بین الملل

کرونا در آمریکا| ثبت حدود ۷۰ هزار مبتلا و ۲ هزار فوتی در یک روز

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله روز ، علی رغم واکسیناسیون گسترده و برنامه های دولت جدید برای مهار اپیدمی ، تعداد کل افراد آلوده به ویروس Covid 19 در ایالات متحده همچنان در حال افزایش است.

WorldDammeter تخمین می زند که در مجموع 69،617 مورد ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در تمام ایالات ایالات متحده گزارش شده است.

روز گذشته ، 1،907 آمریکایی بر اثر این بیماری درگذشتند.

بنابراین ، تعداد کل موارد ویروس کووید 19 در ایالات متحده به 28706473 و تعداد قربانیان بیماری به 509،875 نفر افزایش یافت.

بیماران آمریکایی 25.71٪ از کل افراد آلوده در سراسر جهان را تشکیل می دهند. در حال حاضر 17198 بیمار به شدت بیمار در ایالات متحده وجود دارد.

با این حال ، طبق شبکه شین هوا ، تعداد مرگ و میرها سالانه در ایالات متحده به دلیل موارد مختلف (حوادث رانندگی ، بیماری ، خودکشی و غیره) کمتر از دویست و پنجاه هزار نفر است.

از طرف دیگر بیمارستان های کالیفرنیا با کمبود تجهیزات و کارکنان روبرو هستند زیرا تعطیلات کریسمس موج جدیدی از بیماران را به این مراکز می فرستد.

روزنامه واشنگتن پست با استناد به اسناد دولت و اظهارات مقامات آمریكایی گزارش داد كه دیپلماتهای واشنگتن از روسیه و برخی كشورهای دیگر برای دریافت واكسن تاج درخواست كمك كرده اند. (جزئیات بیشتر)

تعداد مرگ و میر ویروس کرونا به شدت افزایش یافته است و بیش از 111 میلیون نفر در سراسر جهان به این ویروس آلوده شده اند.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا