تندرستی

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

برنامه های دزدی دریایی و جاسوسی می تواند بسیار خطرناک باشد. دانستن نحوه هک کردن یا نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن شما می تواند بسیار مفید باشد. تلفن و رایانه ما دو رسانه اصلی هستند که هر روز از آنها استفاده می کنیم. بنابراین اگر کسی تلفن داشته باشد. دسترسی به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن (از لیست تماس شما) ، تصاویر ، فیلم ها ، اسناد و پیام های متنی می تواند بسیار مخاطره آمیز باشد. اما علائم نصب برنامه های جاسوسی یا دزدی دریایی چیست؟

باتری تلفن به سرعت تمام می شود

یکی از نشانه های بارز هک شدن این گوشی این است که باتری گوشی خیلی سریع تر از حد لازم تخلیه می شود. در حقیقت ، زیرا تلفن جاسوسی همیشه فعال است ، از انرژی زیادی استفاده می کند و باتری را در طی این فرآیند تخلیه می کند.

تلفن شما خیلی گرم است

علاوه بر سرعت شارژ زیاد تلفن همراه ، بعضی اوقات تلفن بسیار داغ است و همین امر باعث می شود مصرف سریعتر داده ها از اینترنت سریعتر از حد معمول باشد.

پیام های خطرناک و مشکوکی دریافت کنید

شاید برای حضور در مهمانی ناشناس پیامی دریافت کنید ، شاید یک پیوند از شما پول بخواهد ، شاید افراد ناشناس از شما اطلاعات شخصی شما را بپرسند و بسیاری موارد مشابه می تواند خطرناک باشد.

شما از آپلودهای عمومی استفاده کرده اید

درست است که این روزها در بسیاری از کافه ها و مراکز عمومی ایستگاه های شارژ وجود دارد ، اما بعضی اوقات هکرها اطلاعات کاربر را با کمک پورت های USB سرقت می کنند ، بنابراین بسیار مراقب باشید که گوشی خود را در مکان های ناشناخته شارژ نکنید. یو اس بی.

از شماره های ناشناس یک تماس یا متنی دریافت کنید

ممکن است تماس ها و متون ناشناخته و خطرناک تری دریافت کنید ، ممکن است شماره هایی به کتاب آدرس شما اضافه شود که هنوز آنها را نمی شناسید. این می تواند نشانه ای بسیار خطرناک باشد. ممکن است در گوشی شما جاسوسی نصب شده باشد که می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد.

17302

دکمه بازگشت به بالا