نشاط

شرط عجیب 2 ستاره پرسپولیس برای تمدید

به گزارش خبرگزاری مجله روز؛ دو بازیکنی که ماندن‌شان در پرسپولیس برای هواداران این تیم اهمیت زیادی دارد، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هستند. آنها از دو ماه پیش با پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه تراکتور مواجه شدند. هر چند این باشگاه تبریزی فعلا وضعیت نامشخصی دارد و خیلی پیگیر جذب بازیکن جدید نیست.

به نقل از فرهیختگان در این بین ممکن است باشگاه‌های دیگری ازجمله سپاهان یا فولاد به دنبال جذب این دو بازیکن باشند که غیرمعقول نیست. اما ترابی و اسماعیلی‌فر رابطه خیلی خوبی با علیرضا بیرانوند دارند و تصمیم‌شان این بوده و هست که در فصل پیش‌رو در یک تیم باشند. اولویت هر سه نفر آنها پرسپولیس بوده و هست. حتی بیرانوند که قراردادش را فسخ کرده و به دنبال این است که قرارداد جدیدی با رقم بیشتر با پرسپولیس امضا کند. اقدامی که البته به مذاق رضا درویش خوش نیامد، چراکه او موقع اضافه کردن بند فسخ از بیرو قول گرفته بود در تابستان به دنبال فسخ قرارداد نباشد. در همین راستا نیز باشگاه پرسپولیس در اولین اقدام بعد از فسخ بیرانوند به دستور درویش از این دروازه‌بان شکایت کرد. اینکه تکلیف بیرانوند با پرسپولیس چه خواهد شد را نمی‌توان به‌طور قطعی گفت اما باخبر شدیم ترابی و اسماعیلی‌فر قصد دارند در مذاکرات‌شان برای تمدید قرارداد شرط ماندن بیرانوند در پرسپولیس را پیش روی باشگاه خود قرار دهند. قدر مسلم این شرط می‌تواند کمک زیادی به ماندن بیرانوند و قرارداد جدیدش با پرسپولیس کند.

257 251

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا