استان ها

رئیس‌جمهور آینده سیره آیت‌الله رئیسی را با قدرت ادامه دهد

مجله روز/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم همین سیره آیت‌الله رئیسی را با قدرت، صلابت و با استفاده از تجارب گذشته، ادامه دهد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، شامگاه ۳۱ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در اراک اظهار کرد: حادثه دلخراشی که دیروز اتفاق افتاد، قلب همه مردم را اندوهگین و داغدار کرده است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مقام شهدا، مقام بشارت است افزود: ما متاثر هستیم که ملت بزرگ ایران، خدمتگزارانی صدیق و در راس آنها، رئیس جمهور مردمی، ولایی، متواضع، مغتنم، فداکار و مجاهد فی سبیل‌الله را از دست داده است.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی همواره در حال خدمت به مردم و محرومان بودند افزود: در عملیات باعظمت وعده صادق، رئیس جمهور و وزارت خارجه نقش محوری داشتند.

وی افزود: سخنرانی رئیس جمهور در جمع سران کشورهای اسلامی در دفاع از فلسطین باعث شد طرح‌های توطئه‌ای مانند طرح ابراهیم خنثی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که در پایگاه اهل بیت، چنین انسان‌های خدمتگزار، فداکار و با ایمانی مانند آیت الله رئیسی وجود دارد.

وی اضافه کرد: دولت فعلی به سرپرستی آقای مخبر، ظرف ۵۰ روز آینده باید زمینه را برای انتخاباتی سالم و فراگیر فراهم کند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه هیچ خللی در نظام ایجاد نشده است افزود: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم همین سیره آیت‌الله رئیسی را با قدرت، صلابت و با استفاده از تجارب گذشته، ادامه دهد. حل مسائل و دغدغه‌های ما در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیاز به همت و تلاش مضاعف دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه در کمال آرامش و تحت رهبری آیت‌الله الله خامنه‌ای به کار خود ادامه می‌دهیم گفت: باید حواسمان جمع باشد که دشمنان از این موقعیت سوء‌استفاده نکنند.

 

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مجلس خبرگان یک پشتوانه برای نظام است گفت: با وجود اینکه در عزای عمومی هستیم و دو عضو برجسته خبرگان را از دست داده‌ایم ولی برای اینکه خللی در کار کشور ایجاد نشود، باید مجلس خبرگان جدید را فردا با قدرت آغاز کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا