ایرانی کسب و کارتندرستی

آیا گانودرما برای زگیل تناسلی مفید است

تأثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی به دلیل خواص بی نظیر این قارچ و اثرات منحصربفردی که دارد، بسیار مورد توجه محققین قرار گرفته است. فواید قارچ گانودرما از جمله بهبود سلامت عمومی افراد و نیز افزایش طول عمر در تحقیقات مختلفی اثبات شده است. به جز این، قارچ مذکور برای درمان بسیاری بیماری ها از جمله زگیل تناسلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و پک قهوه گانودرما جزو داروهای مفید برای درمان زگیل تناسلی است. در واقع مصرف قارچ قارچ گانودرما سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و قدرت بدن در مبارزه با این بیماری را مانند درمان سایر بیماری ها افزایش می یابد.

 

زگیل تناسلی چیست؟

یا( HPV ( نوعی بیماری جنسی است که به دلیل تماس جنسی یا استفاده از وسایل آلوده پدید می آید. این بیماری به صورت زائده های پوستی در نواحی کشاله ران، دور لب ها و دهان، اطراف مقعد و ناحیه تناسلی به وجود می آید. ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV عامل انتشار این بیماری می باشد.

همیشه نمی توان زگیل های تناسلی را به راحتی با چشم رویت کرد زیرا آنها بسیار کوچک بوده و گاهی هم به رنگ پوست هستند. از این رو حتی ممکن است از وجود این زگیل بی خبر باشد و بعدا با علائمی نظیر خونریزی، ترشحات ناحیه تناسلی، خارش یا سوزش متوجه این بیماری شوید. این ویروس برای زنان می توان بسیار خطرناک باشد و آنها را به سرطان دهانه رحم مبتلا سازد. بنابراین، درمان سریع زگیل تناسلی اهمیت بسیار زیادی دارد.

مطالعات متعددی نشان داده اند که مصرف روزانه دمنوش قارچ گانودرما می تواند روی بهبود و درمان زگیل تناسلی موثر باشد. از دیگر خواص قارچ گانودرما می توان به جوانسازی پوست، درمان سرطان و کنترل دیابت اشاره کرد.

تأثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی

در تحقیقات پزشکی که HPV یا زگیل تناسلی مورد ارزیابی قرار گرفت مشاهده شد که توانایی های ضد ویروسی قارچ گانودرما در روند این بیماری موثر بوده است. قارچ گانودرما با تقویت در سیستم ایمنی می تواند عملکرد سیستم مذکور را در افراد بیمار بهبود بخشد. همچنین به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها در بازیابی و بازسازی سلول ها نقش مهمی را ایفا می نماید.

لازم به ذکر است که اکثر روش های درمانی که برای زگیل تناسلی وجود دارند موقتی بوده و فقط می توانند ظاهر پوست را پاکسازی نماید. البته واکسن مخصوص آن به نام هم وجود دارد اما به دلیل گونه های بیشمار این نوع ویروس، واکسن نمی تواند از تمامی این ویروس ها ممانعت به عمل آورد. لذا رعایت بهداشت فردی بسیار در این زمینه تأثیرگذار می باشد.

شما می توانید با تهیه و مصرف قارچ گانودرما، سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده و خود را در برابر انواع بیماری ها از جمله زگیل تناسلی ایمن کنید. به منظور تاثیر بهتر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی بهتر است طریقه مصرف آن را از فروشنده قارچ سوال کنید و طبق مشاوره، مقدار مشخصی از آن را به صورت روزانه مصرف کنید تا روند بهبودی خود را مشاهده نمایید.

قارچ گانودرما برای حفظ سلامت قلب

قارچ گانودرما حاوی اسید گانودریک است که موجب بهبود جریان خون شده و  اکسیژن در عضله قلب را تنظیم می‌کند. قارچ گانودرما موجب  کاهش سزح کلسترول بد خون شده و از لخته شدن خون در شریان‌‌ها جلوگیری می‌کند. علاوه بر این مثرف منظم از قارچ گانودرنا موجب کاهش فشار خون می‌شود. کلسترول بالا و فشار خون بالا از عوامل افزاینده خطر ابتلا به بیماری‌ها و مشکلات قلبی است که قارج گانودرنا با کنترل و تنظیم این دو مورد می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند.

