بین الملل

چرا ترامپ نزد ایرانیان منفور است

عملکرد # ترامپ در چهار سال گذشته نشان داده است که پایه های # فاشیسم بین المللی را دارد و می تواند جهان را به سمت یک جنگ جهانی جدید سوق دهد و بنابراین در اکثر کشورهای جهان و در اکثر مردم محبوب نیست از نظرسنجی ها آنها می خواهند # بایدن در این دوره از # انتخابات_آمریکا پیروز شود.

در ایران ، در حالی که بیشتر مردم به انتخابات این کشور اهمیتی نمی دهند ، اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علاقه شدیدی به شکست دونالد ترامپ دارند. این شور به معنای اهمیت دادن به جو بایدن ، رقیب دموکرات ترامپ نیست ، بلکه عمق نفرت مردم ایران از اقدامات # ظالمانه و # وحشیانه دونالد ترامپ است.

رئیس جمهور بازیکنان آمریکایی ، دونالد ترامپ ، تنها مقام عالی رتبه آمریکایی بود که شخصاً دستور شهادت سردار و قهرمان ملی عزیز ایران ، ژنرال # حاج_قاسم_سلیمانی را صادر کرد و از ده ها میلیون نفر ابراز تاسف کرد “ایرانیان به خاطر این شرارت و جنایت بزرگ. # ایرانیان هرگز این وحشیگری را فراموش نمی کنند و برای همیشه از دست دادن سنگین # سردار_ملی خود را به یاد می آورند. در جنایتی دیگر ، ترامپ از توافق نامه تاریخی # برجام خارج شد و تحریم های گسترده # ظالمانه تری را علیه تاریخ ایران و در شرایط بحران جهانی ناشی از شیوع آن اعمال کرد. # ویروس کرونا ، کلیه دسترسی ایران به اقلام و تجهیزات پزشکی و پزشکی. با مسدود کردن سلامتی ، ایرانیان هرگز فراموش نخواهند کرد که والدین و فرزندانشان به دلیل تحریم لوازم پزشکی در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند.

عناصر بی رحمانه ترین گروه های تروریستی دستان خون آلود مردم ایران در کارگاه کاخ سفید با مقامات دولت ترامپ عکس یادگاری گرفتند و نمک را بر روی زخم های خانواده های حدود 17000 نفری پاشیدند شهدای ترور و اکنون دشمنان # عبری و # عرب مردم ایران تمام تلاش خود را می کنند. آنها بر ظهور مجدد ترامپ در دفتر بیضی کاخ سفید متمرکز شده اند ، این یکی از دلایل نفرت # ایرانیان_ از ترامپ است و بنابراین از شکست غم انگیز ترامپ در آن دوره مضطرب هستند. از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، گرچه آنها معتقدند تمرکز اصلی سیاست استراتژیک ایالات متحده علیه ایران # گستاخانه و ظالمانه است.

2323

دکمه بازگشت به بالا