آخرین آمار جهانی کرونا؛شمارمبتلایان به سه‌میلیون‌وپانصدهزار نزدیک شد

طبق اخبار منتشر شده تاکنون روسیه با 9،623 ، ایالات متحده با 7،531 ، انگلیس با 4،806 ، اسپانیا با 2588 ، ترکیه با 1.983 و ایتالیا با 1900 نفر دارای بیشترین تعداد کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته ، که

آخرین آمار جهانی کرونا؛شمارمبتلایان به سه‌میلیون‌وپانصدهزار نزدیک شد

شما می توانید آخرین تصاویر مبتلایان به Coronavirus را در تصاویر زیر مشاهده کنید و وقتی این گزارش نوشته شده است ، این تعداد در هر زمان به روز می شود.

تصاویر و منابعی از سایت Word of Meers که تعداد افراد آسیب دیده و متوفی را به روز می کند.

آمریکا

رئیس جمهور گفت که دولت ایالات متحده همچنان به رقابت و انتقاد از اقدامات دولت آمریكا می پردازد ، گفت: “اخبار ایالات متحده و تبلیغات سوریه به طور جدی به دنبال گفتن واقعیت های” شگفت انگیز “هستند. وی گفت: “آنها دانشجویان چینی هستند که می خواهند در آنجا تجارت کنند.” آنها از رادیو و تلویزیون برای کمک به چین استفاده می کنند.

رئیس جمهور آمریكا اعلام كرده است كه واشنگتن می تواند شماره های جدیدی را در چین راه اندازی كند و گفت كه گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینكه كرونویروس در ووهان چین مشغول به كار بود. دولت چین از گفتن چیزی خودداری کرده است.

ترامپ ، که از سلاح های جنگ علیه میشیگان نیز پشتیبانی می کند ، گفت که به فرماندار میشیگان اجازه می دهد تا یک مهمانی کوچک در خارج از کشور بدهد و آتش را آتش بکشد.وی با بیان اینکه معترضین که همراه با دستگیران بودند ، گفتند که ترامپ می خواست وارد انبار تجارت ایالت شود. این افراد آدمهای خیلی خوبی هستند اما عصبانی هستند. آنها می خواهند با خیال راحت برگردند. با آنها ملاقات کنید ، با آنها صحبت کنید و به توافق برسید.

در پاسخ ، بایدن ، سلف ترامپ ، تأکید کرد: پرچم کنفدراسیون ، تبلیغات نازی و جنایات نفرت آمیز علیه معترضین در هر نقطه از آمریکا استفاده می شود. رئیس جمهور باید مردم را ترغیب کند که به جای منزوی کردن آنها ، از دستورالعمل استانداری در مورد بهداشت روان پیروی کنند.

در همین زمان ، طبق گفته گاردین ، ​​ساندرز از وضعیت نظام سلامت ایالات متحده شکایت کرده است. پیش از شیوع کروناویروس ، 87 میلیون آمریکایی بدون مراقبت های بهداشتی بودند و امروز با میلیون ها آمریکایی که بیکار هستند ، از مزایای مراقبت های بهداشتی محروم شدند. ایالات متحده سیستم بهداشت و درمان در آمریکا اعلام شده است تا از مزایای بیمه و مشاغل خرده فروشی و تأمین نیازهای آمریکایی متوسط ​​برخوردار باشد.

در حال حاضر ، این کشور 1،142،688 پرونده دارد. در 24 ساعت گذشته 867 نفر کشته شده اند که تعداد کل حملات را به 66.620 رسانده است.

سی ان ان همچنین گزارش داد که تعداد موارد در برخی ایالت ها کاهش یافته است ، اما موج دوم واقعه اصلی نیامد. آنتونی فاوچی ، متخصص قلب و عروق کودکان ، خاطرنشان کرد: اگر آمریكایی نباشد ، زمستان و زمستان دشوار خواهد بود.

انگلستان

طبق تلگراف ، وزارت بهداشت انگلیس روز شنبه اعلام كرد كه 621 مرگ و میر ناشی از كرونا ویروس (Covid-19) در 24 ساعت گذشته در بیمارستانها گزارش شده است.

علاوه بر آخرین آمار ، تعداد شیوع کروناویروس در انگلیس 28131 است این کشور به تازگی وارد کشور شده است و از نظر تعداد عفونت های کرونوی ویروس از ایتالیا و رتبه دوم در جهان (بعد از ایالات متحده) فاصله چندانی ندارد. تعداد کل بیماران به 182.260 نفر رسیده است.

آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت انگلیس به عنوان بیشترین تعداد کشته شدگان تاجگذاری در این کشور ، تعداد کشته شدگان در بیمارستان ها و به همین دلیل ، بیشتر مرگ و میر ناشی از تاج در انگلیس از تعداد اعلام شده توسط وزارت بهداشت فراتر رفته است. ایستاده است.

به گفته ایندیپندنت ، نخست وزیر وزارت انگلیس گفت قبل از جلوگیری از كوی 19 توسط دولت دولت ، تأثیر این بحران به مراتب بیشتر از بحران سال 2008 خواهد بود.

آلیستر دارلینگ ، وزیر دارایی انگلیس برای بحران مالی جهانی در سال 2008 ، گفت: بهبودی از بیماری مزمن دشوار خواهد بود پس از پایان عفونت کروناویروس پس از بحران مالی جهان در سال 2008. و دوباره زمان آن فرا می رسد.

وی اظهار داشت: تراژدی بحران در این زمان بیماری به مراتب بیشتر از پیامدهای مالی سال 2008 است ، زیرا فراتر از کنترل دولت است.

اسپانیا

به گزارش یورونیوز ، اسپانیایی ها از صبح روز شنبه 2 اردیبهشت پس از گذشت چند هفته از سنت کورونا از طعم استقلال پس از قرنطینه لذت بردند و اجازه دادند برای اولین بار از خانه خارج شوند آموزش

جنگ داخلی در اسپانیا از 28 مارس با افزایش سریع تعداد موارد و فوت در نتیجه تحقیر Qovid 19 و سرکوب مراکز پزشکی آغاز شد. اسپانیا در حال پیاده سازی ویژگی های معاهده بین المللی است و هرگونه اقدام عمومی را که به نفع عمومی نباشد ممنوع می کند.

در ابتدا دومین مورد از کوانتین در اسپانیا ، افراد بالای 14 سال مجاز بودند به جای خرید مواد غذایی یا کمک گرفتن از خانه ، دلایل خود را ترک کنند. سلامتی

از این نقطه به بعد ، وسایل محلی مانند دویدن ، پیاده روی و روشنایی و کوانتین نیز از این قاعده مستثنا نبود.

طبق گفته ال پایس نخست وزیر اسپانیا ، پدرو سانچز اعلام کرد که استفاده از تمبر برای شهروندان در حمل و نقل عمومی را از روز دوشنبه ممنوع اعلام خواهد کرد.

تاکنون زمین در 245.567 پرونده به دست آمده است. در 24 ساعت گذشته 276 نفر جان خود را از دست داده اند که تعداد آنها به 25100 نفر رسیده است.

ایتالیا

در 24 ساعت گذشته 474 بیمار مبتلا به Qovid-19 در کشور فوت کرده اند.

براساس گزارش های روزنامه های منتشر شده توسط سازمان های دولتی ایتالیا که به آمارهای جهانی از جمله جهان سنج متصل شده اند ، تلفات مرگ و میر (474 ​​مورد) به دلیل بیماری کورو ویروس در گذشته تخمین زده شده است. 21 آوریل (2 مه) در ایتالیا. این همین است

براساس آمارهای جدید ، میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در ایتالیا از زمان انتشار ، 28 هزار و 710 نفر افزایش یافته است که دومین کشور ایتالیا در جهان پشت آمریکا است.

براساس گزارش های رسمی از منابع دولتی ایتالیا ، حدود 210،000 نفر در این کشور با ویروس Covid-19 منقبض شده اند که از این تعداد 1،539 نفر در وضعیت جدی قرار دارند.

روسیه

مطابق با مسکو تایمز ، مرکز کنترل ویروس Corona روز شنبه اعلام کرد استاندارد جدیدی را برای میزان آلودگی روزانه تعیین کرده است.

به گفته دولت مرکزی ، در 24 ساعت گذشته ، 96.233 نفر به بیماری کرونری مبتلا شده اند که بیشترین تعداد روز در روسیه است.

بیست و هفت نفر مبتلا به بیماری کرون با تعداد کشته شدگان در روسیه ارتباط داشته اند و آمار کشته شدگان سال 1222 را رقم زده اند. مقامات روسی خبر از کشته شدن 96 نفر اعلام کردند روز جمعه

براساس آخرین تخمین ها ، 15013 نفر مبتلا به کروناسیون درمان شده و به خانه های خود بازگردانده شده اند.

افزایش روزانه تعداد کرونا ها در روسیه امروز منجر به پیام ها و نگرانی های مقامات روسی شده است.

دیروز گزارش شد که نخست وزیر روسیه ، میخائیل میشوستین نیز در حال صعود به تاج است.

تورک

به گفته آناتولی ، وزارت بهداشت عصر جمعه اعلام كرد كه در طی 24 ساعت گذشته 4،922 بیمار مبتلا به بیماری عروق كرونر بهبود یافته اند كه كل این تعداد بهبود یافته در 53808 نفر است. تاکنون حدود 45 سرطان تشخیص داده شده است.

یک هزار و 188 نفر دیگر از عفونت کروناویروس رنج می برند ، که منجر به کشته شدن 84 نفر شد. بنابراین ، در کل 122392 مورد بیماری قلبی عروق ویروس کرونا گزارش شده و تعداد مرگ و میر ناشی از کروناویروس 3،258

براساس اعلام وزارت بهداشت ترکیه ، روز گذشته 41.431 ویروس کرونا گزارش شده است.

همچنین تعداد کل بیماران این بیمارستان در 1480 پایگاه داده مراقبت از بیماران گزارش شده است.

فخرالدین کجا ، وزیر بهداشت همچنین گفت: تعداد ساعات اختصاصی در 24 ساعت گذشته 2.25 برابر بیشتر از تعداد بیماران بوده و تعداد بیماران موجود در بانک اطلاعاتی آن را پایین تر از گذشته نگه دارید.

ایران

در ایران ، کیانوش جهانپور ، وزیر بهداشت ، توییت کرد: “از امروز ، چهارم مه 2010 ، 802 بیمار جدید مبتلا به Covid 19 در داخل یافت شدند کشور از نظر تضمین نتیجه رقابتی. “

وی تخمین می زند که تعداد بیماران مبتلا به Covid 19 در این کشور به 96 هزار و 448 نفر رسیده است. متأسفانه طی 24 ساعت گذشته 65 نفر جان خود را از دست داده اند و آمار تلفات به 6156 نفر رسیده است ، اما 77 هزار و 350 بیمار به این مرحله رسیده اند. زمان

گفت: تا به امروز بیش از 80 بیمار کشور درمان و ترشح شده اند و 2،787 بیمار مبتلا به Qovid 19 در شرایط بحرانی قرار دارند.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون 484 هزار و 541 گزارش برای غربالگری 19 بید در این کشور انجام شده است.

310311

دکمه بازگشت به بالا