ثبت نام ۷۰۰ هزار نفر از سراسر کشور برای حضور در بزرگداشت امام(ره) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ثبت نام ۷۰۰ هزار نفر از سراسر کشور برای حضور در بزرگداشت امام(ره) - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام و محمدعلی انصاری پیش از ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، در جوار حرم مطهر حضرت امام راحل برگزار شد اظهار کرد: شعار امسال در مراسم بزرگداشت امام «محو اسرائیل» تعیین شده است.

انصاری همه موفقیت‌های حاصله را نشأت گرفته از روح امام راحل دانست و گفت: پاسداشت امام به معنای پاسداشت زندگی، حیات و جاودانگی این ملت است.

وی با اشاره به اینکه سالگرد امسال متأسفانه با دو حادثه جانسوز و اسفناک همراه است عنوان کرد: حادثه اول شهادت غمبار و جانگداز رئیس جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان و حادثه بزرگ‌تر و غم‌انگیزتر مسأله غزه و فلسطین که داغ این حوادث نه تنها بر روح و جسم و جان ملت‌های مسلمان، بلکه بر دل‌های مردم سراسر جهان و آزادی‌خواهان سایه انداخته است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) بیان کرد: بزرگداشت امام راحل مناسبتی است که در آن می‌توانیم هم در آن یاد رئیس جمهور شهید و گرانقدر را نیز در روز ۱۴ خرداد گرامی بداریم.

وی همچنین همراهی و همدردی با ملت غزه و فلسطین را برای ۱۴ خرداد مهم دانست و افزود: ۱۴ خرداد یادآور یک خاطره تلخ برای ملت ایران است که در آن روز امام عزیز ما، آن پرچمدار دفاع از آزادی و دفاع از محرومین که همه وجودش برای مردم می‌سوخت، درد مردم را می‌شناخت و احساس مردم را درک می‌کرد به ملکوت اعلی پیوست که این روز را همواره گرامی خواهیم داشت.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) پاسداشت گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نفر از سراسر کشور برای حضور در بزرگداشت امام (ره) ثبت نام کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا