عمومی

چند اصل مهم که باید در هنگام انتخاب و خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور سایت تاسیسات دات کام بدانید

راهنمای خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور

1- داکت اسپلیت ایران رادیاتور را باید با آگاهی از مشخصات آن خریداری نمود. قبل از خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور، برای تعیین ظرفیت بار خنک کننده و گرمایشی، نوع دستگاه داکت اسپلیت از طریق تلفن با یک شرکت معتبر متخصص در این زمینه مشورت کنید و در صورت امکان، تکنسین باید به سایت مراجعه کند.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور را برای اینکه خاطر خریداری کنید، باید به زیرسازی دستگاه داکت اسپلیت، که توسط طراح ساختمان ساخته شده است توجه کنید، زیرا باید با ابعاد واحد داخلی و اندازه آن هماهنگی کامل داشته باشد. از لوله‌های مسی و کابل برق با دستگاه مورد نظر. برای جلوگیری از مشکلات از قبیل پس دادن داکت اسپلیت ایران رادیاتور به فروشنده و نصب غیر اصولی روبرو نشوید.

2 – هنگام خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور، به نکات مهمی که ذکر شد، علامت اختصاری (Db) کم صدا، کم مصرف برق با برچسب (A) اینورتر، (EER) با بازده بالا، مصرف گاز مبرد (R410) توجه کنید.

گفتنی است با توجه به مذاکرات اخیر در مورد اقلیم در اجلاس پاریس و تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین، مبرد 22 R دیگر از سال 2020 تولید نمی‌شود و در آینده نزدیک قطعاً با مشکل شارژ گاز داکت اسپلیت ایران رادیاتور در اینجا برخورد خواهید کرد. متأسفانه، برخی از واردکنندگان و توزیع کنندگان از نادانی مصرف کننده استفاده می‌کنند و کانالهای شکافته مناسب برای آب و هوای گرمسیری T3 را در مناطق معتدل T1 ارائه می‌دهند، که این هزینه هزینه‌های برق را بسیار بالا می‌برد. مالیات مصرف کننده بالاتر از حد انتظار.

3 – حتماً شنیده‌اید که بدون دلیل قیمت پایینی وجود ندارد و قیمت بی پروا است! این ضرب المثل قدیمی معمولاً از آب خارج می‌شود و محصولات گران قیمت معمولاً دارای ارزش افزوده هستند. اما گاهی اوقات عقل قیمت گذاری کالا سودآوری شرکت‌ها و توزیع کنندگان است و نه ارزش بالاتر محصول. این حقوق مصرف کننده است و شما نباید هزینه‌های هنگفت تبلیغات را از جیب مشتری خارج کنید.

4- یکی از مهمترین موارد بعد از خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور که بسیار مهم است نصب آن است. با در دست داشتن کارت گارانتی و تماس با خدمات پس از فروش مارک خریداری شده و اعلام آدرس محل نصب و مدل، شماره سریال دستگاه شما در لیست انتظار قرار می‌گیرد و به طور معمول از طریق آدرس به تکنسین ارسال می‌شود دستگاه را در 24-72 ساعت کاری نصب کنید. پس از مراجعه به محل نصب و پس از ذکر هویت، تکنسین باید کارت ویژه‌ای برای خدمات پس از فروش ارائه دهد، قبل از شروع کار نصب، تکنسین باید تمام مراحل کار و هزینه‌های احتمالی نصب را با خریدار در میان بگذارد.

در نظر داشته باشید که قیمت‌های تبلیغ شده باید مطابق با نرخ شرکت باشد و قبل از تسویه حساب نصب داکت اسپلیت ایران رادیاتور حتماً با شرکت هماهنگ شوید. تکنسین قبل از نصب دستگاه باید از ایمن بودن لوله‌های مسی و کابل ارتباطی اطمینان حاصل کند و در این زمینه باید آزمایش گاز نیتروژن انجام شود. اگر در این زمینه تجربه کافی نداشته باشید، مشکلات زیادی وجود خواهد داشت. نکته مهم دیگر این است که تکنسین باید در آهنگری مهارت کامل داشته باشد و واحد تقسیم مجرای داخلی که در سقف کاذب قرار می‌گیرد، نباید لرزیده و صدای غیر استاندارد تولید نشود.

 

سایت هدف:

https://www.daikin.com/products/ac/lineup/split_multi_split/

https://en.damatajhiz.com/products/107/media-tropical-duct-split

 

دکمه بازگشت به بالا