تندرستی

چرا باید از نخ دندان استفاده کرد؟

چرا از نخ استفاده می کنیم

شایعترین شکل لثه لثه هایی است که روی دندان ها و لثه ها ایجاد می شود (بدون لثه های زرد و زرد که دندان را تشکیل می دهند). پلاک گیاهی پیچیده است که در بیش از 800 گونه یافت می شود و در دهان ما یافت می شود.

این جهان مانند یک شهر است ، و مانند این است که خداوند آن را ویران کند. با این حال ، باکتری ها می توانند عملکرد و کارآیی خود را دوباره بسازند ، بنابراین مسواک زدن اغلب کار می کند. اما مسواک زدن در از بین بردن پلاک بین دندانها خوب نیست و جمع آوری این دندان ها می تواند منجر به پوسیدگی دندان شود و باید از کاشت دندان استفاده شود.

اگر پلاک در دندان طولانی باشد ، ماهی به ماده سختی به نام حساب (Calculus) تبدیل می شود و این می تواند باعث ایجاد بیماری لثه شود. برای خاتمه این امضا باید از قفل های آزاد استفاده شود.

چرا از نخ استفاده می کنیم

چرا فشار خون بسیار مهم است؟

دقیقاً همانطور که پزشک با مراجعه به پزشک ، ویزیت های شما را راهنمایی می کند ، جراح با لمس و بررسی فشار خون واقعیت های موجود در باغ های شما را حفظ می کند. همچنین امضای از ترکیب دندان ، زرد و قرمز و بوی بد دهان مهمتر است.

نوع نخ باید مانند دندانهای فعلی باشد. در موارد خاص مانند شکاف بین دندان ها و کاشت های دندانی از نخ استفاده نمی شود و برای کار با برس های خاص لازم است.

sciencealert.com

2121

دکمه بازگشت به بالا