فرهنگ و هنر

سخنان پیمان جبلی در آستانه برگزاری نخستین مناظره

پیمان جبلی پیش از آغاز مناظره نخست، مقابل نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ساختمان معاونت سیما حاضر شد و در سخنانی عملکرد رسانه ملی در تبلیغات نامزدهای انتخابات را تشریح کرد.

به گزارش مجله روز، نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌ جمهوری امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۰ تا ۲۴ با اجرای مهدی خسروی برگزار می‌شود.

پیمان جبلی ـ رییس صداوسیما ـ پیش از آغاز مناظره مقابل نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در محل قرعه کشی حاضر شد و در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و خصوصا شهید جمهور و همرانش، ابراز امیدواری کرد که مردم شاهد مناظره ای سالم و آگاهی بخش در فضایی سالم باشند.

او در ادامه درباره روند برگزاری ویژه برنامه های انتخاباتی گفت: سازمان صداوسیما بلافاصله بعد از شهادت عزیزان پرواز اریبهشت، ستاد برگزار انتخابات راتشکیل داد. ما در فاصله کمتر از ۱۰ روز بر اساس دو نظرسنجی که قبل و بعد از شهادت رییس جمهور انجام شد، با افزایش مشارکت ۱۲ درصدی و کاهش ۲۰ درصدی عدم مشارکت قطعی روبه‌رو بودیم.

سخنان پیمان جبلی در آستانه برگزاری نخستین مناظره

جبلی گفت: ما اولویت اصلی خودمان را در رسانه ملی طراحی برنامه های تبلیغاتی برای زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری قرار دادیم تا رقابتی پردستاورد و پرشکوه و زمینه ساز برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا باشد و انشاءالله مکمل برگزاری مراسم بدرقه شهدای عزیزمان باشد.

انشاءالله همان طور که رهبر انقلاب فرمودند شاهد انتخاب رییس جمهوری شایسته، فعال و پرکار و آگاه و معتقد به مبانی انقلاب در نتیجه این رقابت سالم باشیم.

در این زمینه بخوانید:

شماره صندلی نامزدهای انتخابات در مناظره اول مشخص شد

رییس صداوسیما همچنین با تاکید بر اصل عدالت خاطرنشان کرد، مردمسالاری دینی را در برابر دیدگان مردم جهان قرار خواهیم داد. در این مسیر صداوسیما در آماده سازی برنامه ها و زیرساختها تمام امکانات خود را با رویکرد تحولی و با همکاری و استعانت از نخبگان و اندیشکده ها و مراکز پژوهشی و دانشگاه ها و به ویژه اتکا بر افکارسنجی مردم عزیزمان تهیه کرد. بر اساس این مقدمات و همفکری ها بنا بر این شد که این برنامه بر اساس مطالبات اصلی مردم شکل بگیرد و لذا نخستین موضوع مناظره اقتصادی خواهد بود. 

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب هنری

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا