نرخ‌های مصوب شورا در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران رعایت نمی‌شود

نرخ‌های مصوب شورا در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران رعایت نمی‌شود

عضو شورای شهر تهران از عدم رعایت نرخ تعرفه‌های مصوب شورای شهر در مجموعه‌های ورزشی شهردرای تهران گلایه کرد.

به گزارش مجله روز، زهرا شمس احسان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به هفته تربیت بدنی و تاثیر ورزش بر سلامت شهروندان، گفت: لازم است که موانع اجرای مصوبات ورزشی شورای شهر تهران در دستور کار قرار گیرد و در این سه سال اخیر اعضای شورای شهر تهران اقدامات موثری برای توسعه ورزش در تهران انجام دادند که می‌توان به مواردی همچون افزایش فزونی بودجه سازمان ورزش و…. اشاره کرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در اغلب مجموعه‌های ورزشی تعرفه‌های مصوب شورا را رعایت نمی‌کنند و از ۹۷ مجموعه وزرشی بازدید شده فقط ۲۰ مورد به تعرفه‌ها پایبند بودند، ادامه داد: شورای شهر تهران مصوبه‌ای در مورد ساماندهی مجموعه‌های ورزشی داشته؛ اما به غیر از دو جلسه، اتفاقی در این خصوص انجام نشده و نمی شود و به دلیل عدم حضور اعضای کمیته ساماندهی کار پیش نرود.

عضو شورای شهر تهران یادآورد شد: ۷ ماه قبل ۷ مجموعه ورزشی به وزارت ورزش دادیم، اما شاهد تعلل در تملک و جایگزینی مجموعه‌های ورزشی هستیم و هنوز املاک معوض شناسایی نشده و لازم است شهردار تهران ظرف مدت یک ماه به شورای شهر گزارشی در مورد این موارد ارائه دهند.

مهدی چمران نیز با انتقاد از عدم رعایت نرخ تعرفه‌ها گفت: پیمانکاران معتقدند که این نرخ ها برای آنها به صرفه نیست؛ اما پیمانکاران از نرخ ها خبر داشتند و با این شرایط مجموعه‌های ورزشی را قبول کردند و باید سازمان ورزش به این مسئله وارد شود چراکه موجب نارضایتی شهروندان شده است.

گلایه عضو شورای شهر تهران از پروژه تخریب منتقدان شهردار

به گزارش مجله روز، مهدی اقراریان در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه نامه‌ای از وزارت امورخارجه خطاب به وزارت کشور رسیده است که بر اساس آن مرکز ارتباطات نامه‌ای در مورد ترتیب و مجوز سفرهای خارجی کارکنان شهرداری به وزارت امور خارجه نوشته و درخواست صدور گذرنامه خدمت برای سفرهای خارجی کرده است، اظهار کرد: با اینکه مکاتبات مربوط به سفرهای خارجی در شهرداری ها باید از طریق وزارت کشور باشد اما در نامه مرکز ارتباطات می خواهند که  شهرداری مستثنی شود و می‌گوید بدون نظر وزارت کشور می تواند در مورد سفرهای خارجی کارکنانش اقدام کنند که از شهردار تهران می‌خواهیم در مورد سفرهای خارجی توضیح دهند.

به گزارش مجله روز، مهدی چمران نیز با بیان اینکه در رویه‌های گذشته تمام سفرهای شهردار با این رویه بوده و سفرهای خارجی کارمندان نیز باید در کمیته‌ای بررسی شود.

اقراریان در ادامه تذکر خود در مورد سفرهای خارجی و مرخصی‌های شهردار تهران، اظهار کرد: شاهد هستیم وقتی اعضای شورا و منتقدین، طرح سوال یا تذکری مطرح می‌کنند، افرادی شروع به تخریب منتقدین در فضای مجازی می‌کنند و بعد از آن یک خبرگزاری با هشتگ و کلید واژه فامیل بازی به این موضوع می پردازد و به صورت انبوده این خبرها منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه این یک پروژه تخریب است، گفت: به تازگی هم یکی از این پروژه‌ها به نام بنده کلید خورده و سعی دارند بر روی منتقدین شهردار فشار بیاورند و باید بگویم این گونه رفتارها موجب عقب نشینی منتقدین نمی‌شود و در مور من هر چه گفته شده درست نیست و ما نمی‌دانیم پا روی دم کدام آقازاده یا داماد می‌گذاریم که تا این گونه انتقاد می‌کنیم، عملیات رسانه‌ای انجام می دهند و از شهردار تهران می‌خواهیم که اگر از اینگونه رفتارها با خبر هستند جلوی این رویه را بگیرند و اگر بی خبر هستند،‌ ما  آنها را واگذار به خداوند می‌کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا