اقتصادی

هشدار خاندوزی به کارخانه‌های واگذار شده تولید کاغذ

وزیر امور اقتصادی و دارایی به کارخانجات کاغذسازی واگذار شده در اصل 44 هشدار داد که در سال 1401 تولید خود را به ظرفیت واقعی نزدیک کنند.

به گزارش مجله روز، وزارت اقتصاد اعلام کرد احسان خاندوزی با حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب موزل تهران، از غرفه های این نمایشگاه بازدید و با فعالان حوزه نشر گفت و گو کرد.

وی در ابتدای این بازدید ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در حوزه نشر کتاب در چارچوب وظایف و ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد. امور مالیاتی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

خاندوزی در این بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این برهه که فضای اقدامات اساسی در حوزه اقتصاد شدید است، در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان رویدادی تاثیرگذار با سابقه و اعتبار در داخل و خارج از کشور حضور پیدا کردم. من به عنوان یک رهبر اقتصادی به دیدگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت اقتصاد و فرهنگ به عنوان موتور محرکه کشور اعتقاد دارم.
وی افزود: اقتصاد نشر به لحاظ گردش مالی و چرخه مالی، تنوع محصولات و تعداد مخاطب بزرگترین اقتصاد در حوزه فرهنگ است. وزارت اقتصاد به همراه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا با مشاوره و مشاوره تخصصی به ویژه با تقویت تولید کاغذ به حرفه ای شدن و توسعه پایدار اقتصاد کمک کند.

خاندوزی ادامه داد: به کارخانه های کاغذ اخطار می دهیم که طبق اصل 44 واگذار شده اند اما به تعهدات خود در قرارداد عمل نکرده اند و در شرایط فعلی با کمبود تولید کاغذ مواجه شده اند که در سال 1401 باید تولید خود را به واقعیت نزدیک کنند. . ظرفیت “.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا