بین الملل

8 میلیون و 700 هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شدند/ نشانه‌های وجود کرونا در ایتالیا پیش از شیوع در چین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، در حالی که تعداد مبتلایان به ویروس کروناویروس در جهان از 8،782،908 فراتر رفته است ، اما آمارهای رسمی نشان می دهد که تاکنون بیش از 463،000 نفر آلوده شده اند.

ایالات متحده همچنان در صدر لیست کشورهای مبتلا به بیماری Quaid-19 قرار دارد و بیشترین تعداد قربانیان و مردم رنج می برند. برزیل و روسیه نیز از نظر تعداد بیماران به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و برزیل و انگلیس بیشترین تعداد قربانیان کروناویروس را بعد از آمریکا دارند.

10 کشور برتر جهان بر اساس تعداد مبتلایان تاج بر اساس

Tedros Adhanum ، رئیس سازمان بهداشت جهانی ، هشدار داد که با افزایش تعداد بیماران و افرادی که از محدودیت های قرنطینه خسته شده اند ، بیماری همه گیر تاج وارد مرحله جدید و خطرناک شده است. این موارد در ایالات متحده و تعداد زیادی در خاورمیانه و آسیای جنوبی گزارش شده است.

وی هشدار داد كه كورون ویروس هنوز كشنده است و به سرعت در حال گسترش است: “در حالی كه ممكن است مردم از قرنطینه خسته شوند و كشورها ممكن است بخواهند اقتصادهای خود را بازگشایی كنند ، ما باید بسیار هوشیار باشیم.”


بیشتر بخوانید:

ثبت نام چندین مسافر در هواپیما از بنگلادش به کره جنوبی تا کرونا


آمریکایی ها با برگزاری اولین راهپیمایی تبلیغاتی ترامپ مخالف هستند

سیاست های غلط رئیس جمهور دونالد ترامپ در مواجهه با ویروس تاج باعث شده است افرادی که از شیوع تاج ناراضی و نگران هستند ، مخالف برگزاری اولین راهپیمایی تبلیغاتی در تولسا ، اوکلاهما در یک نظرسنجی باشند. براساس این نظرسنجی ، اکثر آمریکایی ها (59٪) مخالف برگزاری راهپیمایی ترامپ هستند.

دونالد ترامپ

رئیس جمهور دونالد ترامپ

در همین زمان ، وزارت بازرگانی ایالات متحده کسری حساب جاری ایالات متحده و کاهش به پایین ترین سطح در دو سال را اعلام کرد. این سه ماهه دوم سال 2018 است.

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست های دولت ترامپ در مورد تاج بی دلیل نیست ، زیرا آمارهای رسمی نشان می دهد که تعداد کشته شدگان ناشی از تاج در ایالات متحده در حال افزایش است. مرکز اطلاع رسانی جهان سنج گزارش می دهد که تعداد کل افراد آلوده به کروناویروس در ایالات متحده 2،297،360 و تعداد قربانیان در این کشور 121407 نفر است. با 409.593 مورد و 31159 تلفات ، ایالت نیویورک همچنان مرکز تاج ایالات متحده است. ایالت های نیوجرسی ، کالیفرنیا ، ایلینویز و تگزاس به شرح زیر است.

10 ایالت برتر ایالات متحده بر اساس تعداد مبتلایان به بیماری کرون

بسیاری از کارشناسان آمار واقعی را بسیار بالاتر از آمارهای دولت اعلام کردند که به دلیل آمار تلفات در برزیل به شدت افزایش یافته است. وزارت بهداشت برزیل اعلام کرده است که با تعداد 54،771 مورد جدید بیماری کورو ویروس در این کشور ، تعداد کل افراد آلوده به Quaid-19 به یک هزار و 38568 رسیده است. علاوه بر این ، 1،206 مورد جدید به تاج اضافه شد و به کل 49،090 رسید.

الکساندر نیم باربسو ، استاد پزشکی در دانشگاه ایالتی سائوپائولو ، گفت: “تعداد افراد آلوده بسیار کمتر از تعداد واقعی است ، زیرا برخی گزارش ها نشان می دهد که تعداد واقعی افرادی که با Qovid-19 زندگی می کنند بین پنج نفر است. و 10 برابر بالاتر از حد انتظار “

علائم تاج قبل از شیوع در ایتالیا

علیرغم اتهامات ایالات متحده علیه چین ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کار Corona در قلب اروپا است. وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد مدتها قبل از کشف اولین مورد این ویروس در چین ویروس تاج جدید در فاضلابهای سه شهر شمالی کشف شده است. آزمایشگاه های انجام شده در فاضلاب میلان و تورین نشان می دهد که ویروس تاج در دسامبر سال گذشته وجود داشته است.

کرونا جهانی

محدودیت ها در اروپا همچنان رو به سقوط است و سینماهای فرانسه پس از وقفه سه ماهه به دلیل رسوایی تاج ، با ظرفیت 50 درصد از تئاترها ، از 22 ژوئن (2 ژوئیه) از سر گرفته می شوند.

شیوع تاج بالاتر در بین سربازان صهیونیست

سرزمین های اشغالی گزارش شده است که بیش از 500 سرباز اسرائیلی برای مقابله با فوران تاج به قرنطینه رفتند. همچنین در سه منطقه جنوبی رژیم قرنطینه محدودیت های جدیدی در بخش هایی از تل آویو اعمال شده است.

در همین حال ، با افزایش شدید پرونده های تاج در کرانه باختری طی دو روز گذشته ، مقامات بهداشت فلسطین می گویند که مغازه ها و مشاغل به طور موقت در آل خلیل بسته شده اند.

در ترکیه روند تاج ثابت و رو به زوال است. فخرالدین کوکا ، وزیر بهداشت ترکیه گفت: 23 نفر در 24 ساعت گذشته در اثر کرونا ویروس جان باخته و 1،214 مورد جدید شناسایی شده است. بنابراین ، تعداد کل بیماران در ترکیه به 185.245 نفر و تعداد کل درگذشتگان به 4905 نفر رسیده است.

علیرغم ناتوانی سیستم بهداشت عربستان در برخورد با کرونا ، دولت سعودی اعلام کرد مساجد مکه از فردا (یکشنبه) پس از تعطیلات سه ماهه بازگشایی می شوند. وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام كرد كه در ماه شوال 80،000 مورد جدید كرونا ویروس گزارش شده است كه تعداد كل آلوده را به 150،000 نفر رسانده است.

تاج در بازارهای ماهی چین دوام بیشتری دارد

دولت پاکستان که مقصر بازپرداخت بدهی های خارجی از زمان تشدید بحران کرونا در این کشور است ، بار دیگر مجبور شده است 1.5 میلیارد دلار از موسسات مالی جهانی وام بگیرد. اسلام آباد با بدهی های خارجی توافق نامه وام جدید امضا کرد که در پایان مارس امسال به 86 میلیون نفر رسید. با این حال ، شیوع ویروس Cavid-19 در پاکستان همچنان رو به افزایش است.

پاکستان می گوید 153 نفر در 24 ساعت گذشته بر اثر این بیماری جان باختند. این یک رکورد از زمان شیوع تاج در پاکستان است. در پاکستان ، 6604 نفر با Covid-19 قرارداد بسته اند. تا به امروز 171 هزار و 665 نفر به بیماری کووید 19 در کشور آلوده شده اند و 3 هزار و 382 نفر در اثر این بیماری جان باخته اند.

در چین نرخ تاج به اوج رسیده است. مطالعه ای که توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری چین صورت گرفته است ، نشان داد که تاج ویروس پکن از طریق غرفه های بازار ماهی و ماهی به سایر مناطق پایتخت و همچنین سایر شهرها گسترش یافته است. پکن

این مرکز گفت: “این بدان معنا نیست که ماهی ها ویروس را به انسان منتقل کرده اند ، بلکه این ویروس ماندگاری بیشتری در قسمت های یخی و سرد کابین ها داشته است.”

انتهای پیام / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا