نشاط

فیلم حیرت‌انگیز تبدیل زمین فوتبال به استخر شنا/ پرسپولیس خودش را پشت سر گذاشت!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش مجله روز، آمار پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم نشان می‌دهد این تیم از نظر کسب امتیاز نسبت به فصول قبل رکوردی تاریخی به ثبت رسانده است.

لیگ بیست‌وسوم در حالی به پایان رسید که پرسپولیس با ۶۸ امتیاز و فاصله یک امتیازی نسبت به استقلال به قهرمانی لیگ برتر رسید. شاگردان اوسمار در شرایطی جام قهرمانی را بالای سر بردند، که تا هفته بیست‌وهشتم در جدول رده‌بندی پایین‌تر از استقلال قرار داشتند اما تساوی استقلال برابر نساجی و در ادامه کامبک تاریخی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان سرنوشت قهرمانی را به دست پرسپولیس سپرد تا در نهایت دو برتری برابر شمس‌آذر قزوین و مس رفسنجان باعث شود پرسپولیس قهرمان لیگ لقب بگیرد.

ویدیو/ گل‌های شب سوم یورو ۲۰۲۴

۶ گل در ۳ بازی شب سوم یورو ۲۰۲۴ به ثمر رسید که در این ویدیو می‌توانید این گل‌ها را تماشا کنید.

تبدیل شدن ورزشگاه فوتبال آمریکایی به استخر شنای انتخابی المپیک

رقابت‌های شنای انتخابی المپیک آمریکا در استادیوم ۷۰ هزار نفری فوتبال آمریکایی انجام شد و چیزی که در این رقابت‌ها جلب توجه می کرد، محل برگزاری این رقابت‌ها بود که در یک ورزشگاه فوتبال صورت گرفت. استادیوم لوکاس اویل ۷۰ هزار صندلی دارد و میزبان بازیهای تیم ایندیاناپولیس کلتس در NFL است. با تبدیل شدن این ورزشگاه به استخر شنا، ظرفیت آن به طور موقت به ۳۰ هزار نفر رسید. آب استخر نیز از رودخانه سفید گرفته شد و قصد دارند پس از پایان مسابقات این آب به رودخانه بازگردانده شود. فیلم جالب تبدیل شدن استادیوم فوتبال آمریکایی به استخر شنا را در این ویدئو تماشا می‌کنید.

عزت اللهی یک فصل دیگر در الاهلی

طبق اعلام روزنامه الخلیج، سعید عزت اللهی یک فصل دیگر با پیراهن الاهلی به میدان خواهد رفت این درحالی است که تکلیف مهدی قایدی به زودی مشخص می شود. سعید عزت اللهی یکی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ امارات به شمار می آید.

عزت اللهی بعد از حضور در فوتبال اروپا در زمستان سال قبل راهی الاهلی شد و توانست عملکرد خوبی با این تیم اماراتی داشته باشد.

شکست سنگین اوکراین در گام اول/ رومانی همه را غافلگیر کرد

تیم فوتبال رومانی توانست در اولین دیدارش در یورو ۲۰۲۴ با سه گل اوکراین را از پیش رو بردارد.

در اولین دیدار گروه E جام ملت‌های اروپا دو تیم فوتبال اوکراین و رومانی به مصاف هم رفتند که رومانی توانست فراتر از انتظار ظاهر شود و با سه گل اوکراین را در هم بکوبد و موقتا صدرنشین گروه شود.

نخستین شگفتی بزرگ جام؛ شکست بلژیک در شب تلخ لوکاکو

تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار برابر اسلواکی با یک گل شکست خورد تا نخستین شگفتی بزرگ جام رقم بخورد. تیم ملی فوتبال بلژیک که یکی از مدعیان قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است در نخستین بازی خود به مصاف اسلواکی رفت.

نخستین شگفتی بزرگ جام در این بازی رخ داد و بلژیک با یک گل شکست خورد. روملو لوکاکو عجیب ترین شب فوتبالی خود را پشت سرگذاشت.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا