ایرانی کسب و کارعمومی

انواع براش کرم پودر

براش های آرایشی کمک می کنند آرایش و مواد آرایشی به زیبایی هرچه تمام‌تر روی صورت شما بنشیند و به خوبی روی صورت پخش شود.چگونه می توانیم لوازم آرایشی از جمله کرم پودر را به خوبی روی پوست پخش کنیم؟ جالب است بدانید که پاسخ این سوالات تنها در ۲ کلمه نهفته است. براش آرایشی! براش یکی از ابزارهای پر کاربرد در آرایش است که بدون آن آرایش کردن صورت بسیار سخت می شود. در واقع انواع براش آرایشی به ما کمک می کنند که کرم پودر، رژگونه، سایه چشم، پنکیک و حتی خط چشم را به خوبی روی صورت خود به نمایش در آوریم.

پنج براش آرایشی مهم و نحوه استفاده از آن‌ها | روژا شاپ
از همین رو در این مقاله از هماناز تصمیم گرفتیم شما را با انواع براش آرایشی آشنا کنیم و کاربرد هر یک از براش ها را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با آشنایی نسبت به کاربرد انواع براش آرایشی به کیفیت بالاتری در آرایش های خود دست پیدا کنید.بنابراین اگر به دنبال داشتن یک آرایش بی نقص، طبیعی و حرفه ای هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل با توجه به کاربرد و کیفیتش بسیار مقرون به صرفه ست.

همچنین شما میتوانید برای داشتن یک آرایش حرفه ای در منزل از خدمات تخصصی میکاپ شینیون در منزل هماناز استفاده کنید و جذاب ترین میکاپ ها را به صورت تضمینی و در راحتی منزل خود بدون ماندن در ترافیک و اتلاف وقت دریافت کنید . برای رزرو نوبت کافی ست از طریق واتساپ درخواست میکاپ کار در منزل را ارسال نمایید . کارشناسان ما اماده پاسخگویی و اعزام میکاپ کارهای حرفه ای به منزل شما هستند

انواع براش آرایشی

استفاده از یک براش آرایشی خوب و مرغوب تاثیر زیادی در زیبایی آرایش صورت شما دارد. براش های آرایشی دارای انواع مختلفی هستند و مدل های متفاوتی از آن ها در بازار تولید شده است. هر یک از این براش های آرایشی برای یک نقطه از صورت مورد استفاده قرار می گیرند و به زیبایی و پخش کردن مواد آرایشی روی صورت شما کمک می کنند.

از آن جایی که براش های آرایشی کاربرد فراوانی در آرایش صورت دارند، بنابراین باید طول عمر زیادی هم داشته باشد. اگر یکی از  تمام شود باید مجدد آن را خرید اما در مورد براش آرایشی بهتر است یک نوع مرغوب و با کیفیت از آن را تهیه کنید تا مجبور نباشید هر چند وقت یک بار براش جدید بخرید.
بنابراین بدانید که براش های آرایشی ارزش هزینه کردن را دارند.اکنون به چند مورد از برند های خوب براش آرایشی اشاره می کنیم تا با آن ها آشنا شوید.

براش های آرایشی متنوع در برند های بسیاری وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید آن ها را تهیه کنید.
در ادامه شما را با کاربرد براش های آرایشی آشنا می کنیم و انواع براش آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

1.براش آرایشی مخصوص کرم پودر

2.براش پودری

این نوع از براش همانطور که از نامش پیداست مخصوص است که به صورت پودر می باشند. مانند پودر بیک و پودر فیکس، رژگونه،  و … . کاربرد براش آرایشی پودری بسیار است و لازم است که هر خانمی که به آرایش کردن علاقه دارد، یکی از این براش ها را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشد.

از آن جایی که این براش در بیشتر ست های براش آرایشی موجود است، می توان به کاربرد بی اندازه آن پی برد. براش آرایشی پودری بسیار متراکم و پر پشت است و دارای موهای نرم و بلند می باشد.با استفاده از این براش می توانید پنکیک و  را به خوبی روی صورت خود پخش کنید و آرایش پوست یکدست و صاف داشته باشید. کرم شب و روز لاکچری کوین پوست شما را کاملا نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین ای ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست

3.براش مخصوص رژگونه

این روزها شاهد انواع براش آرایشی هستیم که هر یک استفاده های مختلفی دارند. اما براش آرایشی رژگونه از زمان های قدیم در دسترس خانم ها بوده و اولین و معروف ترین نوع براش است.براش مخصوص رژگونه را می توان به راحتی استفاده کرد. از این براش انواع مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد که می توانید هر رنگ و هر مدل از آن را که خواستید، تهیه کنید.

کاربرد براش آرایشی رژگونه را می توان از نام هم فهمید اما از این براش می توان برای برنزه کردن و یا پخش کردن پنکک روی صورت هم استفاده کرد.یکی از براش های آرایشی رژگونه، براش ورگن است. با این براش که موهای نرم و لطیف دارد می توانید انواع  و رژگونه را روی پوست خود پخش کنید.دسته این براش بسیار مناسب طراحی شده و خیلی خوش دست است.

4.کاربرد براش کابوکی

براش کابوکی که به آن براش کرم پودر هم می گویند را برای پخش کردن پنکک روی صورت استفاده می کنند. این براش دارای دسته ی کوتاهی است و موهای پرپشت و گرد و نرمی دارد. موهای براش کابوکی متراکم نیستند و آزاد قرار گرفته اند. نحوه استفاده از براش کابوکی به این صورت است که ابتدا براش را داخل ظرف  بزنید. سپس برای اینکه پودرهای اضافه آن بریزد، چند بار براش را تکان دهید و آن را روی صورت بزنید.

کاربرد براش کابوکی؛ انواع براش های آرایشی

کار با براش کابوکی بسیار راحت است و می توانید با استفاده از آن پنکک خود را به خوبی روی پوست پخش کنید. براش کابوکی از انواع براش آرایشی است که باید در کیف لوازم آرایش هر خانمی باشد.

براش کانتورینگ یک براش فوق حرفه ای است که از آن می توانید برای کانتور کردن صورت خود استفاده کنید. مهم ترین کاربرد براش آرایشی کانتورینگ تغییر فرم صورت است. در کانتور کردن صورت برخی قسمت های صورت مانند گونه ها برجسته می شوند و می توان برای زاویه دادن به فک و کانتور بینی هم از آن استفاده کرد. براش های مخصوص کانتورینگ دارای سر زاویه دار هستند تا بتوانید خطوط را فقط در همان قسمتی که می خواهید بکشید و پخش کنید.

کاربرد براش ارایشی کانتورینگ؛ براش مناسب کانتورینگ

هنگام کانتور کردن صورت خود حتما باید از براش مخصوص کانتورینگ استفاده کنید تا بتوانید یک کانتور تمیز و مناسب را روی صورت خود انجام دهید در غیر این صورت کل رنگ تیره روی صورت شما پخش می شود و به نظر می رسد آرایش کثیف و نامناسبی دارید.براش های کانتورینگ سر زاویه داری دارند و تنها کافی ست آن را داخل پودر کانتور بزنید و روی قسمت هایی از صورت که می خواهید کانتور کنید، مانند استخوان فک، بینی، گونه و بالای پیشانی استفاده کنید.

5.براش کانسیلر

کاربرد براش های آرایشی کانسیلر را دست کم نگیرید. از براش کانسیلر می توانید برای محو کردن کانسیلر زیر چشم خود استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت کرم دور چشم لاکچری کوین به سایت بیز سر بزنید.

براش کانسیلر؛ کاربرد انواع براش های ارایشی

با براش کانسیلر می توانید کناره های بینی خود را هم با کانسیلر پوشش دهید. اگر جای لک و جوش دارید و می خواهید به طور نامحسوس آن ها را بپوشانید از براش محو کننده یا براش کانسیلر استفاده کنید و روی جوش یا لک خود را بپوشانید.این براش کوچک است و می تواند به طور ظریف هر نقطه از صورت را محو کند.براش کانسیلر را می توانید برای اطراف لب های خود هم استفاده کنید و در کانتور لب آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا