استان ها

تلاش پرستاران جلوه‌گر ایثار و فداکاری‌ رزمندگان دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا d’Abadeh ، محمد رستم پور ، رئیس واحد اسلامی دانشگاه آزاد در آباده ، با رئیس بیمارستان امام خمینی آباده ، کادر پزشکی و دانشجویان پرستاری خدمت کرد همزمان با میلاد مبارک حضرت زینب و جشن روز پرستار. آنها از بیمارستان بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست گفت: “تلاش پرستاران نشان دهنده تحول و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و شهدای سلامت نشانگر فداکاری و ایثارگری پرستارانی که حافظه آنها برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند. “

اوضاع فوق العاده است و فشار زیادی به پرستاران وارد می شود

رستم پور با بیان اینکه بسیاری از پرستاران این بیمارستان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده یا فارغ التحصیلان این مرکز هستند ، خاطرنشان کرد: “ما بسیار خوشحالیم که در این شرایط خاص فارغ التحصیلان این دانشگاه در خدمت افرادی است که در جامعه رنج می برند “.

مرضیه نیکو ، رئیس بیمارستان امام خمینی آباده نیز با ابراز خرسندی از جلسه دانشگاهیان گفت: “با توجه به شرایط فوق العاده و فشار شدید بر پرستاران ، رضایت زیبا و پسندیده خداوند دانش آموزان روحیه خود را جوان و تقویت می کنند. “

سعید جاویدی ، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد آباده نیز توضیح داد: یک پرستار با گسترش مشکلات بیمار خود را فراموش کرده و سعی می کند تا بیمار در سایه فداکاری شخصی بهبود کامل یابد. .

به گزارش آنا ، در پایان این دیدار از سفیدپوستان بی ادعای بیمارستان امام خمینی آباده با تندیس مقاومت و شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا