در پنتاگون 2،657 بیمار تاج وجود داشت


پنتاگون گفت که تعداد مبتلایان به ویروس کروناویروس در بین کارمندان و وابستگان پنتاگون به 2657 نفر رسیده است.

پیش از این ، پنتاگون به پایگاههای نظامی و فرماندهی عملیاتی آمریكا دستور داده بود كه تعداد پرونده های كروناویروس را به دلیل نگرانی های امنیتی متوقف كنند. (بیشتر)

چند روز پیش ، پنتاگون خبر از کشته شدن چهار عضو پنتاگون به علت کروناویروس داد ، اما هنوز شمار تلفات جدیدی را اعلام نکرده بود.

پنتاگون باید از یک سو خطر ابتلا به بیماری بیشتر در بین نیروهای خود را داشته باشد و از طرف دیگر با دستور دادن 25،000 سرباز از راه دور به امنیت ملی ایالات متحده اطمینان دهد. فرماندهان ارتش همچنین اکثر رزمایشهای نظامی را لغو کردند.

در مجموع 155 نفر آلوده شده توسط کرونا ویروس وزارت دفاع ایالات متحده در حال حمل هواپیمای تئودور روزولت هستند که چند روز پیش مورد حمله نیروی دریایی ارتش قرار گرفت.

روزولت

مقامات نیروی دریایی بعداً در نامه ای فرمانده ناو هواپیمابر ، Bert Kreiser را آزاد کردند و از وی خواستند که پس از شیوع کروناویروس در بین کارمندانش ، از پرسنل هواپیما پشتیبانی کند.

مقامات آمریکایی می گویند دلیل شلیک فرمانده روزولت در این نامه نبود ، بلکه به دلیل حضور وی در رسانه ها بود. (بیشتر)

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و مجله روز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا