اثبات محل سکونت در آلپاری

پس از تکمیل مراحل ، می‌توانید از بخش کابین کاربری آلپاری با بارگذاری تصویر پاسپورت، احراز هویت آلپاری خود را تکمیل کنید و در صورت بروز مشکل می‌توانید از طریق با ما در ارتباط باشید.برای احراز هویت آلپاری ابتدا وارد کابین شخصی خود در سایت آلپاری شوید. و سپس از قسمت بالای صفحه روی “حساب من” کلیک کرده و گزینه “ارسال مدارک” را انتخاب کنید بعد از ورود به صفحه جدید به انتهای صفحه بروید و از قسمت “ارسال مدارک” گذرنامه یا کارت ملی را انتخاب کنید. و سپس روی دکمه کلیک کنید.

پس از اینکه روی دکمه کلیک کردید پنجره دیگری باز می‌شود که در این قسمت، گزینه “other” را انتخاب و روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید.

در این قسمت نوع اسنادی که قصد آپلود آن را دارید انتخاب کنید.

در این قسمت حتما باید دقت داشته باشید که مدرک مورد نظرتان را طبق تصویر نمونه آپلود کنید در غیر این صورت از سمت بروکر رد می‌شود.

پس از آپلود مدرک مورد نظر در ادامه ممکن است از شما مدارکی برای اثبات محل سکونت نیز بخواهد در ادامه به همین صورت می‌توانید مدرک سکونتی خود را آپلود کنید. سپس منتظر تایید مدارک از سمت بروکر آلپاری باشید. تایید مدارک از سمت بروکر آلپاری 24 ساعت کاری زمان ‌می‌برد.

بروکر آلپاری از با سابقه‌ترین بروکرهای جهان است و بیش از 24 سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی فارکس را دارد که بسیاری از معامله‌گران دنیای فارکس، این بروکر را به عنوان یکی از اولین بروکرها برای انتخاب کردن بررسی می‌کنند. پس از ثبت‌نام در یک کابین شخصی به نام شما ثبت می‌شود که به راحتی می‌توانید به این کابین شخصی در بروکر آلپاری خود دسترسی داشته باشید.

کابین شخصی به شما این امکان را می‌دهد که کابین آلپاری خود را ویرایش کنید، اطلاعات شخصی و مورد نیاز پنل را تکمیل کنید، به سراغ انتخاب حساب معاملاتی دمو بروید یا اینکه مراحل احراز هویت را دنبال کنید و حساب خود را شارژ کنید. در این مقاله از نحوه احراز هویت در بروکر آلپاری در سایت آلپاری را به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا معامله‌گرانی که تمایل دارند در این بروکر معتبر و باسابقه حضور داشته باشند از این آموزش استفاده لازم را ببرند.

نحوه احراز هویت در آلپاری

بروکر آلپاری بدون شک یکی از بهترین برای ایرانیان است، توانسته شرایط مناسبی را برای ثبت‌نام در آلپاری برای کاربران داخل ایران فراهم آورد، به همین سو احراز هویت بروکر آلپاری با مدارک ایران نیز مورد قبول است. برای فعالیت کردن در بروکر آلپاری باید حساب خود را وریفای کرده یا احراز هویت کنید.

آموزش احراز هویت در آلپاری

مراحل احراز هویت در بروکر آلپاری در مقایسه با دیگر بروکرها، به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر است. برای احراز هویت نیازی به پاسپورت نیست و با کارت ملی خود نیز می‌توانید به راحتی حساب‌تان را وریفای کنید. جهت انجام این امر کافیست وارد حساب خود در سایت آلپاری شده، از منوی بالای سایت گزینه حساب من را انتخاب کرده و سپس از منوی باز شده گزینه ارسال مدارک را انتخاب کنید. در بخش اطلاعات شخصی که نمایش داده شده، اطلاعات مورد نیاز را وارد نموده سپس بر روی گزینه‌ی ارسال مدارک کلیک کنید.

بارگذاری گذرنامه یا کارت ملی برای تکمیل مراحل احراز هویت آلپاری از سوی بروکر کافیست؛ مگر در شرایط خاص که از معامله‌گران از سوی پشتیبانی آلپاری درخواست شود. همچنین از سربرگ تاریخچه تغییرات می‌توانید شرایط مدارک بارگذاری شده را بررسی کنید. پس از افتتاح حساب آلپاری و احراز هویت حساب معاملاتی خود، شما به تمامی حساب‌های این بروکر نظیر نانو، استاندارد، ECN و Pro ECN دسترسی خواهید داشت و آماده فعالیت در بازار مالی فارکس و کسب درآمد دلاری هستید.

فرآیند احراز هویت در آلپاری مهم است که مشتریان را به امکانات کامل حساب تجاری خود دسترسی می‌دهد. با اتمام موفقیت‌آمیز این مرحله، مشتریان به راحتی می‌توانند به تجارت خود با این بروکر پرداخته و از خدمات گسترده و به‌روز آلپاری بهره‌مند شوند. این فرآیند احراز هویت نشان دهنده تعهد آلپاری به حفاظت از امنیت و حریم خصوصی مشتریان است. اطلاعات شناسایی محافظت شده و با تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته تضمین می‌شود تا تجربه تجارتی هر فرد به بهترین شکل ممکن ارتقا یابد. با پایان موفقیت‌آمیز احراز هویت، مشتریان می‌توانند با اطمینان و اعتماد به نفس به فعالیت‌های مالی خود در بازارهای مالی آلپاری ادامه دهند.

چگونه مراحل احراز هویت در آلپاری را تکمیل کنم؟

پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سایت آلپاری، می‌توانید از بخش کابین کاربری آلپاری با بارگذاری تصویر پاسپورت احراز هویت آلپاری خود را تکمیل کنید و در صورت بروز مشکل می‌توانید از طریق و تلگرام با پشتیبانی سودآپ در ارتباط باشید.

آیا برای احراز هویت در آلپاری نیاز به ارائه اسناد خاصی دارم؟
بله، برای احراز هویت در آلپاری نیاز به ارائه اسناد شناسایی است. این اسناد ممکن است شامل کپی پاسپورت یا کارت ملی، اثبات آدرس (مثل قبض گاز یا برق) و اطلاعات بانکی باشد.

چقدر زمان می‌برد تا احراز هویت در آلپاری تکمیل شود؟

آیا احراز هویت در آلپاری ایمن است؟
بله، فرآیند احراز هویت در آلپاری با استفاده از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته انجام می‌شود تا اطلاعات شخصی حساب‌ها محافظت شود. آلپاری به حریم خصوصی مشتریان اهمیت می‌دهد و از تکنولویکی از مشکلات عدیده معامله گران برای کار در بروکرهای فارکس و صرافی های ارز دیجیتال امکان وریفای کردن حساب و به نتیجه آن واریز و برداشت و معاملات در آنها بدون هیچ مشکل قانونی می باشد. علت این امر تحریم های اعمال شده علیه کشور ایران بوده که باعث عدم امکان فعالیت بسیاری از کارگزاری های دنیا در کشور ایران می باشد.

البته برخی بروکرهای فارکسی مانند این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده اند که بتوانند با مدارک هویتی خود در این بروکرها احراز هویت کرده و حساب خود را به راحتی وریفای نمایند.

این بروکرهای فارسی این کار را با تاسیس شعباتی در مناطق آف شور انجام داده اند تا قادر به خدمات رسانی به معامله گران علاقمند در کشورهایی مانند ایران باشند.

احراز هویت در آلپاری

کاربران برای وریفای حساب آلپاری تنها کافیست با ارسال مدارکی مانند کارت ملی یا پاسپورت خود این کار را در کمتر از چند دقیقه انجام دهند. از این رو در این مقاله سعی شده است تا به صورت ساده نحوه احراز هویت در آلپاری را برای کاربران شرح دهیم.

در جدول زیر مدارک احراز هویت الپاری مورد نیاز و مورد قبول در کارگزاری درج شده، و در ادامه نحوه بارگذاری آن در سایت نیز توضیح داده شده است.

آموزش احراز هویت آلپاری

ویدئوی آموزش احراز هویت در بروکر آلپاری

در ویدئوی زیر می توانید مراحل احراز هویت در بروکر آلپاری را، مشاهده نمایید.

احراز هویت در آلپاری

ساخت اکانت در بروکر آلپاری

شما می توانید به راحتی و در کمتر از پنج دقیقه، حساب خود را در بروکر آلپاری؛ افتتاح نمایید.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری به صورت گام به گام

احراز هویت در بروکر alpari فارسی بسیار ساده بوده و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام می باشد. برای این کار کاربران مراحل زیر را باید به صورت قدم به قدم پیش ببرند.

در ابتدا اگر کاربر باید در وب سایت بروکر ثبت نام خود را تکمیل کند که در مقاله جامع بررسی مراحل آن آموزش داده شده است.

بعد از تکمیل ثبت نام کاربر باید از طریق نام کاربری و پسورد خود وارد کابین شخصی خود شود و مطابق تصویر از طریق منوی حساب من بر روی بخش ارسال مدارک کلیک کند.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

در این صفحه کاربر در ابتدا اطلاعات شخصی خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز به ویرایش آنها را اصلاح نماید. در انتهای این بخش، قسمت مربوط به ارسال مدارک قرار داده شده که کاربران ساکن در ایران باید بر روی بخش گذرنامه یا کارت ملی کلیک کنند.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

در این بخش کاربر می تواند یکی از مدارک هویتی خود مانند پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه و یا شناسنامه خود را اپلود نماید.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

کاربر در هر قسمت با انتخاب نوع مدرک باید با کلیک بر روی گزینه انتخاب برای ارسال فایل، فایل مربوطه را آپلود کرده و سپس با انتخاب گزینه بعدی مدارک مربوطه را از همین طریق در سایت بروکر بارگذاری نماید.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

همانطور که در تصویر مشخص است، راه دیگر ارسال مدارک، فرستادن اسکن یا عکس مدارک کاربر از طریق ایمیل اعلام شده توسط بروکر به همراه شماره کابین شخصی کاربر می باشد که این شماره باید در موضوع ایمیل حتما عنوان شود.

 

دکمه بازگشت به بالا