گانودرما و زگیل تناسلی

زگیل تناسلی که ناشی از قارچ پاپیلومای انسانی یا همان HPV است از طریق رابطه جنسی به مردان و زنان منتقل می‌شود. این ویروس بسیار خطرناک است. مطالعات بسیار فراوانی در زمینه تاثیر قارچ گانودرما بر روی زگیل تناسلی صورت گرفته است و در نهایت محققین دریافتند که قارچ گانودرما با داشتن عصاره AHCC می‌تواند به راحتی بیماری زگیل تناسلی را درمان کند. برای مصرف قارچ گانودرما به منظور درمان زگیل تناسلی بهتر ایت که با توجه به طعم تلخ و نامطلوب قارچ گانودرما به صورت خام از چای قارچ گانودرما یا دم کرده قادچ گانودرما استفاده کنید.

گانودرما و دیابت

بر اساس تحقیقات صورت گرفته قارچ گانودرما حاوی آنزیم‌هایی است که موجب کاهش سطح قند خون می‌شوند و مصرف منظم از قارچ گانودرما می‌تواند تاثیر خود را بر کاهش قند خون نشان دهد. دیگر تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت این است که می‌تواند موجب رفع و از بین رفتن لکه‌های تیره‌ای که بر روی پای افراد مبتلا به دیابت وجود دارد، شود.

قهوه گانودرما و زگیل تناسلی

قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد. از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است .که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد.

کمیاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند. که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد. بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند.

خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت پودر قهوه سوپریم  اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشدکه این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

تاثیر قارچ گانودرما لوسیدوم بر بیماری زگیل تناسلی ( HPV )

تحقیقات زیستی و پزشکی زیادی، نقش مفید و موثر گانودرما را بر روی بهبود علائم زگیل تناسلی تحقیق و ثبت کرده اند.

در یکی از تحقیقاتی که در آن، از عصاره آبی گانودرما لوسیدوم یا ریشی استفاده شده بود، نتایج حاصل، حاکی از اثر مهارکنندگی آن بر تکثیر سلول های ویروس HPV بود.

در تحقیق دیگری که از ترکیب عصاره گانودرما لوسیدوم و دی کلورومتان استفاده شد، از آنجا که این قارچ دارای ترکیبات فلاوونوئیدی، ترپنوئید ها، و آلکالوئیدها است، همانطور که انتظار می رفت تاثیر مثبتی در کاهش رشد و تکثیر ویروس های دهانه رحم داشت و تحقیقات برای بررسی اینکه کدام یک از این سه ترکیب، نقش بیشتر و اصلی تری در این روند ضد ویروسی دارند، همچنان ادامه دارد.

در تحقیقات انجام شده در مورد تاثیر قارچ های دارویی موثر برای بهبود اثرات خطرناک زگیل تناسلی، دو قارچ ترامیت رنگارنگ و گانودرما لوسیدوم موثر شناخته شدند. گانودرما لوسیدوم در سرکوب زگیل تناسلی پر خطر و به خصوص سرکوب ویروس نوع 16 ( HPV16 ) که موجب بالا رفتن احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم می شود، موثر است

کدام قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی خوب است

مصرف کافه سوپریم گانودرما که ترکیبی از قهوه، قارچ گانودرما لوسیدوم و جینسینگ میباشد . در حال حاضر قویترین نوشیدنی گانودرما به حساب می آید و منجر به ایجاد تعادل و تقویت در سیستم ایمنی بدن میشود . که میتواند باعث کنترل بیماری زگیل تناسلی شده و سرعت بهبودی آن را افزایش دهد

کدام محصولات گانودرما برای زگیل تناسلی

خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. قهوه ماسالا چیست کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود.

از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواندبه اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا