ایرانی کسب و کارعمومی

پارافریز متن رایگان را کدام سایت ارائه می دهد؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن رایگان و با کمک هوش مصنوعی، مطالب را از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا بازنویسی کنید. زبان، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تطابق متن علمی و پژوهشی از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و در هر کجا که بخواهید متنی بدون کپی و منحصر به فرد داشته باشید، این ابزار عالی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

رونویسی می تواند به روش های مختلفی رخ دهد. به طور کلی می توان سه نوع رونویسی را در نظر گرفت.

جملات را به صورت دستی بازنویسی کنید

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در حوزه تولید محتوا کار می کنند رونویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، شما می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به صورت محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش ممکن است هزینه بالای بازنویسی محتوا و سرعت پایین انتشار محتوا باشد.

بازنویسی کلمه به کلمه متن با استفاده از هوش مصنوعی

این کار توسط ماشین آلات و با مهارت انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه یک کلمه نگه داشته می شود و ترتیب کلمه مانند کلمه اول است. این ممکن است یکی از نقاط ضعف این مدل باشد. این بدان معنی است که کلمات تکرار نمی شوند، بلکه فقط نام آنها در جایی که جایگزین می شوند گرفته می شود.

کپی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین ژانرهای بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان و در برخی جملات کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی تشکیل شود اما مفهوم اصلی یکی باشد.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی محتوا نشونت موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عادی با زمان محدود بازنویسی متن روزانه در نظر گرفته شده است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.

مزایای ویرایشگر متن برای تجارت چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، پس از بازنویسی متن سرویس، می توانید تغییر نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به شکل دیگری چاپ کنید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربر معمولی کافی است. اما اگر یک کاربر حرفه ای هستید و درخواست های زیادی دارید چه؟ باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن متوقف می شود؟

نسخه رایگان نیست برای همیشه رایگان است.

آیا نسخه رایگان شامل رونویسی متن به کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان محتوا در نظر گرفته می شود؟

به هیچ وجه. بازنویسی و پیچاندن دو ایده متفاوت هستند که وقتی خوب با هم ترکیب شوند، می‌توانند عملی عالی ایجاد کنند. فقط می چرخد، بدون بخیه، فقط کلمات مختلف در اطراف یکدیگر حرکت می کنند. فقط اسپین به هیچ وجه توصیه نمی شود، اخیراً این نوع محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود، هرزنامه و موارد نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر می خواهید همه چیز را خراب کنید، سعی کنید آن را به روش درست انجام دهید.

روشهای چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

چرخش راهی برای جابجایی کلمات در باغ است

در این صورت اطلاعات به صورت میدانی منتقل می شود. به عنوان مثال، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای معرفی شد” پس از این چرخه به “ابزار نشان داده شده، ارائه را بازنویسی کرد” تغییر می کند.

همانطور که می بینید فقط کلمات تغییر می کنند و بازنویسی وجود ندارد و در واقع معنی جملات به بدترین شکل از بین می رود و نه تنها روبات های گوگل بلکه نمی توانند برای مردم درک کنند. .

چرخش راهی برای جابجایی پاراگراف است.

به این ترتیب پاراگراف های متن به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4، و 4 با 2 جایگزین می شود و در پاراگراف ها نیز به همین ترتیب است. این مورد اگرچه معنای جمله را حفظ می کند، اما زائد محسوب می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی وجود نداشت و فقط پاراگراف ها جابجا شدند، گوگل به راحتی این سبک را شناسایی می کند.

گرد کردن راهی برای حذف جملات و عبارات از مکان های مختلف است

به این ترتیب کاربر عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج کرده و با هم ترکیب می کند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی انجام نشود این روش ریسندگی بهترین نوع تکنیک ریسندگی محسوب می شود. زیرا معنی جملات (حتی اگر تکرار شوند) حفظ می شود و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند نکته خوبی از این سبک باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج و در قسمت متن کپی می کنید. سیستم این متن را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اصلی از ابتدا بازنویسی می شود و با متن قبلی متفاوت است. به این معنی که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است چند پاراگراف را در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 تا 3 سری بازنویسی) جابه‌جا کنید یا متن‌هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر باعث می شود که نتوان تشخیص داد که متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است.

نقل قول چیست؟

بازنویسی محتوا را پارافراسی نیز می گویند. با ابزارهای ترجمه آنلاین، می توانید بالاترین کیفیت محتوای رونویسی شده توسط ماشین را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه بازنویسی متن شده است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشود و حتی اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از منابع مختلف دریافت کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی تغییر کند تا نتیجه نهایی به صورت غیرقابل تشخیص به دست شما برسد. به هر حال گوگلش کن (حداقل با الگوریتم های فعلی).

آیا متن نوشته شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، بسیار کمتر متن نوشته شده توسط ماشین. امکان مشاهده اشتباهات مفهومی کوچک در جملات بازنویسی شده در برخی زمینه ها به خصوص در زمینه های بسیار خاص وجود دارد که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

متن رونویسی شده چقدر شبیه متن اصلی است؟

تشابه یا نسبت شباهت متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی بودن یا عمومیت حوزه فعالیت است. زمینه های بسیار تخصصی با عبارات منحصر به فرد و غیرقابل جایگزینی ممکن است دارای میزان تشابه بالاتری باشند (یعنی کار حاصل بیشتر شبیه متن اصلی است). با توجه به تست های مختلف انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها بسیار کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و همین میزان را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با استفاده از این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو می باشد اما با این وجود ابزار  بازنویسی پایان نامه سئوسل می تواند توسط برخی از کاربران برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری مورد استفاده قرار گیرد و درصد پایان نامه های تکراری کاهش یابد. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا به صورت مادام العمر در اختیار کاربران عزیز قرار دهد و برای بازنویسی کلمات نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

وقتی روی رونویسی متن کلیک می کنم، هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر گزینه بازنویسی متن فشار داده شود، همچنان عبارت “Please صبر کنید” ظاهر می شود. نماد شما در حال بازنویسی متن است…” و آخرین خروجی بعد از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود، این ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (نادر اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال کنید.

اولین متنی که وارد کردید نادرست است یا حاوی تعداد زیادی کاراکتر و فاصله اضافی است. بنابراین، باید خطوط و فاصله های خالی متن را حذف کرده و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا