عمومی

۲۰۰۰ اثر به جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی ارسال شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ احسان راستی عصر دوشنبه در اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با بیان اینکه راهبرد کلان در فضای مجازی حضور مردم در این عرصه است، گفت: تجربه ۸ سال دفاع مقدس نشان داد اگر مردم را وارد جنگ نکرده بودیم ثبت پیروزی‌های درخشان بعید بود.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی فعالان فضای مجازی هر سال برگزار می‌شود، گفت: از ابتدای امسال فرایند تبلیغات و اطلاع رسانی برای جشنواره صورت گرفت و دو هزار اثر به این دوره جشنواره ارسال شد و این آثار در ۵ محور پویانمایی، صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی، سکوهای انتشار و نرم‌افزارها ارسال شد.

وی ادامه داد: از میان آثار ۲۹ اثر برگزیده شدند و تقدیر می‌شوند شناسایی وتقویت افراد و گروه‌های فعال در فضای مجازی با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت از اهداف جشنواره است.

طوفان الاقصی پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآوده است

مدیرکل حفظ آثار شهید دفاع مقدس مازندران نیز در اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت و با بیان اینکه طوفان الاقصی پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است، امروز فضای مجازی به نیاز حقیقی در زندگی مردم تبدیل شده است و بسیاری از نیازمندی‌ها در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

وی گفت: نیازهای فضای مجازی در حال تغییر است و نظام سلطه با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای وجنگ ترکیبی و شناختی بر ما می‌تازد و ابزار مهم در تبیین بصیرت فضای مجازی است، گفت بیشترین مخاطب ما در حوزه فضای مجازی است.

سرهنگ سلامی با اشاره به فعالیت ۲۳ دفتر بنیاد حفظ دفاع مقدس در مازندران گفت ۱۰ دفتر تاکنون در این حوزه فعال شده است در همه شهرستان‌ها حوزه فضای مجازی دفاع مقدس فعال شود.

دکمه بازگشت به بالا