استان ها

دوران دفاع مقدس هویت مردم شجاع ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا نیشابور ، سردار حسین سلیمانی در جشن هفته دفاع مقدس که در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد ، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس هویت مردم شجاع ایران اسلامی مورد رسیدگی قرار می گیرد و می توان ساعت ها درباره آن صحبت کرد. ما از خانواده شهدا ، جانبازان آزادگان و ایثارگران تشکر می کنیم و نسبت خانواده رزمندگان را برابر نقش و مشارکت خود رزمندگان می دانیم.

وی افزود: “جهاد دروازه ای از بهشت ​​است که به روی اولیای خدا باز شده و دفاع مقدس مایه افتخار شده است”. زیرا ما در خارج از مرزها با متجاوزان جنگیدیم و نه در داخل میهن اسلامی. در جنگ تحمیلی ما با حدود هشتاد کشور حامی رژیم بعث جنگیدیم و شرق و غرب برای کمک به این رژیم گرد هم آمدند. ما بیش از 40 سال است که با ایالات متحده می جنگیم و دقیقاً وضعیت قبل و بعد از انقلاب تحقیر آمریکا پس از انقلاب را نشان می دهد. آنها سعی کردند انقلاب یا حتی تجزیه ایران اسلامی را سرنگون کنند ، اما با وجود عدم دفاع ، با رهبری امام و حمایت مردم و تلاش نیروهای مسلح توانستیم دشمن را شکست دهیم.

فرمانده تیپ 21 زرهی امام رضا (ع) اعلام کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ، یک جوان ساده از کرمان می آید و شهید سلیمانی می شود و با شهادتش ، خلق می کند. مدرسه شهید سلیمانی در جهان در واقع دفاع مقدس باعث شده است که به خود اعتماد کنیم و این سرمایه است.

وظیفه مسئولین است که ابعاد مختلف دفاع مقدس را بشناسند و آن را به جامعه منتقل کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نیز خون پاک شهدای دفاع مقدس را نعمت میهن اسلامی و ضامن امنیت و سربلندی ایران اسلامی کنونی دانست و گفت حفاظت از این میوه گرانبها همه وظیفه

سید مجتبی موحدی فر با اشاره به افتخار خانواده شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران ، گفت: اگر ایثار و فداکاری شهدا نبود ، ما اکنون در امان نبودیم ؛ بنابراین ، مسئولان وظیفه دارند با خدمت به مردم و ارج نهادن به دوران دفاع مقدس ، آنها را جبران و قدردانی کنند. وظیفه دیگر مسئولان شناخت ابعاد مختلف و گاه ناشناخته دفاع مقدس و انتقال آن به جامعه است.

به گزارش آنا ، در این مراسم چند تن از مسئولان بسیج به ایراد سخنرانی و یاد دوران مقدس پرداختند و از زحمات چند تن از کارگران معلم بسیجی قدردانی شد.

انتهای پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا