ایرانی کسب و کارعمومی

چرا باید برای پارتیشن شیشه ای استیکر بزنیم؟

ممکن است مدتی بعد از نصب برخی از استیکرهای شیشه پارتیشن، تصمیم بگیرید آن را تعویض و یا به صورت کامل جدا کنید. سؤالی که در این میان به وجود می آید این است که آیا امکان تعویض استیکر پارتیشن شیشه ای هست یا نه؟ بهتر است بدانید این استیکرها کاغذهایی هستند که یک طرف آن ها چسب و طرف دیگر آن ها طرح است. یکی از بزرگترین محاسن استفاده از چنین استیکرهایی این است که شما بعد از گذشت مدتی می توانید به راحتی آن ها را از شیشه ها جدا کرده و طرح جدیدی را برای نصب استفاده کنید. بنابراین استیکر شیشه پارتیشن به صورت کامل قابلیت جداسازی و تعویض را دارد.

اما اگر شما هم علاقه مند شده اید که از این استیکرها برای هرچه زیباتر کردن محیط خانه و یا کار خود استفاده کنید، باید به چند نکته مهم پیش از خرید و نصب توجه کنید. اول از همه باید طرحی که در ذهن دارید را خوب بسنجید و آن را با طراح مطرح کرده و نظر او را هم بپرسید. با اینکه این استیکرها قابلیت جداسازی دارند و شما می توانید بعد از پیاده سازی و نارضایتی از طرح، آن را جدا کنید، اما هزینه های جداسازی را هم باید مدنظر داشته باشید. از این رو حتماً در ابتدا بدانید که می خواهید چه مدل طرحی را پیاده سازی کنید و دوست دارید که فضای محیط پیرامون شما جنبه ای سنتی تر پیدا کند و یا به سمت مدرنیته حرکت کند.

از آنجایی که این استیکرها به صورت متری فروخته می شوند، بنابراین قبل از خرید، میزان استیکر مورد نیاز خود را تعیین کنید. طراحی استیکر پارتیشن اداری از جمله گزینه های محبوب در طراحی داخلی و دکوراسیون شیشه ای مدرن در ایران و فضاهای معماری اداری به شمار می روند. این نوع پارتیشن ها با استفاده از شیشه های شفاف یا مات که دارای طرح ها و الگوهای مختلف هستند، به فضای داخلی زیبایی و جذابیت می بخشند. پارتیشن شیشه ای طرح دار با استفاده از طرح ها، الگوها و استیکرهای متنوع، انتخاب های زیادی را برای تغییر ظاهری و شخصی سازی فضاها ارائه می دهند. پارتیشن شیشه ای طرح دار با استفاده از شیشه های مختلفی تولید می شوند.

این شیشه ها می توانند شفاف، مات، تمام شیشه یا شیشه هایی به صورت فلوت و سوپرکلییر یا کریستال با ضخامت های مختلف باشند. برای تولید شیشه های مات و طرح دار، ابتدا شیشه های معمولی با کیفیت بالا انتخاب می شوند. سپس از طریق فناوری های پیشرفته، طرح ها و الگوهای مختلف بر روی شیشه ها ایجاد می شوند. استیکر پارتیشن شیشه ای طرح دار : استیکرها به عنوان یکی از روش های ایجاد طرح بر روی شیشه های پارتیشن ها به کار می روند. استیکرها عبارت اند از لایه های چسبنده مات که در اجرای پارتیشن شیشه ای مات با طرح های مختلف که بر روی شیشه ها قرار می گیرند. این استیکرها می توانند در طرح ها و الگوهای مختلف، شفاف یا مات و با رنگ‌های گوناگون باشند.

استفاده از استیکرهای پارتیشنی برای محدود کردن دید  به راحتی امکان تغییر طرح ها و شخصی سازی فضاها را فراهم می کند. بسیاری از افراد علاقه مند هستند که بر روی شیشه های موجود در محل کار و یا فضای داخلی خانه خود، استیکرهایی را نصب کنند. ما در ادامه قصد داریم در خصوص این استیکرها و همچنین انواع مختلف آن ها صحبت کنیم. در نهایت به این نکته اشاره می کنیم که آیا می توان استیکر شیشه پارتیشن را تعویض کرد یا نه؟ و اینکه به چه نکاتی باید در زمان خرید این تجهیزات توجه کرد؟ شما عزیزان می توانید برای دستیابی به اطلاعات کافی درباره اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد با ساز و کار همراه شوید.

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست؟

استیکر پارتیشن شیشه ای نوعی برچسب است که بر انواع پارتیشن اداری شیشه ای چسبانیده می شود. آنها یکی از ابزارهای مفید برای زیباتر نشان دادن فضای داخلی هستند به صورت کلی استیکرها در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و شما میتوانید آنها را روی انواع پارتیشن های شیشه ای، چوبی یا فلزی بچسبانید. در حال حاضر افراد زیادی هستند که خواهان استفاده از استیکرها روی شیشه می باشند. از نظر آنها پارتیشن های شیشه ای نسبت به سایرین در جذب استیکرها عملکرد موفقی دارند. با پارتیشن اداری ساویس دکوراسیون شرکت را تغییر دهید

کاربرد استیکر پاریتیشن شیشه ای چیست؟

شما میتوانید از این استیکرها برای پارتیشن های شیشه ای فریم لس استفاده کنید. میتوان گفت انجام این کار نوعی ایده خلاقانه برای فضای داخلی شرکت و محل کار به شمار می آید. برای مثال میتوانید متن، شعار تبلیغاتی و نحوه فعالیت شرکت را با نصب استیکر روی پارتیشن به کارمندان و مشتریان خود معرفی کنید. با انجام این کار میزان نشاط و خلاقیت را در محیط کاری تا حد زیادی بالا می رود. استیکر پارتیشن شیشه ای را میتوان نوعی هنر دیواری تلقی کرد که دیوارهای شیشه ای را از سادگی به سمت جذابیت می کشاند.

گاهی اوقات می بینیم که از این استیکرها برای حفظ حریم خصوصی میان کارمندان شرکت نیز استفاده می شود. اما در حالت کلی استفاده از استیکر پارتیشن شیشه ای جنبه زینتی دارد و با استفاده از آنها میتوان تغییرات بزرگی با هزینه کم به فضای داخلی داد. شیشه ها بستری را برای طراحی و اجرای ایده های خلاقانه و زیبا فراهم می کنند. بسیاری از افراد در محیط کار خود و یا در دکوراسیون داخلی منازل، از استیکر شیشه پارتیشن برای زیباتر شدن و خلق طرحی جدید استفاده می کنند. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که قصد تهیه پارتیشن استیکردار را دارید، تا پایان این مقاله همراه دیکا آسیا باشید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی استیکر شیشه پارتیشن و انواع آن بپردازیم و مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم. استیکر شیشه پارتیشن : منظور از استیکر پارتیشن شیشه ای، استیکرهای دکوراتیو هستند که می توان آن ها را بر روی سطوح مختلف مانند درب های چوبی و فلزی، دیوارها و پارتیشن های شیشه ای چسباند. پارتیشن استیکر اصطلاحاً به پارتیشن شیشه ای گفته می شود که روی آن از استیکر های مختلف و مناسب با دکوراسیون محیط استفاده شده است. امروزه در بیشتر دفاتر شرکت ها و سازمان ها از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند.

در برخی موارد برای حفظ حریم شخصی کارمندان و در برخی موارد دیگر به جهت زیباتر شدن دکوراسیون داخلی شرکت ها، از استیکر شیشه پارتیشن استفاده می شود. در انتخاب طرح های استیکر شیشه پارتیشن، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید هر طرحی که مدنظر دارید، سفارش دهید و یا از طرح های از پیش آماده که شرکت در اختیارتان قرار می دهد، استفاده کنید. انواع استیکر شیشه پارتیشن : استیکر شیشه دارای انواع مختلفی می باشد و شما می توانید با توجه به سایر بخش های شرکت، یکی از آن ها را انتخاب و پیاده سازی کنید. از مهمترین استیکرهای شیشه پارتیشن می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

استیکر مات : امروزه یکی از کاربردی ترین استیکرهایی که برای شیشه پارتیشن استفاده می شود، برچسب یا همان استیکر مات در شیشه های پارتیشن است. زمانی ازین استیکرها استفاده می­شود که بخواهید قسمتی و یا تمامی دید بخش پارتیشن شده را محدود کنید به گونه­ای که حریم خصوصی بیشتری را بخواهید فراهم کنید. این نوع استیکر نسبت به سایر استیکرها، قیمت مناسب دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. از این رو دارای طرفداران زیادی می باشد و می تواند گزینه ای مناسب بجای استفاده از شیشه سندبلاست و مات باشد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا