رضایت مینو مداح از شرایط دختران المپیکی تکواندو/پیش‌بینی نمی‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینو در گفت و گو با خبرنگار آنلاین در مورد آخرین شرایط تیم ملی تکواندو برای حضور در بازی های المپیک اظهار داشت: در تمرینات تیم ملی روی سه بخش فنی، آمادگی جسمانی و روحی تمرکز داشتیم و با برنامه‌هایی که از پیش طراحی و خدا را شکر به خوبی اجرا شد، هم مبینا نعمت زاده و هم ناهید کیانی به شرایط خوبی رسیده‌اند و مترصد شروع مسابقات هستیم. البته در این چند روز پیش از آغاز رقابت‌ها نیز پیگیری تمرینات در دهکده بازی‌ها انجام شد تا پروسه تمرینی کامل شود.

رضایت مینو مداح از شرایط دختران المپیکی تکواندو/پیش‌بینی نمی‌کنیم

وی ادامه داد: فدراسیون تکواندو در آخرین روز تمرین دست به کار جالبی زد و خانواده ملی پوشان را به فدراسیون دعوت کرد. حضور سرزنده این عزیزان در سالن تمرین واکنش‌های جالبی را از سوی المپین ها در پی داشت و خیلی بیش از آنچه تصور داشتیم، در افزایش روحیه و انگیزه ملی پوشان ما مؤثر بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص رقبای دو نماینده کشورمان گفت: یکی از مواردی که از چند ماه قبل در دستور کار کادر فنی و تیم آنالیز قرار داشت، بررسی روی نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران رقیب بود. با تماشای فیلم مبارزات حتی در خصوص کوچک‌ترین جزئیات ساعت‌ها بحث و تبادل نظر شد و به عبارتی در دو وزن ۴۹- کیلوگرم که مبینا نعمت زاده حضور دارد و وزن ۵۷- کیلوگرم که ناهید کیانی رقابت می‌کند، همه تکواندوکاران به دقت مورد بررسی قرار گرفته‌اند و کسی را دست کم نخواهیم گرفت. تمام مسابقات حکم فینال را دارند.

مداح ادامه داد: برنامه‌های آماده سازی تکواندوکاران برای حضور در المپیک به صورت حرفه‌ای در بخش‌های مختلف پیگیری شد و امیدوارم این کار تیمی و خوب با موفقیت در بازی‌های المپیک به سرانجام برسد. البته که کار بسیار دشوار و سخت است. بخش عمده‌ نفراتی که در پاریس به میدان می‌روند از بهترین‌های دنیا بوده و برای کسب مدال و رسیدن به سکوی قهرمانی سخت تمرین کرده و آماده هستند. هر دو نماینده ما نیز از مدعیان و شانس‌های کسب مدال هستند.

وی در خصوص المپیک و جو خاص آن هم گفت: شرایط المپیک با همه رویدادهای دیگر متفاوت است و آن هم جو حاکم بر این رقابت‌ها است. البته برخی موضوعات کنترل شده است و برخی دیگر از مسائل نیز باید در لحظه کنترل و مدیریت شود. البته به صورت دائم در کنار تکواندوکاران هستیم و اجازه نخواهیم داد موضوعی پیش بیاید. ضمن اینکه در این خصوص آموزش‌ها و صحبت‌های لازم در جریان اردوها داده شده است. مهم‌تر آنکه دو تکواندوکار ما میدان‌های بزرگی را تجربه کرده‌اند و فکر می‌کنم خودشان این قابلیت را داشته باشند که بتوانند شرایط را مدیریت کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان و در مورد پیش بینی کادر فنی در خصوص نتایج ملی پوشان گفت: در ورزش قهرمانی آن هم در سطح المپیک چیزی قابل پیش بینی نیست. به جای شانس و پیش بینی سخت تلاش کردیم تا با بهترین شرایط وارد بازی‌ها شویم.

دکمه بازگشت به بالا