بین الملل

نگرانی اروپا از موج دوم کرونا /3 مقام پزشکی آمریکا قرنطینه شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا. آمار منتشر شده نشان می دهد که تا کنون حداقل 4 میلیون و ۱۰۱ هزار و 975 نفر در سراسر جهان برای coronavirus آلوده شدند که در میان ۲۸۰ هزار و 451 نفر جانشان را از دست دادند و علاوه بر 1 میلیون و ۴۴۱ هزار و 773 نفر بهبودی داشته باشد. آمریکا همچنان بیشترین تعداد افراد مبتلا و فوتیهای مربوط به ویروس “کووید-۱۹” در جهان است.

ادامه مطلب:

ابراز ناتوانی از مغلوب ساختن پیشی جستن مقابله با شیوع کرونا

آمریکا

سه مقامات ارشد پزشکی آمریکا به دلیل تماس با افراد مبتلا به کرونا و احتمال ابتلا به این ویروس قرنطینه آنها. “آنتونی فائوچی” ۷۹, پیر, مدیر “موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی” آمریکا و عضو تیم کاخ سفید برای کار با تاج خود را قرنطینه است.

واشنگتنپست نیز گزارش داد “رابرت ردفیلد” 68 ساله., مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده به دلیل که “رابطه کمخطر” با فرد مبتلا در کاخ سفید برای دو هفته آینده توسط ارتباط تصویری کارش ادامه خواهد داد.

رویترز همچنین گزارش داد “استفان یونجه” کمیسر “غذا و دارو به دلیل” به مشورت با فردی که مورد آزمایش قرار Koruna به او مثبت است در این دو هفته در قرنطینه آن است.

خوب رئیس جمهور, باراک اوباما, رئیس جمهور سابق آمریکا به شدت از عملکرد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن., رئیس جمهور فعلی در واکنش به شیوع ویروس کرونا است انتقاد بود. او در یک کنفرانس تماس با مدیریت خصوصی در دولت در این زمینه است که نسبتا پر هرج و مرج و مخرب هستند شرح داده شده است.

باراک اوباما

باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا

پشتیبانی worldometers تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا 1 میلیون و ۳۴۷ هزار و 310 نفر و در مجموع قربانی این ویروس ۸۰ هزار و ۳۷ مورد گزارش. ایالت نیویورک در ادامه با ۳۴۳ هزار و ۴۰۹ مورد جذاب و ۲۶ هزار و ۷۷۱ جذاب مورد کانون بیماری کرونا در ایالات متحده است.

اداره آمار کانادا اعلام کرد بیماری کرونا نرخ بیکاری در کانادا بالاترین میزان در 40 سال, آخرین کشد. از آغاز شیوع بیماری کرونا است که بیش از ۳ میلیون نفر شغل خود را از دست اند.

تعدادی از این کار از دست دادن در یک ماه دو برابر از 1 میلیون در ماه مارس به حدود ۲ میلیون نفر در ماه گذشته (مارس) رسیده است. نرخ بیکاری کانادا ۵.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۳ درصد است که دومین رکورد بیکاری در ماه دسامبر ۱۹۸۲ نیست.

تا کنون کانادا 67 هزار و 702 به مردم کرونا مبتلا شده و 4 هزار و 693 نفر دیگر تهدید توسط عفونت پا هستند.

مجله پزشکی “لانست” در یادداشتی انتقادی ژایر بولسونارو., رئیس جمهور برزیل بزرگترین تهدید به توانایی کشور در زمینه مهار ویروس کرونا توضیح داده شده است. در این کشور خطرناک ترین در امریکا وجود دارد اما بولسونارو شدت بیماری تحت بررسی ” بررسی اقدامات لازم برای منع ترافیک با فرمانداران درگیر است.

ژایر بولسونارو

ژایر بولسونارو., رئیس جمهور برزیل

تا کنون برزیل 156 هزار و 61 نفر به کرونا مبتلا شده و 10 هزار و 656 نفر دیگر ابتلا به این ویروس فوت کردهاند.

اروپا

ژان-کلود یونکر رئیس جمهور سابق کمیسیون اروپا هشدار داد این اقدام از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بستن مرزهای خود را برای جلوگیری از شیوع کرونا و مسدود نگه داشتن مرزهای طولانی مدت خسارات زیادی به این اتحادیه به شرح زیر خواهد بود.

او خواستار توجه و کمک مالی بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد و عنوان کرد: کشورهای عضو امروز تنها به فکر نیازهای شما و بودجه ضروری است اتحادیه اروپا به تامین امنیت. در آینده ای نزدیک این وحدت خواهد بود از دست داد.

ژان-کلود یونکر

ژان-کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا

در برخی از کشورهای اسپانیا از جمله کاهش آمار روزانه مرگ ادامه خواهد داد اما نگرانی این است که آرامش قوانین ممنوع ترافیک ممکن است موج دوم شیوع این آگهی. علاوه بر این با یک ضربه از بازار و زنجیرههای تامین کالا, دولت برای پیامدهای اقتصادی بحران در حال آماده شده است.

تا کنون در اسپانیا و 282 هزار و 783 به مردم کرونا مبتلا شده و 26 هزار و 478 نفر دیگر ابتلا به این ویروس فوت کردهاند.

این هفته در ایتالیا به کاهش قوانین منع ترافیک شروع می شود. برای زنده ماندن با وجود نگرانی از شیوع موج دوم کنار تصویب سپاه در فضای منطقه و در منطقه شما و خانواده دیدار بر روی بروید.

تا کنون در ایتالیا 218 هزار و 268 نفر به کرونا مبتلا شده و 30 هزار و 395 نفر دیگر ابتلا به این ویروس فوت کردهاند.

فرانسه نیز کمترین روزانه رقم از مرگ برای بیش از یک ماه از آخرین گزارش این است که ۸۰ مورد ۲۴ آخرین.

در فرانسه فردا با کاهش قوانین برای ممنوعیت ترافیک و…. این ماسک در هنگام استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی و همچنین برای مدارس دوره راهنمایی اجباری خواهد بود. مغازه ها و بازارهای عرضه کننده کالاهای غیرضروری بار دیگر درهایشان را باز مدارس بهتدریج بازگشایی آن است.

تا کنون فرانسه 176 هزار و 658 به مردم کرونا مبتلا شده و 26 هزار و 310 دیگران شکست ابتلا به این ویروس فوت کردهاند.

روسی هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در برابر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم با وجود لغو این رژه نظامی با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار می شود. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پایان پایین تر صدا در بنای جاودان شعله رز گذاشت.

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

قوانین ممنوعیت ترافیک در اواخر ماه مارس بخشی از روسیه اجرا شده است اما این کشور در حال حاضر با نزدیک به ۲۰۰ هزار مورد خطر از نظر گستردگی شیوع پنجمین کشور در جهان است.

از سوی دیگر سازمان خدمات اضطراری روسیه و واتیکان اعلام کرد در طبقه نخست بیمارستان برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شمال مسکو در نظر گرفته شد., آتش شده است.

مقامات روسی از مرگ حداقل یک نفر در آتش حاکمیت.

با توجه به آخرین آمار در 24 ساعت گذشته 104 نفر دیگر مبتلا به ویروس کرونا روسیه جان خود را از دست دادن کل قربانی کرونا در این کشور یک هزار و 827 نفر رسیده است. همچنین بیش از 10 هزار نفر دیگر برای روسیه ویروس کرونا بودند با مقدار زیادی از بیماران مبتلا به کرونا در کشور ૦ لبه بیش از 200 هزار نفر از مردم استفاده می شود.

غرب آسیا

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد اولویت های مرحله کنونی برای این گروه در عراق رژیم و خلیفه مبارزه با ویروس کروناست.

افزود: باید برای مقابله با این ویروس و حفظ سلامت مردم در تمام زمینه های سازمانی, پزشکی, انسان, بهداشت, اجتماعی, خیریه و معنوی با هم کار کنیم.

و خاموشی ملی اسلامی بحرین

و خاموشی ملی اسلامی بحرین

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین گفت: مردم بحرین فصل به یکدیگر از هیچ تلاشی برای کمک و همکاری برای مقابله با این ویروس و حفظ سلامت از میهن و ساکنان آن نیست.

شده است در بحرین 4 هزار و 774 نفر به کرونا مبتلا شده و تنها هشت نفر در معرض خطر عفونت پا هستند.

آسیایی

کمیسیون ملی بهداشت و درمان چین امروز یکشنبه در مورد وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور تبلیغات ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در چین ثبت شده است. دو موضوع موارد روزانه کرونا در چین در حالی رخ می دهد که روز قبل یک مورد ثبت شده بود و ابتلای ۱۴ نفر بیشترین تعداد ابتلای روزانه ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت) بود.

عادی ૦ انگلیسی زندگی در چین پس از مهار ویروس کرونا

از جمله موارد جدید کل کل HIV ویروس کرونا در چین ۸۲ هزار و 901 نفر افزایش یافته است و تعدادی از بیماران به درمان حتی ۷۸ هزار و 120 رسیده است.

کره جنوبی نیز خبر از دو رقمی در مورد تاج و رکورد شکسته یک ماه داستان جذاب. مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در کره جنوبی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ مورد جدید جذاب کرونا ثبت بالاترین میزان ابتلای روزانه در ماه های اخیر بوده است.

دلیل اصلی برای دو رقمی دوباره مورد کره جنوبی, حضور یک فرد با یک تاج متعدد شب شده است. در هفته های اخیر در کره جنوبی ابتلای روزانه به کرونا تک رقمی و حتی صفر گزارش شد.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در کره جنوبی گفت: هیچ مورد فوتی و فوری بیماران مبتلا به کرونا در کره جنوبی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده و تعداد قربانیان تعدادی از ۲۵۶ ثابت می ماند.

مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی در دفاع تلویزیونی در مورد دو موضوع ابتلای روزانه به گذشته برای مردم این کشورها در مورد خطر موج دوم شیوع کرونا هشدار داد. و گفت: تا زمانی که کار (برخورد با تاج و مهار آن) تمام نشده است و کار در حال پیشرفت است. در حالی که در پایان باید پر از هوشیاری ما ، هرگز نباید ૦ موضوع در پیشگیری از شیوع گاردمان را پایین بیاوریم.

پایان پیام/4033/

دکمه بازگشت به بالا