به گزارش خبرگزاری آنلاین، مریم یوسفزاده با اشاره به اینکه بازدید از مراکز خدماتی رفاهی بین راهی البرز از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردینماه ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: در راستای خدمترسانی به مسافران نوروزی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، پیش از آغاز سفرهای نوروزی مجتمعهای خدماتی رفاهی این استان با اقدامات ویژهای به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفتند.
وی با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدماترسانی به کاربران جادهای در ایام نوروز نظارت ویژهای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمعها میشود، افزود: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویسهای بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مورد بررسی قرار میگیرد.
مسؤول مجتمعهای خدماتی – رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این استان توضیح داد: از زمان آغاز این طرح تا روز هفتم فروردین سال جاری با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به مسافران نوروزی، ۱۲۴ بازدید توسط کارشناسان این ادارهکل از این مراکز انجام شده است.
یوسفزاده در پایان با تاکید بر اینکه این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت مستمر انجام میشود، خاطرنشان کرد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمعهای خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانههای پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.