کرک نرم افزار پاور ایزو

Poweriso به فارسی به آن “پاور ایزو” یا “پاور آی‌اس‌او” هم می‌گویند، برنامه‌ای تحت ویندوز است که می توانید با نصب آن روی سیستم عامل ویندوز از قابلیت رایت CD و DVD بهره‌مند شوید، پاورایزو حتی از حلقه‌های DVD9 و Blu-ray با حجم‌های متفاوت را پشتیبانی می‌کند، دلیل عمده استفاده از این برنامه توسط افرادحرفه‌ای مربوط به ساختن فایل‌های Iso یا ایزو هست، افراد حرفه ای از Powe ISO برای گرفتن خروجی فایل‌های فشرده مخصوص با خروجی iso هستند! در واقع iso پسوند فایل‌های فشرده است که قابلیت ساخت و ویرایش آن با برنامه خاص ISO صورت می‌گیرد، معمولا از این فرمت برای رایت‌کردن یا مونت‌کردن به صورت CD یا DVD مجازی در ویندوز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های کلیدی استفاده از برنامه PowerISO:

دارای نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
ساخت و ویرایش فایل‌های ISO بدون دستکاری
مونت کردن فایل ISO به عنوان CD یا DVD مجازی
رایت کردن فایل مجازی ISO روی CD،DVD، DVD9، Blu-ray
ایمیج گرفتن یا ISO گرفتن از روی CD یا DVD
رایت کردن تعداد زیاد DVD با داشتن حتی یک DVD رایتر
ساخت درایو مجازی سی‌دی برای سیستم عامل ویندوز
پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

مزیت رقابتی power iso نسبت به برنامه‌های دیگر iso چیست؟

حتما می‌دانید که سی‌دی‌ها یا دی‌وی‌دی‌ها عمر دارند، منظور تا زمانی که خط و خش روی آن‌ها نباشد می‌توانید از اطلاعات آن‌ها استفاده کنید، بهترین کاری که می‌توان انجام داد: استفاده کمتز از CD و DVD ها می‌باشد، پس برای استفاده از اطلاعات خود باید چه کاری انحام بدهیم؟ با استفاده از برنامه Power iso از اطلاعات موجود در حلقه‌های دیسک خود ایمیج یا سی‌دی مجازی تهیه می کنید که خروجی آن iso نامیده می‌شود، شما از این پس با فایل iso تولید شده توسط برنامه پاور ایزو می‌توانید آن را به ویندوز خود مونت یا معرفی کنید، دیگر از اطلاعات مورد نیاز خود به صورت مجازی استفاده می‌کنید و نیازی به DVD یا CD فیزیکی نخواهید داشت.

فایل‌هایی که حاوی فعالسازی یا کرک هستند، معولا توسط آنتی ویروس سیستم عامل ویروس شناخته می‌شوند و بلافاصله به قرنطینه می‌روند یا پاک می‌شوند، برای این منظور که فایل‌های دانلودی یا دریافتی توسط آنتی ویروس سیستم عامل پاک نشود، از برنامه پاور ایزو کمک بگیریم! فقط کافیست فایل‌های ایزو دریافتی از سایت‌هایی که به شما دیتا را تحویل می‌دهند، آن را در دایو مجازی خود مونت کنید و خیالتان راحت باشد که فایل دانلودی شما امن باقی خواهد ماند.

با لپ‌تاپ خود که فقط یک DVD رایتر دارید، می‌توانید DVD مورد نظر که حاوی اطلاعات مورد نیازتان است را ایمیج به صورت iso گرفته، که اولا یک فایل به صورت مجازی دارید، بلکه می‌توانید از ایزو یا iso تولید شده بی‌نهایت DVD با همان iso گرفته شده توسط خودتان رایت یا تکثیر کنید. البته می‌توانید همان فایل iso را آپلود کنید و در شبکه وب در اختیار دیگران هم قرار دهید

فایل ISO چیست؟

فایل ISO در اصل یک نوع فایل آرشیوی است که می‌شود از آن برای برداشت یک نسخه الکترونیکی از دیسک‌های نوری استفاده کرد. به طور کلی CD‌‌ها یا DVD‌ها عمر چندان زیادی نداشتند و اگر با آن‌ها ناملایمتی می‌شد خیلی راحت رویشان خش می‌افتاد و دیگر قابل استفاده نبودند.

اما برای کسانی که اطلاعات مهمشان را روی دیسک‌های نوری ذخیره می‌کردند، فایل ISO حکم یک معجزه را داشت. چرا که با استفاده از این فایل‌ها می‌شد از تمام اطلاعات موجود روی یک دیسک‌ نوری بکاپ گرفت و در قالب یک فایل ISO آن‌‌ها را بایگانی کرد.

با این کار، اگر دیسک‌ها به طور کامل هم از بین می‌رفتند، می‌شد دوباره فایل‌های ISO را از بایگانی بیرون آورد و از آن‌ها برای تهیه یک دیسک دیگر استفاده کرد.

البته برای باز کردن فایل‌های ISO همیشه هم لازم نبود که آن‌ها را روی دیسک‌ها Burn یا در اصطلاح خودمان رایت کنیم. بلکه می‌شد با استفاده از یک سری نرم افزار خاص، آن‌ها را به اصطلاح ماونت کرد و به محتوایشان دسترسی داشت.

همه این‌ها هم باعث شده بودند تا ISO در گذشته به فایل بسیار محبوبی تبدیل شود. اما متاسفانه دوران درخشش دیسک‌های نوری و فایل‌های ISO به لطف بهبود کیفیت و سرعت اینترنت‌، خیلی زود به پایان رسید. حالا دیگر کسی برای نصب ویندوز یا بازی‌های ویدیویی چندین ساعت برای رایت DVD وقت نمی‌گذارد.

اکثر ما در حال حاضر یا فایل‌های مختلف را روی فلش مموری‌هایی که حالا حجم چندان کمی هم ندارند ذخیره می‌کنیم یا با استفاده از اینترنت‌ پر سرعتی که در اختیارمان هست ظرف چند ساعت به دانلود تمام فایل‌های حجیمی که دنبالشان بودیم می‌پردازیم.

پس با این اوصاف می‌توان گفت که فایل ISO دیگر چیزی جز یک تعریف و استاندارد قدیمی نیست و دلیل اینکه این روزها کمتر در موردش می‌شنویم هم همین است. اما با تمام این تفاسیر بد نیست که بدانید چطور باید از این فرمت قدیمی استفاده کنید.

لیست امکانات نرم افزار PowerISO :

– تبدیل CD و DVD به فایل ایمیج (ISO, NRG, BIN)

– ساخت ایمیج ISO از روی فایل های موجود در کامپیوتر

– امکان ویرایش یک ایمیج ISO و حذف و اضافه کردن فایل به درون آن

– استخراج محتویات ISO

– تبدیل فرمت ایمیج (مثلا ISO به NRG که فرمت ایمیج نرم افزار Nero است)

– ذخیره کردن اطلاعات بوت CD یا DVD

– قرار دادن اطلاعات بوت بر روی یک ایمیج ISO و ساخت ایمیج قابل بوت (Bootable)

– ساخت درایو مجازی (Virtual Drive) به تعداد نامحدود

– قرار دادن فایل های ایمیج در درایو مجازی، و شبیه سازی CD یا DVD

– اضافه کردن گزینه Mount Image به کلیک راست ویندوز برای راحتی کاربر

– نصب آسان بازی ها و نرم افزارهایی که به صورت ISO هستند

با توجه به ضرورت استفاده از درایو مجازی برای نصب بسیاری از نرم افزارها و بازی های دانلودی، تیم پشتیبانی سرزمین دانلود استفاده از این نرم افزار را به همه کاربران توصیه میکند.

نحوه باز کردن یک ایمیج یا فایل ISO
روش های مختلفی برای باز کردن یک ایمیج یا فایل ISO وجود دارد. روش مورد استفاده به این بستگی دارد که فایل برای چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

اما معمولا راحت ترین راه نصب و استفاده از برنامه Winrar چه در کامپیوتر چه در گوشی ست. (البته برنامه ای مثل poweriso هم برای مدیریت فایل های iso عالیه!). البته خود ویندوز یا گوشی اندرویدی بطور پیش فرض می توانند فایل های iso را باز کنند اما نصب یک برنامه امکانات بیشتری برای مدیریت این نوع فایل بهتون میده.

ماونت (یا همان شبیه سازی) ایمیج ISO
یک ایمیج ISO را می توان به عنوان یک درایو نوری مجازی به سیستم ماونت (Mount) کرد. درست مانند یک درایو USB یا یک درایو اکسترنال که در ویندوز 10 وارد می شود، فایل ISO را می توان طوری وارد کرد که سیستم فکر کند یک درایو نوری به سیستم حاوی اطلاعات متصل شده است.

1-به مای کامپیوتر یا هر پوشه ای که فایل iso مدنظرتون اونجاست برید.

2- فایل iso را انتخاب کرده و روی آن راست کلیک کنید.

3- گزینه Mount را از منو انتخاب کنید.

4- سپس به This PC بروید، فایل به عنوان یک درایو نوری نشان داده می شود.

5- روی درایو دوبار کلیک کنید و فایل های موجود در آن را مشاهده خواهید کرد.

توجه : در این سایت شما می توانید درخواست کرک نرم افزار  را دریافت کنید
 
دکمه بازگشت به بالا