نشاط

رئیس فدراسیونی که پس از انتخاب شدنش اشک ریخت!

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: من ۱۵ سال است افت شنوایی دارم و با تاییدیه پزشکی در انتخابات ناشنوایان شرکت کردم.

به گزارش مجله روز، مصطفی نعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان در جمع خبرنگاران درباره حضورش در انتخابات و شایعه شنوا بودنش گفت: قبل از این که مجوز حضور در انتخابات را داشته باشم تمام مدارک پزشکی خود را ارائه دادم و بعد از کنترل و تاییدیه پزشکی مجوز حضور در انتخابات را پیدا کردم. من مادرزادی ناشنوا نیستم و ۱۵ سال است که دچار افت شنوایی شده‌ام و مشکلی برای شرکت در انتخابات نداشتم.

وی افزود: با اعتمادی که اعضای مجمع امروز به من داشتند مسوولیت سنگینی را برعهده گرفتم و برای اولین بار بود که بعد از گرفتن این مسوولیت اشک از چشمانم جاری شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان یکی از مهم ترین برنامه های خود را برگزاری هر چه بهتر بازی های آسیایی ناشنوایان در اواخر آنلاین سال آینده عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان میزبانی آبرومندی را برگزار کنیم.

وی یکی از مشکلات این فدراسیون را کمبود منابع مالی عنوان کرد و گفت: منابع مالی این فدراسیون با توجه به رشته‌های تحت پوشش ناچیز است و نیاز به حمایت بخش خصوصی و خیرین داریم تا در اعزام‌ها و اجرای برنامه‌ها با مشکل مواجه نشویم.

رئیس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به راهیابی تیم فوتسال ناشنوایان به فینال بازی های المپیک زمستانی، افزود: ما رشته‌های مدال‌آور زیادی داریم که به خاطر کمبود اعتبارات امکان اعزام آنها وجود ندارد. برای رشته‌هایی مثل فوتسال حتی اگر برای اعزام آنها چیزی حدود ۸ میلیارد نیز هزینه کنیم ارزش دارد تا دل مردم را شاد کنند. ما این پتانسیل را داریم که در تمام رشته ها روی سکو قرار بگیریم. تلاش بر این است که با برگزاری مسابقات و اعزام ورزشکاران به تورنمنت های مختلف هیچ ناشنوایی در خانه نماند و بستر لازم را برای حضور تمام ناشنوایان در تورنمنت های مختلف فراهم کنیم.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا