ایرانی کسب و کارعمومی

معرفی برخی از الکتروموتورهای گوانگلو به همراه مشخصات فنی

الکتروموتور گوانگلو GUANGLU در مدل های سه فاز و تک فاز

الکتروموتور گوانگلو GUANGLU در مدل های سه فاز و تک فاز و با پوسته های چدنی و آلمینیومی تولید می شوند. این محصولات دارای گواهینامه های بین المللی کیفیت می باشند و به کشورهای مختلف در دنیا صادر می شوند.الکتروموتور های سری Y، سری Y2، سری Y3 جز پرفروش ترین سری محصولات این کمپانی چینی می باشند. محل اصلی شرکت گوانگلو  GUANGLU در پارک صنعتی شانشی واقع در شهر تایژو چین است. این شرکت الکتروموتورهای چدنی مختلف را در سایز و مدل های مختلف تولید می کند.

از بین انواع محصولات چینی می توان الکتروموتورهای شرکت گوانگلو را به عنوان گزینه ای مناسب جهت رقابت با محصولات اروپایی در نظر گرفت. محصولات چینی در دنیای صنعت رقیب سرسختی برای شرکت‌های معروف اروپایی نیستند، اما شرکت گوانگلو را با کسب گواهینامه های بین المللی نظیر ISO 9001 و ISO2000 و همچنین تاییدیه های CE , CECP, CCC را می‌توان به‌ عنوان برندی با کیفیت جهانی حساب کرد.

معرفی برخی از الکتروموتورهای گوانگلو به همراه مشخصات فنی

الکتروموتور گوانگلو در مدل های سه فاز ، تک فاز و ترمز دار و در ۱۲ سری متفاوت عرضه می شوند. این ۱۲ سری محصولات اصلی شرکت گوانگلو از لحاظ کاربرد و مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند و طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش می دهند. الکتروموتور های سری Y، سری Y2، سری Y3 جز پرفروش ترین سری محصولات این کمپانی چینی می باشند. تقسیم بندی این الکتروموتور به سه مدل کلی به این خاطر است که کار بررسی و تحلیل خصوصیات آن ها به وسیله کارشناسان و خریدارن آسان تر شود.

تنوع مدل های الکتروموتور گوانگلو باعث می شود تا دست مصرف کننده در انتخاب محصول مورد نظر باز تر باشد و بتواند به راحتی از بین دوازده سری مختلف بهترین سری برای کار مورد نظر خود را انتخاب کند. الکتروموتور سه فاز و تک فاز گوانگلو در توان های 0.18 تا 4 کیلووات و 1500 و 3000 دور موجود است.

معرفی الکتروموتور گوانگلو

الکتروموتور گوانگلو یک نوع الکتروموتور چینی موجود در بازار است که ۱۲ سری متفاوت از آن عرضه شده است و در سه مدل الکتروموتور سه فاز، الکتروموتور تک فاز و الکتروموتور ترمزدار قرار می‌گیرند. البته دسته بندی این الکتروموتورها در سه گروه کلی به این دلیل است که آنالیز کردن ویژگی‌های آن‌ها راحت‌تر باشد. اما در حقیقت ۱۲ سری اصلی از لحاظ ویژگی ساختاری و مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند و این کار ما را برای انتخاب یک گزینه مناسب با توجه به کاربرد صنعتی خود را راحت‌تر می‌کند.

شرکت سازنده الکتروموتور گوانگلو

شرکت گوانگلو در دهه 80 میلادی در استان ژجیانگ در شرق چین تاسیس شد. کارخانه های این شرکت در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع واقع شده اند و برای ساخت محصولات صنعتی و برقی با کیفیت، از پیشرفته ترین ابزار ها و دستگاه ها بهره می برند. محصولات این شرکت تحت نظارت موسسه بازرسی شانگهای و مطابق با استاندارد بین المللی IEC و استاندارد اروپایی CE طراحی و تولید می شوند.

تاریخچه الکتروموتور گوانگلو

شرکت برق گوانگلو در شهرک صنعتی شانسی شهر تاجیو در منطقه ای دیدنی با دسترسی آسان به مراکز آموزشی و امکانات حملو نقل آسان و در محوطه ای به مساحت ۲۵ هزار متر مربع بنا نهاده شده است. این شرکت دارای ماشین آلات پیشرفته برای تولید انواع الکتروموتور گوانگلو با کیفیت بالا پس از طی آزمایشات و تستهای بسیار دقیق و قوی به انجام می رساند.

همه محصولات مطابق با استاندارد IEC بین المللی ، در همان منطقه بین المللی به سطح پیشرفته ای رسیده است. برخی از این استاندارد ها ISO9001: 2000 انطباق کیفیت بین المللی و گواهینامه CE CCC 、 CECP it CE می باشد و این یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده الکتروموتور گوانگلو در اندازه کوچک و متوسط ​​در منطقه است. در سال ۲۰۰۹ ، گوانگلو جایزه Hi-Tech ational برای تولید موتور الکتریکی سری YX3 با راندمان بالا را دریافت نمود.

تولیدات گوانگلو

الکتروموتور گوانگلو به طور خاص در رده انرژی IE2 و تولید الکتروموتورموتور استاندارد ، موتور YX3 با راندمان بالا و موتور remove GM آلومینیومی تک فاز ، موتورهای سه فاز سری Y3 ، YZR3 ، موتور ترمزدار ، موتور دو سرعته ، موتور ویبراتور انواع موتور سری تک فاز ، ویبراتور های تک فاز با فرکانس بالا را برای کاربری های برش ، چرخ و غیره تولید می کند. محصولات Guanglu به سراسر جهان ، از جمله اروپا ، خاورمیانه و همسایگان صادر شده و  با استقبال مشتریان و با نظرات مطلوب روبرو شده اند.

به منظور تولید محصولات باکیفیت ، شرکت Guanglu خطوط تولید الکتروموتور گوانگلو با راندمان بالا را افزایش داده و مراکز ماشینکاری جدیدی را بنا نهاده است. از جمله این موارد می توان به تجهیز ماشین تراش ، سیستم حک خودکار سرعت بالا ، مرکز تست میکرو کامپیوتر ، سیستم اندازه گیری مختصات ، کنترل دقیق ، ماشینکاری ، ساخت ، مونتاژ رباتیک و … اشاره نمود.

شرکت تولیدی الکتروموتور گوانگلو با تکیه بر علم و فناوری و از همه مهمتر با اتکا مردم گرایی، بهبود مستمر را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و تولیداتی با کیفیت بالا را به اقصا نقاط دنیا صادر می نماید.

ویژگی‌های ساختاری الکتروموتور چینی گوانگلو

اولین چیزی که خریدار الکتروموتور گوانگلو با آن مواجه می‌شوند، شکل ساختاری و همچنین روش‌های نصب آن در سیستم‌های مختلف است. اگر تحلیل بخش فنی الکتروموتور بر این مبنا صورت گیرد، می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره نمود:

  • استفاده از چدن ریخته‌گری شده برای فریم الکتروموتور در بیشتر سایزها و آلومینیوم برای برخی سایزهای خاص
  • استفاده از فولاد استنلس استیل برای شفت دستگاه
  • استفاده از فایبرگلاس و آلومینیوم برای فن خنک کننده در انتهای الکتروموتور
  • امکان اتصال الکتروموتور به صورت پایه دار و فلنجی با توجه به نوع سیستم
  • در نظر گرفتن طراحی متفاوت برای جعبه ترمینال با توجه به مدل‌های مختلف

مشخصات فنی الکتروموتور GuangLu

از بعد فنی چند فاکتور مهم وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای مقایسه گزینه‌های مختلف استفاده کرد. این مشخصات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • توان خروجی متغیر از 0.75 کیلو وات تا 250 کیلو وات در برخی مدل‌ها
  • سرعت گردش الکتروموتور از 1400 دور در دقیقه تا 3000 دور در دقیقه
  • ارائه نرخ بازدهی بین 75 درصد تا 95 درصد
  • صدای 62 دسی‌بل تا 100 دسی‌بل در مدل‌های مختلف
  • قابلیت عملیاتی در ولتاژ 400 ولت
  • کاتالوگ الکتروموتور گوانگلو

باز هم ذکر این نکته ضروری است که سری‌های مختلف الکتروموتورهای چینی گوانگلو در حدود ۱۲ سری هستند که برای هر کدام از آن ها در جزئیات فنی تفاوت‌هایی وجود دارد. بنابراین برای هر کاربرد باید مشخصات فنی به صورت ویژه برای هر سری و هر مدل استخراج شود و با توجه به نیاز صنعتی دستگاه مورد نظر انتخاب شود.

سوالات متداول

  • الکتروموتور گوانگلو تا چند کیلووات موجود است؟ از توان های بسیار پایین تا چند صد کیلووات الکتروموتور گوانگلو در بازار موجود است.
  • کیفیت الکتروموتورهای گوانگلو چگونه است؟ الکتروموتور ارسم گوانگلو را به جرات میتوان یک برند با کیفیت دانست. این الکتروموتور تقریباً تمامی استانداردهای الکتروموتور صنعتی را داراست و در بین برند های چینی بسیار با کیفیت است.
  • کاربرد الکتروموتورهای گوانگلو در کجاست؟ الکتروموتور گوانگلو به دلیل تنوع بالا در طراحی و همچنین دارا بودن مشخصات فنی متغیر از لحاظ توان خروجی و ولتاژ عملیاتی، کاربردهای بسیار وسیعی در حوزه‌های مختلف صنعت و پالایشگاه دارند. حتی برخی از نمونه این الکتروموتورها برای کاربردهای کوچک هم مناسب هستند. استفاده در سیستم کانوایر و موتور گیربکس نوار نقاله برای جابجایی مصالح
  • دینام ارسم تا چه توانی موجود است؟ الکتروموتور ارسم تقریباً بیشترین موجودی الکتروموتور چینی در ایران را دارد. یکی از برند های سرشناس در ایران است و به لحاظ کیفی هم کاملاً با برند های خوب چینی رقابت می کند.
دکمه بازگشت به بالا