی که تاکنون در ۷۰ کشور جهان به عنوان سفیر صلح و دوستی و حامی محیط زیست رکاب زده و نزدیک به ۴۰ هزار نهال در شهرهای مختلف دنیا غرس کرده، در طول سفر جدید خود نیز کاشت تعداد زیادی نهال با هدف اشاعه این فرهنگ را در برنامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا