فرهنگ و هنر

تابستان تئاتر با ستاره پسیانی، امیر حسین فتحی و فرهاد آییش

صحنه‌های تئاتر در نخستین روزهای فصل تابستان با حضور بازیگرانی چون فرهاد آییش، ستاره پسیانی، صابر ابر، امیر مهدی ژوله، وحید آقاپور، امیرحسین فتحی و … گرم می‌شود.

به گزارش مجله روز، فرهاد آییش، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر همچون یک ماه گذشته با نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب حسین‌پور روی صحنه است.

او در این اثر نمایشی که بر اساس نمایشنامه «زندگی گالیله» نوشته برتولت برشت نوشته و اجرا می‌شود، در نقش گالیله دانشمند بزرگ ایتالیایی روی صحنه می‌رود.

صدف اسپهبدی، محمد نادری، آرش فلاحت پیشه، اشکان صادقی، شهروز دل افکار و … دیگر همبازی‌های او در این اثر نمایشی هستند.

نمایش «گالیله» با دراماتورژی محمد امیر یاراحمدی هر شب ساعت ۱۹ و سی دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

تابستان تئاتر با ستاره پسیانی، امیر حسین فتحی و فرهاد آییش

تماشاخانه ایرانشهر نیز این روزها میزبان چند بازیگر شناخته‌شده است. ستاره پسیانی از جمله این بازیگران است که این روزها با نمایش «نکبت» به کارگردانی پویا سعیدی روی صحنه می‌رود. دیگر همبازی‌های او در این نمایش، کاظم سیاحی و مجتبی پیرزاده هستند.

سیاحی به واسطه صداپیشگی در مجموعه «مهمونی» و بازی در مجموعه «لیسانسه‌ها» و پیرزاده با بازی در مجموعه «پوست شیر» نزد عموم مردم شناخته شده‌اند.

نمایش «نکبت» هر شب ساعت ۲۰ و سی دقیقه در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا دارد.

دیگر نمایشی که این روزها با بازی بازیگران شناخته شده اجرا می‌شود، «خارشتر» است. نمایشی به کارگردانی سید علی موسویان که با بازی لیلا بلوکات، اتابک نادری و الهام شعبانی روی صحنه می‌رود.

این نمایش هر شب ساعت ۲۰ و چهل و پنج دقیقه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا دارد.

اصغر همت دیگر بازیگر باسابقه تئاتر هم در حال حاضر با نمایش «گنجشک مفرغی» نوشته و کار شهرام کرمی روی صحنه است. این نمایش که دیگر بازیگر شناخته شده آن مجید رحمتی است، هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۷۵ دقیقه در تالار استاد سمندریان اجرا دارد.

تابستان تئاتر با ستاره پسیانی، امیر حسین فتحی و فرهاد آییش

باغ کتاب نیز این روزها همچنان میزبان صابر ابر است که نمایش «امشب به صرف بورش و خون» را در سالن بلک باکس پردیس موسیقی و تئاتر این مجموعه روی صحنه می‌برد.

ابر، خود کارگردان و بازیگر این تک‌گویی نمایشی است که داستان آن از رمان «نازنین» داستایوفسکی و توسط مهدی یزدانی خرم اقتباس شده است. او این نمایش را با همراهی فاطمه نقوی، بازیگر باسابقه تئاتر روی صحنه می‌برد. نمایش «امشب …» هر شب در دو نوبت ۱۹ و ۲۱ و به مدت یک ساعت اجرا می‌شود.

وحید آقاپور و مریم داننده، زوج بازیگر نیز این روزها در نمایش «سی و یک رویا» به ایفای نقش می‌پردازند؛ نمایشی به کارگردانی جواد مولانیا که در سالن ملک روی صحنه می‌رود.

هومن کیایی و نورا هاشمی دیگر بازیگران شناخته شده این اثر نمایشی هستند که هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۸۵ دقیقه اجرا می‌شود.

تابستان تئاتر با ستاره پسیانی، امیر حسین فتحی و فرهاد آییش

سید جواد یحیوی و محمد هادی عطایی نیز دو بازیگر شناخته شده دیگر هستند که مدتی است با نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه‌اند.

این اثر نمایشی از اسفند سال گذشته اجرای خود را آغاز کرده و به دلیل استقبال تماشاگران همچنان روی صحنه است.

نمایش «فین جین» که الهه پورجمشید دیگر بازیگر شناخته شده تئاتر هم در آن بازی می‌کند، هر شب ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه و به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه اجرا می‌شود.

امیرحسین فتحی دیگر بازیگر جوان هم در تماشاخانه ملک روی صحنه است. او مشغول بازی در نمایش «نیوجرسی» به کارگردانی سعید دشتی است که هر شب ساعت ۲۱ و سی و به مدت ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود.

تالار حافظ هم این روزها میزبان کنسرت نمایش «صخره‌ای در میان رودخانه» است که خسرو پسیانی و دیبا زاهدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این اثر نمایشی موسیقایی با کارگردانی رضا موسوی هر شب در دو نوبت ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه به صحنه می‌رود. سروش کریمی نژاد، دیگر بازیگر این اثر نمایشی است.

تابستان تئاتر با ستاره پسیانی، امیر حسین فتحی و فرهاد آییش

امیر مهدی ژوله و الیکا عبدارزاقی دیگر بازیگران مشهوری هستند که این روزها با نمایش «این دنیا یه کنسرت ریکی مارتین به من بدهکاره» به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی روی صحنه هستند.

امیر غفارمنش در نمایش «سینگل» به کارگردانی مجتبی شفیعی به ایفای نقش می‌پردازد و رضا فیاضی نیز مشغول بازی در نمایش «کلیپس نقره‌ای» است که با کارگردانی مهدی کریمی اجرا دارد.

انتهای پیام

  

نویسنده تحریریه مطالب هنری

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا