عوارض سرم طلا

سرم طلا چیست ؟

سلام به همه شما زیباجویان و همراهان همیشگی دیتا میکاپ. سرم طلا یکی از محصولات معروف پوستی است که دارای ذرات بسیار ریز طلا است و می‌تواند پوست را آبرسانی، درخشان و جوان کند. به‌علاوه طلا، سلول‌ها را محکم و روند پیری پوست، چین‌وچروک و تیرگی را کاهش می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیسشتر به این موضوع که سرم طلا چیست یپردازیم و در نهایت شما را با یک برند خوب از این محصول آشنا کنیم.

سرم طلا چیست و چه کاربردی دارد؟

داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک یک معیار مهم برای زیبایی در افراد شناخته می شود. معمولا خطوط صورت و چین و چروک با بالا رفتن سن پدیدار می گردد. علت این موضوع کاهش میزان کلاژن سازی پوست است. از همین رو بسیاری از افراد به دنبال بکارگیری روش هایی برای تحریک کلاژن سازی و زیبا نگه داشتن پوست خود هستند. راهکار های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد. ریمل لاکچری کوین در دسته محصولات مراقبت پوستی پر طرفدار قرار دارد. این محصول علاوه بر خواص طبیعی یک سرم آبرسان دارای ویژگی کلاژن سازی و پیشگیری از پیری پوست نیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتها همراه ما باشید. تاثیر سرم طلا بر زیبایی پوست نامگذاری سرم طلا به دلیل وجود ذرات بسیار ریز طلای ۲۴ عیار می باشد.

این محصول همراه با دیگر مواد طبیعی و مغذی پوست ترکیب شده و در اختیار شما قرار گرفته است. مهم ترین تفاوت این سرم با دیگر سرم های بهداشتی را می توان افزایش و تسریع در روند کلاژن سازی دانست. در ادامه به برخی دیگر از خواص سرم طلا خواهیم پرداخت. کاهش چین و چروک پوست همانطور که در ابتدا اشاره شد، یکی از مهم ترین فواید محلول روغن تقویت مژه لاکچری کوین کاهش چین و چروک و خطوط صورت است. این موضوع به دلیل وجود هیالورونیک اسید و تحریک کلاژن سازی میسر گردیده است. صاف و یکدست کردن صورت به کمک سرم های حاوی عصاره طلا می توانید یک پوست سرامیکی داشته باشید! یکی از اصلی ترین عامل ایجاد مشکلات پوستی نظیر جوش و آکنه، نور خورشید می باشد.

آبرسانی و مرطوب کردن پوست در برخی از برند های سرم گلد از گلیسیرین استفاده گردیده است. این موضوع به آبرسانی و نرمی پوست شما کمک شایانی خواهد رساند. یکی دیگر از مواردی که سبب افزایش رطوبت و خاصیت آبرسانی به پوست می گردد وجود اسید هیالورونیک می باشد. آنتی اکسیدان بودن علاوه بر خواص های مذکور، این سرم می تواند از مشکلات جدی نظیر سرطان پوست و افتادگی آن نیز پیشگیری نماید. این موضوع به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی ترکیبات موجود در سرم امکان پذیر گردیده است.

با افزایش سن، همه انسان‌ها فارغ از هر جنسیتی که داشته باشند شادابی چهره خود را از دست می‌دهند. خیلی از این افراد، این موضوع برایشان اهمیت داشته و سعی می‌کنند با روی ‌آوردن به محصولات آرایشی، از این موضوع جلوگیری کرده یا حتی روند آن را کاهش دهند. یکی از این محصولات که به چنین افرادی کمک می‌کند و باعث کاهش روند پیری می‌شود، سرم طلا و کلاژن بالانس بوده که ساخت کشور انگلیس است.. قیمت سرم طلا اصل و کیفیت مناسبی داشته و البته عملکرد بالایی را از خود ارائه می‌دهد. سرم طلا و کلاژن بالانس، سبک بوده و فاقد چربی می باشد. این محصول به دلیل خواص درمانی بی‌شماری که دارد به ایجاد درخشندگی، کلاژن‌ سازی پوست و حتی حفاظت از آن کمک می‌کند؛

طلا یکی از پرطرفدارترین و زیباترین فلزات است که تاریخچه کشف و استفاده از آن به هزاران سال قبل بر میگردد. این فلز پیوندی گسست ناپذیر با تجمل و زیبایی داشته و تا به امروز جزوی از فرهنگ، اقتصاد و تاریخ تمدنها و فرهنگهای مختلف محسوب می شود. اما در کنار ارزش مادی و همچنین زیبایی بخشی آن، طلا ممکن است تاثیرات مثبتی روی سلامتی و بهبود عملکرد سلولهای بدن داشته باشد. تاریخچه استفاده از طلا به هزاران سال قبل باز میگردد و مردمان هند، چین، ژاپن و مصر از دیرباز از این فلز برای بهبود سلامت و رفع برخی مریضیها استفاده می کردند. برای مثال، چینیهای باستان از طلا برای درمان آبله، سرخک و زخمهای پوستی استفاده می کردند.

شاهزاده های چینی نیز برای جوانسازی پوستشان، مقداری طلا به صورت خود زده و آن را به خوبی روی پوستشان می مالیدند! ژاپنیها هم در چای یا ساکی طلا می ریختند و آن را می نوشیدند تا از فواید آن بهره ببرند. امروزه استفاده از طلا در غذاها و اسنکهای لاکچری نیز مرسوم شده و براحتی می توان آنها را خرید و استفاده کرد. همچنین، بخاطر ماهیت منحصر به فردش، در صنعت پزشکی و دندانپزشکی نیز از این فلز استفاده گسترده ای می شود. یکی از صنایعی که اخیرا توجه زیادی به طلا داشته، صنعت زیبایی است. همانطور که می دانید، محصولاتی زیادی در بازارند که از این فلز در ترکیباتشان استفاده میکنند از جمله انواع  محصولات مراقبت از پوست، مانند سرمها و ماسکها.

سرم مرطوب کننده لاکچری کوین( سرم طلا )به گفته یکی از پزشکان فعال در حوزه پوستی به نام دکتر کینگ دو نوع اصلی طلا وجود دارد که معمولا در ماسک های مراقبت از پوست استفاده می شود. طلا کلوئیدی که در واقع همان طور که از نامش مشخص است از ذرات کوچک طلا می باشد که به فرم مایع در می آید و ذرات طلا در مایع معلق می مانند در واقع نوعی سوسپانسیون حاوی ذرات ریز طلا می باشد که می تواند مستقیما به انواع پوست نفوذ کند و تاثیرات حیرت آوری به دنبال داشته باشد.

بسیاری از افراد گمان می برند استفاده از طلا برای پوست صرفا نوعی گرایش به تجمل گرایی است و خواص طلا برای پوست را توهمی بیش نمی دانند و اعتقاد دارند هیچ گونه دلیل پزشکی برای استفاده از طلا برای پوست وجود ندارد. اما آیا واقعا استفاده از طلا برای پوست صرفا جنبه تجمل گرایی دارد و فاقد خاصیت است؟ سرم مرطوب کننده لاکچری کوین ( سرم طلا ) ، با وجود ترکیباتی مانند طلای ۲۴ عیار ، کلاژن ، هیالورونیک اسید ، به حفظ رطوبت پوست کمک می کند . ترکیبات طلای این سرم ، از علائم پیری پوست جلوگیری کرده و سبب درخشش پوست می شود.

دکمه بازگشت به بالا