بین الملل

معترضان در آمریکا، ترامپ را به مبارزه طلبیدند+ تصاویر

به گزارش گروه اخبار بین الملل آنا ، هزاران آمریکایی در روز استقلال به اعتراض به خشونت پلیس و نابرابری نژادی ادامه دادند. این اعتراضات با افزایش عصبانیت علیه ترامپ و اقدامات وی در مبارزه با کورو ویروس ، نژادپرستی منظم و خشونت پلیس دامن زده شد.

به نقل از دیلی میل ، اعضای گروه سیاه پلنگ وارد بنای کوه سنگی در جورجیا شدند. در نیویورک پرچم های ایالات متحده در نزدیکی برج ترامپ آتش گرفتند ، تندیس کریستوفر کلمبوس در بالتیمور و مریلند سرنگون شد و واشنگتن دی سی ، شیکاگو ، لس آنجلس ، پیتسبورگ و سایر ایالت های آمریکا اعتراض کردند. .

در ایالت جورجیا ایالات متحده ، 100 عضو گروه Black Panther در پارک کوه آتلانتا استون حضور داشتند و خواستار حذف بنای کوه سنگی شدند.

سنگ بنای سنگی ، دزدان دریایی در صخره ای در جنوب شرقی آتلانتا ، شاید باکره ترین بنای تاریخی برده داری باشد.

علیرغم درخواست های طولانی برای از بین بردن آنچه که به عنوان سمبل برده داری در نظر گرفته می شود ، تندیس های غول پیکر سه قهرمان سواره نظام کنفدراسیون جنوبی در حومه ایالت جورجیا ، که توسط قانون ایالتی محافظت می شوند ، به طرز ناخوشایند نمایش داده می شوند.

این مجسمه ها مانند بسیاری دیگر از مجسمه های کنفدراسیون در جنوب (طرفداری از برده داری در طول جنگ های انقلابی) به آمریکایی ها تبدیل شده اند ، که برخی از آنها اعتقاد دارند به ایدئولوژی های نفرت احترام می گذارند ، در حالی که برخی دیگر آن را ادای احترام به میراث جنوب می دانند.

ساکنان آمریکای شمالی با سلاح گرم و شعارهای کره ای به محل برج 58 طبقه ترامپ راهپیمایی کردند و در برخی موارد پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

فیلمی که در بیرون برج ترامپ در نزدیکی میدان کلمبوس نیویورک به نمایش گذاشته شد ، گروه بزرگی از معترضان را نشان داد ، ظاهراً از یک گروه انقلابی ، در حال آماده سازی برای آتش زدن پرچم آمریکا بودند.

یکی از سخنرانان این رویداد “قتل های پلیس ، قتل ها و حبس گسترده سیاه” را یکی از دلایل بسیاری عنوان کرد “ایالات متحده غیرقابل قبول است”.

پرچم بزرگ آمریكا نیز به آتش كشیده شد زیرا معترضین شعار می دادند “برده داری ، قتل عام و جنگ … آمریكا هرگز عالی نبود”.

این راهپیمایی که توسط گروهی از فعالان موسوم به “شوالیه های ویرجینیا” برگزار شد ، همچنین یادبود دونکان لامپ 21 ساله بود که در ماه مارس توسط پلیس در ماه مارس در خانه اش در ایالت ویرجینیا به ضرب گلوله کشته شد. مریلند در حین حمله غافلگیرانه. بوده است.

انتهای پیام / 4129 /

دکمه بازگشت به بالا