نشاط

وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها با حساسیت زیادی به مصاف حریفان خود می‌روند. در این بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان با مصدومیت دروازه‌بانان اصلی خود مواجه شدند به طوری که علیرضا بیرانوند با شکستگی دست مواجه شد و پیام نیازمند نیز در اردوی تیم ملی با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست دیدارهای مهم و فشرده برای سپاهان به میدان برود.

مهم‌ترین نگرانی هواداران پرسپولیس در بازی‌های اخیر نبود علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه بود اما امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها توانسته تاکنون در ۴ دیداری که برای تیم خود به میدان رفته کلین شیت کند و آمار ۱۰۰ درصدی را از خود به ثبت برساند.

در تیم سپاهان هم در نبود نیازمند، نیما میرزازاد در درون چهارچوب دروازه ایستاد و با انجام ۴ بازی تنها در دیدار برابر صنعت نفت دروازه خود را باز شده دید و در مصاف با تراکتور، نساجی و ذوب آهن گلی دریافت نکرد تا رضایت کادر فنی را به دنبال داشته باشد.

در حالی که خیلی از کارشناسان و هواداران دو تیم نگران از وضعیت تیم خود در نبود دو دروازه‌بان ملی پوش بودند اما رفیعی و میرزازاد به خوبی توانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند و حالا تبدیل به یک رقیب جدی برای بیرانوند و نیازمند شده‌اند. مصدومیت نیازمند رفع شده و این دروازه‌بان می‌تواند سپاهان را در دیدارهای آینده همراهی کند اما بیرانوند کماکان مصدوم است و باید دید چه زمانی می‌تواند در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا