بین الملل

سریال آشوب و درگیری پلیس و معترضین آمریکایی با چاشنی حکومت‌نظامی+تصاویر و ویدئو

به گزارش گروه بین الملل آسوشیتدپرس آنا ، افزایش تنش در شهرهای لس آنجلس ، فیلادلفیا ، آتلانتا و دنور شهرداران را مجبور به اعلام قانون نظامی در شهرهای خود کرده است.

شهرداران با تشریح این جنبش به عنوان “بسیار غیرمعمول و افراطی” ، گفتند که به دلیل افزایش خشونت و وضعیت ناپایدار در شهرهای خود ، مجبور به تحمیل یک سرپناه بودند.

پلیس با تجهیزات ضد شورش روز جمعه به تظاهرات معترضین حمله كرد و صدها نفر از معترضین را با كامیون از بین برد و در روز جمعه ، پلیس به تظاهرات حمله كرد و صدها نفر از معترضین را از كامیون ها دور كرد.

لس آنجلس

پلیس با تجهیزات ضد شورش روز جمعه به تظاهرات معترضین حمله كرد و صدها نفر از معترضین را با كامیون از بین برد و در روز جمعه ، پلیس به تظاهرات حمله كرد و صدها نفر از معترضین را از كامیون ها دور كرد.

استیو هرمان از صدا و سیما در صفحه توئیتر خود تصاویری از فیلادلفیا ، لس آنجلس ، شیکاگو ، نیویورک ، کلیولند ، سن دیگو ، واشنگتن ، ایلینویز و تالاهاسی را به اشتراک گذاشت و گفت این آتش سوزی در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است.

منابع خبری محلی در شهر پیتسبورگ گزارش دادند که در طی چند ساعت گذشته چندین افسر پلیس و نیروهای امنیتی زخمی شده اند که در شورش ها رخ داده و یک دولت نظامی در این شهر تأسیس شده است.

در نیویورک ، برای سومین روز پیاپی ، معترضین برای اعتراض به نژادپرستی به خیابانها رفتند و خشونت سازمان یافته پلیس آمریكا را علیه مردم رنگ آمیز انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، پلیس شیکاگو چند ساعت پیش حدود 110 نفر را به اتهام شرکت در تظاهرات غیرقانونی دستگیر کرد.

به گزارش آی بی سی ، در جریان درگیری بین نیروهای امنیتی و معترضین در این شهر حداقل 10 افسر پلیس زخمی شدند و ده ها وسیله نقلیه پلیس آسیب دید.

در طلاهاسی ، پایتخت فلوریدا ، یک راننده کامیون تلاش کرد بیش از 200 معترض رنگی را که تظاهرات مسالمت آمیز ترتیب داده بودند ، مطیع کند.

یک شبکه آمریکایی گزارش داد که اگرچه این خودرو به چند نفر اصابت کرد ، اما شهردار طلاهاسی ادعا کرد که هیچ کس در این سانحه “به طور جدی مجروح” نشده است.

شبکه سیانید همچنین در یک مقطع گزارش داد قانونی در ممنوعیت آموشود در شهرهای کلیولند و سیاتل تصویب شده است.

اعتراضات بخش های مختلف ایالات متحده علیه یورش شدید پلیس به ایالات متحده نیز در مقابل کاخ سفید برگزار شد.

براساس گزارش رسانه های آمریكا ، پلیس آمریكا برای پراكنده كردن معترضین و جلوگیری از ورود آنها به كاخ ریاست جمهوری از تجهیزات ضد شورش ، عصا و گاز اشک آور استفاده كرد.

ترامپ که از ادعاهای مبهم ، تحریک آمیز و تهدیدآمیز معترضان در روزهای اخیر به خشونت پلیس آمریكا بر علیه مردم رنگی نپرداخت ، گفت: “من اجازه نخواهم داد كه سارقان مسلط شوم … این اتفاق نخواهد افتاد.” دولت من جلوی خشونت اراذل و اوباش را خواهد گرفت و این کار را کاملاً انجام خواهد داد. “ناآرامی ادامه نخواهد یافت.” (جزئیات بیشتر)

روز دوشنبه هفته گذشته ، یک افسر پلیس تلاش کرد جورج فلوید ، مرد 46 ساله ای را که غیرمسلح بود دستگیر کند. ویدئوی این حادثه نشان داد که پلیس آمریکایی زانوی خود را بر گردن فلوید گذاشته و از نفس کشیدن او جلوگیری کرده است.

رفتار خشونت آمیز که به مرگ فلوید پایان داد ، اعتراضات گسترده ای را از طرف آمریکایی ها برای رنگ آمیزی در مینیاپولیس و چند شهر بزرگ دیگر برانگیخت.

سن دیگو

شیکاگو

فیلادلفیا

لس آنجلس

انتهای پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا