بین الملل

ترامپ: آمریکا خوار و حقیر شده است

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین آمریکا ، طی سخنرانی در کنوانسیون جمهوری خواهان در گرینویل ، کارولینا ، شمال گفت: “جمهوری خواهان در انتخابات (کنگره) 2022 فرصت بزرگی خواهند داشت و بقا به انتخابات جمهوری خواهان در همه سطوح بستگی خواهد داشت.”

اضافه: مرز کشور ما کاملاً باز است و مهاجرت غیرقانونی سر به فلک کشیده است. مواد مخدر در کشور جریان دارد ، قیمت بنزین در حال افزایش است و صنایع ما در معرض حملات سایبری قرار دارند. این بدان معناست که به کشور و رهبران خود احترام نگذاریم و ما در مورد تعظیم رهبران خود در برابر چین صحبت می کنیم.

ترامپ ادعا کرد که دولت جو بایدن ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده ، نوعی ایدئولوژی غلط را در ایالات متحده ترویج می کند ، که منجر به ایجاد تفرقه بیش از وحدت خواهد شد.

وی گفت که دولت بایدن نیز آیین نامه هایی را برای آموزش دانش آموزان آمریکایی با آموزه های چپ گرایانه سمی ، از جمله نظریه حساس به نژاد ، وضع کرده است.

ترامپ هشدار داد: بدون مرزهای قوی و انتخابات عادلانه ، کشور ما می تواند به عنوان یک دیکتاتوری شناخته شود و اداره شود. من کسی نیستم که بخواهد دموکراسی آمریکایی را متزلزل کند. من شخصی هستم که سعی در حفظ دموکراسی آمریکایی دارم.

رئیس جمهور سابق همچنین دولت بایدن را مقصر بحران در مرزهای جنوبی کشور دانست و گفت: دموکرات ها ایالات متحده را به پناهگاه بیگانگان جنایتکار تبدیل کرده اند. مسئله این مرز فقط آغاز فاجعه های دولت بایدن است.

وی افزود: بایدن توسط مذاکره کنندگان چینی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مورد تمسخر علنی قرار گرفت. آنها بایدن را مسخره می کنند و با او می خندند و کشور ما را تحقیر می کنند.

در همین حال ، ترامپ ادعای روابط خوب با پوتین را دارد.

وی گفت: “من روابط بسیار خوبی با پوتین دارم ، اما هیچ کس به اندازه من نسبت به روسیه سخت نگرفته است.”

در مقاله ای که روز شنبه توسط واشنگتن پست منتشر شد ، بایدن تأكید كرد كه واشنگتن و متحدانش آماده رویارویی با چالش های امنیتی و حاكمیت روسیه هستند ، اما ایالات متحده به دنبال رویارویی با مسكو نیست و مذاكرات قریب الوقوع بین روسای جمهور روسیه وجود دارد و ایالات متحده کشورها در ژنو فرصتی خواهند داشت تا در مورد زمینه های همکاری ، از جمله ثبات استراتژیک و کنترل تسلیحات ، بحث کنند.

ترامپ در بخشی دیگر از سخنرانی خود گفت: “چین باید همه بیماری های تاجگذاری را به همه کشورها جبران کند.”

وی افزود: همه کشورهای جهان باید 10 تریلیون دلار غرامت خسارت وارده توسط چینی ها به چین بپردازند و این کمترین میزان غرامت است که می توان در چین به دلیل همه گیری تاج طلب کرد.

ترامپ همچنین از دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده ، به دلیل “مخالفت با توصیه های خود در مورد کووید” انتقاد کرد.

وی گفت: در ابتدا فاوسی بسیار محکم گفت که شما نیازی به پوشیدن ماسک ندارید ، و سپس او شروع به پوشیدن آن کرد و به یک طرفدار افراطی استفاده از ماسک تبدیل شد.

ترامپ گفت: “در ایالات متحده دولتی وجود داشت كه باید بخاطر همه دستاوردهایش در مبارزه با Covid 19 و مبارزات واكیناسیون فعلی تشكر شود.”

رئیس جمهور سابق همچنین دولت بایدن را به جلوگیری از تحقیقات کامل در مورد ریشه های Covid 19 متهم کرد.

ترامپ همچنین از دولت بایدن به دلیل رد خط لوله کیستون انتقاد کرد و گفت: “اگر شما از نظر محیط زیست دوست باشید ، این خط لوله بسیار بهتر از راه آهن است ، اما آنها آن را در طول پروژه خط لوله گاز نورد جریان داده رد کردند.” 2 پشتیبانی

وی افزود: بایدن خط لوله ما را رد کرد ، اما خط لوله روسیه را که برای رسیدن به آلمان و سایر مناطق اروپا کاملاً مسدود شده بود تأیید کرد.

خط لوله گاز کیستون یک سیستم خط لوله برای انتقال نفت خام آلبرتا از هاردیستی کانادا به پالایشگاه های ایلینوی ، اوکلاهما و تگزاس است.

311311

دکمه بازگشت به بالا