تندرستی

تازه‌ترین صحبت‌های اسکوچیچ درباره بازگشت به ایران

آفتاب نیوز:

دراگو اسکو .i سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با تلویزیون ورزش درباره زمان حضورش در ایران گفت: “باید ببینم که چطور اوضاع برای بازگشت به ایران پایان می یابد ، اما امیدوارم بتوانم قبل از شروع لیگ برگردم. “

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ویزای وی را برای بازگشت وی به دست آورده است ، گفت: “هنوز اتفاقی نیفتاده است ، اما به من گفته شده است که آنها تماس می گیرند.”

آخرین صحبت Skucic در مورد بازگشت او به ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که فکر نمی کند بازیکنان تیم ملی به دلیل تعطیلی لیگ مجروح شوند. من نمی توانم به سؤال در مورد مصدومیت بازیکن پاسخ دهم ، اما اگر این مربی در این مدت تمرین خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفته باشد ، فکر نمی کنم بعید باشد که مشکلی پیش بیاید.

وی در مورد برنامه “ورزش تعطیل نیست” در شبکه ورزشی گفت: وی درباره دیداری که با سهیل مهدی پیش از عزیمت به ایران داشت گفت: “من منتظر برنامه مسابقات لیگ هستم تا با برنامه ها مطابقت داشته باشم. تیم ملی “. من وقتی برنامه دارم می توانم کار خود را به سرعت انجام دهم. برنامه ریزی برای تیم ملی ایران کار سختی نیست ، اما باید شرایط و امکانات فراهم شود.

اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا وی در این مدت با لژیونرهای تیم ملی در ارتباط بوده است یا خیر ، گفت: “من با آنها در تماس بوده ام و با بیشتر آنها از طریق تلفن صحبت کرده ام. زیرا شما آن را می دانستید. ” چگونه آنها در این مدت آماده شدند؟

اسکوچیچ در مورد اینکه آیا رقبای ایرانی ، به ویژه عراق را می شناسد ، پرسید: “من رقبای ایرانی را به خصوص عراق نمی شناسم ، اما مربی دوست من است. فکر می کنم اکنون همه تیم ها شرایط یکسانی دارند و من ترجیح می دهم تمرکز کنم. در حال حاضر زمان زیادی برای آماده سازی داریم و تا زمانی که با عراق بازی کنیم می توانیم از آنها اطلاعات کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: “همانطور که گفتم ، می توانم تیم ملی را با یک نگاه برنامه ریزی کنم ، اما ابتدا باید اطلاعات داشته باشم.”

اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا هیچ رابطه‌ای با هاشمیان و باقری دارد ، گفت: “من در این زمان فقط با فدراسیون در تماس بوده ام زیرا برنامه کار ما در حال حاضر مشخص نیست. من فقط با تحلیلگر ارتباط برقرار کرده ام. تیم ملی برای برنامه ریزی تیم ملی.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: مردم انتظار دارند این تیم به جام جهانی برود و نظر آنها در این باره چیست: من شرایط تیم ملی را می دانم و خیلی خوب می دانم که انتظارات تیم ملی است. بالا ، اما من همین را انتظار دارم. تیم ما به جام جهانی صعود خواهد کرد. البته ما تیم خوبی داریم و با وجود اینکه دو مصدومیت گذشته را تجربه کرده ایم اما می توانیم از جام جهانی شروع کنیم و حرکت کنیم. دلم برای کار در ایران تنگ شده و امیدوارم با شروع برنامه ها تیم ملی را برای جام جهانی آماده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا