بین الملل

پیام کشف شبکه جاسوسی وابسته به آمریکا و اشغالگران از زبان مقام انصارالله یمن

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی کشف شبکه جاسوسی بزرگ وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور را حامل پیامی مبنی بر آمادگی صنعا برای خنثی سازی تمامی توطئه ها دانست.

به گزارش مجله روز، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در این باره اظهار کرد: کشف یک شبکه بزرگ جاسوسی آمریکایی-اسرائیلی توسط سرویس های امنیتی در مرحله مهم و حساسی در تاریخ بزرگ یمن رخ داده است.

وی در گفت وگو با شبکه المیادین در این باره گفت: دستاوردی که سرویس های امنیتی در کشف یک شبکه بزرگ جاسوسی آمریکایی-اسرائیلی کسب کردند، یک پیروزی برای همه مردم یمن و نتیجه پایداری و مقابله مستمر آنها با توطئه های شیطانی غرب است.

القحوم ادامه داد: دستاورد تاریخی دستگاه های امنیتی ثابت و تایید می کند که یمن بزرگ کشوری بزرگ و محوری است که در همه زمینه ها و رویارویی ها در نبرد نظامی و امنیتی و سایر عرصه ها پیروز شده است.

وی تاکید کرد که این دستاورد موید افزایش توانمندی های نظامی و امنیتی و صنایع نظامی یمن است.

القحوم افزود: این دستاورد نشان دهنده یک تغییر بزرگ در روند رویارویی اطلاعاتی است و تایید می کند که نیروهای امنیتی در آماده باش کامل هستند و مزدوران استخدام شده را که مستقیماً توسط آژانس اطلاعات آمریکا (سیا) مدیریت می شوند، رصد می کنند.

وی تاکید کرد: پیام امنیتی و اطلاعاتی یمن در این عملیات روشن است و بر این نکته تاکید دارد که ما آماده خنثی کردن این توطئه و پروژه های مخرب هستیم و این یک گام اولیه است که به دنبال آن یک اقدام طولانی مدت در پاکسازی یمن و نهادهای کشور از جاسوسان و عوامل آمریکایی و صهیونیستی انجام خواهد شد.

القحوم در پایان گفت: یمن یک کشور مستقل قوی است که از جغرافیا، مرزهای زمینی و دریایی و همچنین منافع اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، فکری و علمی خود محافظت می کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که سرلشکر «عبدالحکیم هاشم الخیوانی» رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن عصر دوشنبه از کشف شبکه جاسوسی مرتبط با موساد و سیا خبر داد و اعلام کرد اعضای شبکه جاسوسی و افسران آمریکایی از موقعیت های شغلی خود در سفارت آمریکا برای انجام فعالیت های خرابکارانه سوءاستفاده می کردند.

وی گفت: پس از خروج سفارت آمریکا از صنعا، عناصر شبکه جاسوسی تحت پوشش سازمان ها و نهادهای بین المللی و به اجرای برنامه های خرابکارانه خود ادامه دادند. این شبکه جاسوسی بازوی اصلی اجرای نقشه های دشمن آمریکایی و اسرائیلی در یمن بود.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا