عمومی

کانون یاریگران زندگی برای همه مقاطع تحصیلی در بوشهر تشکیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عقیل خرم‌آبادی عصر شنبه در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی بوشهر با اشاره به اینکه هر جا مردم حضور داشته‌اند برنامه و طرح‌ها با موفقیت اجرا شده است، اضافه کرد: مردم نقش مهم و اثرگذاری در عرصه‌های گوناگون به ویژه خدمات‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به تشکیل کانون یاریگران زندگی در همه مقاطع در استان بوشهر خاطرنشان کرد: کانون یاریگران زندگی در همه مقاطع در استان بوشهر در مقاطع دانش‌آموزی، دانشجویی، کارگری، محلات، شهرها و روستاهای استان فعال شده است.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی با کمک سازمان‌های مردم نهاد تاکنون در حوزه مقابله با مواد مخدر، درمان معتادان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام دادند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر حمایت از تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی بیان کرد: امروز در استان بوشهر، بیست و هفتمین مجمع خیرین یاریگران زندگی تشکیل شد.

اعضا مجمع خیرین یاریگران زندگی استان بوشهر انتخاب شدند

در پایان این نشست، یدالله کاشف، حسین حیدری، ابوذر غفاری، احمد فقیهی، رقیه خلیفه، مصطفی نصیری و صادق فرخی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره، و ابراهیم کمالی به عنوان بازرس اصلی مجمع خیرین یاریگران زندگی استان بوشهر انتخاب شدند.

همچنین حسین حیدری به‌عنوان مدیرعامل، یدالله کاشف رئیس هیئت مدیره، احمد فقیهی نایب رئیس، رقیه خلیفه خزانه‌دار مجمع خیرین یاریگران زندگی استان بوشهر تعیین شد.

دکمه بازگشت به بالا